Jump to content

vangnay

Members
  • Мнения

    779
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vangnay

  • Рожден ден 22 Октомври

Друго

  • Kaра
    някак

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Баш селянин

Последни посетители

3045 профилни разглеждания

vangnay's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Правилно, чрез отделянето и се получава енергиен недостиг вътре в уреда и се повишава енергийно-гравитачното напрежение. В момента, в който се надвиши стойността му над бариерния запиращ слой между нас и паралелния свят се получава лавинен пробив точно по оста на въртящото се колело и започва неизчерпаемо теглене на енергия. Енергията се тегли от огледалната топлофикация, по-точно от частта, предвидена за общо дялово разпределение. След този сублимен момент, дори да спрете ротора, енергията продължава да приижда, но е малко пулсираща и на моменти мирише лошо. Единствената поддръжка от тук насетне е периодично да се почиства енергийния отвор с неметален предмет, както и един път годишно да се продухва системата с водород ( в краен случай с Браунов газ), поради по-ниския му кавитачен коефициент спрямо съдържащия се във водата микс от азот и кислород.
  2. Сипи и нафта де... Или ако има, но е замръзнала я вкарай в някой гараж на малко по-топло.
  3. Спирачната сила, създавана от триенето на феродото в диска, умножена по рамото (радиуса на диска) дава спирачния момент.
  4. Само не разбрах,що като сложиш по-големи дискове,трябва да спира по-слабо. То не е ли като мъжка пришка-колкото е по-голяма, толкова повече работа върши...
  5. Може би не е помпа, щом мирише на сурова нафта. По-вероятно са ниски оборотите от стартера ( акумулатор, стартер). Не е лошо да замерите компресия и подгр. свещи. Ама всичко това, те колегите вече го писаха.
  6. Покарвайте си колите и на по-дълго, та могат загреят, да се не чудите що ви се качва маслото...
  7. Пробай с ква да е глим лампа, щом така е свързана нема начин да не светка. Друг е въпроса колко силно ще го прави и дали ще можеш видиш белега. Ма ако го праиш нощеска в тъмен гараж, може и да стане.
  8. Като я палиш, ако на студено не ти го прави, изключи ламбда-сондата и опитай пак.
  9. По принцип, за да стане бартер, некой требе да иска да земе твойта.....
  10. По-предната В4 земах от един митничар у Враца, немах ник'ви проблеми дорде колата не се тотализира. Всичко е късмет, си мисля, щом ти работи у Бургас, трее работи и у Враца.
  11. За всеки отоплителен уред, дето не е на принципа на термопомпата има две новини - лоша и добра: Лошата е, че си плащаш всеки всеки киловатчас произведена топлина по текущите цени на ДКЕВР. Добрата е, че КПД-то на нагревателите е 100%.
  12. При тебе май не е от тоз лагер, ми е от компресора, че туй лагерче си се върти постоянно. Ма може и да бъркам.
  13. Да не си ремонтирал скоро запалката и да си разменил кабелите
  14. Тъй като при теб, най-вероятно, предпазният и възвратният клапан са в едно тяло, много вероятно да се е развалил точно възвратния клапан и да не пропуска даже в посоката дето не трябва да спира водата. Теча на вода при загряване е нормално, понеже налягането в болера се повишава от разширената вода и тя трее да излезе от нейде. Така че щом тече е успокояващо, ма ква файда като не можеш се изкъпа...
×
×
  • Create New...