Jump to content

ShpizAudi

Members
  • Мнения

    157
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    only five in live

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1289 профилни разглеждания

ShpizAudi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Търся б2 двуврат седан на предно или купе ГТ Да не е тоталка , може да е за реставрация , но всичко по колата да е налично... За връзка : тук или на лично майл : 124@mail.bg тел. 0886699099
  2. Купувам следните мотори : 2.2т AAN 2.2т 3B 2.2т ABY Може 7А и NM. Моторите може да са цели , на части , със или без периферия.. Състоянието не е от особено значение !!! Също и скоростни кутии към тях + диференцияли... За връзка : тук или на лични както и на майл - 124@mail.bg тел: 0886699099
  3. Джантите са на приятел , не са мои.......(за повече информация , на посочения телефон) Инфо : 8jx18 цола , 5х112 , ЕТ35 , централен отвор 66 Нямат заварки и са ОК. Тел. 089 669 8839 – Г-н Кулев цена : 400лв
  4. Поздрави и от мен..... Помниш какво ти казах последният път : " "Това" ще е мн. яка кола..."
  5. Ауди А6/Ц4 , Мотор АЦК-2.8 193кс Да изтупам прахта от темата. Доста време мина от първият пост... Както знаете, колата я взех , после я пуснах за продажба и тн. В последствие реших да си остане за мен , такъв и е бил късмета (удари на стопанин ) Ще започна с един съвет/молба към всички колеги: Като закупите избраната кола , след време когато имате реални впечатления , споделете ги.. Ето и развитието на колата в мои ръце : Купена е с цел да ме радва , малко се разминаха нещата , но в крайна сметка си остана "у дома". Първо : Цвета беше избелял , лака падаше на места, мотора течеше като изведро (капаците на клапаните) , гуми на 0-ла , омаслен заден диф (семеринг на лява полуоска) Второ : Добър мотор , запазен салон (от С6- така си дойде) , добре затварящи се врати (и 5-те) , задоволителна ходова част (без фрапиращи луфтове) , работещ оригинален ксенон , работещ климатроник , подгрев на предни седалки (в изправност) , ел огледала (работещи) , и тн.. Първото нещо което направих е да я обслужа + поставяне на ГАЗ-ово (газта е необходимост за въртене на мн. км) Обслужване : Ангренаж - Гейц + ролки ина + обтегачи + термостат + водна помпа (всичко комплект се смени) Пистов ремък + обтегача (комплект) Стартер + динамо Хидравлика (масло) Гарнитури на главите (капаците) комплект два пъти ги сменях , до към 12к км няма ядове, после текват отново... Повдигачи комплект (един два се обаждаха , по добре всички нови) Масла скорости + диф (смених и левия семеринга с оригинален , много скъпо това чудо) Нов съединител Закс (комплект) Спирачна течност Антифриз Накладки (всичките) Задни дискове и спирачни апарати+портовете Ръчна спирачка Масло мотор Филтри (маслен, въздушен , филтур купе) Чистачки бош Гуми 4 броя (нови летни+зимни+джанти за зимните гуми) Газов инжекцион Романо + 65л бутилка (такова изпадна на оферта) Задни втулки тампони всичко (старите бяха здрави , но имаха доста ръжда) Предни тампон на амотресьори + прахоуловители комплект 4 бр(за всяко колело) Проверка лагери 4-те колела+нова смазка Нови скоби на всички съединения Смяна на вакумните тръбички ( всичко що и къдео има вакум по мотора) Смяна спирачни маркучи (комплект) Смяна бензинопроводите (от резервоара до мотора, комплект) Сваляне и почистване на дросел + Всмукателен колектор Смяна разширителен съд+ оригинална капачка Може да съм пропуснал нещо . В общи линии се провери и обслужи основно... Смяна на Лак (тавана) , пастиране ... После регистриране в КАТ : Газта беше вече сложена с идеята да се впише в големият талон... Впечатления : Плюсове : За годините си (18) , колата се представя много добре : Добре си дърпа, не създава ядове , разхода е много добър (средно 11/12л 100км. За дълъг път е идеална , тиха (добре обезшумена) и предлага достатъчно място за багаж... Минуси/дефекти : Трудно се намира парко място (дълъг "кораб") , течове на масло от гарнитурите на клапаните (на всеки 12к км или малко отгоре) , луфтове в куатрото (като се свикне има "чалъм" за каране, че да не "чука") , изпуска вакум на централното (задна врата) , редовно изгаря бушона за ревотаните на задно стъкло , изгоря подсветката на километража (минати км) .. Та, в общи линии е това (за навъртените от мен 45+к км). Какво може да се иска от един стар "работен кон". От 2012г до сега това е правено по нея, замо зареждам и карам, няма отказ на мотор и тн. И да си призная : Последните 10 месеца занимарих колата , покрай други ангажименти (проекти) Ето няколко снимчици : Снимките са от самото начало , и днес си е същата ( с друг външен вид) Тук от преди 2г, и малко отгоре... Това е добър завършек за тема от раздела "Какво Ауди да си купя", нали..... ПС: Ако следващите няколко дни няма въпроси или коментари , моля темата да бъде заключена..... Поздрави на всички колеги.....
  6. Браво ... Дойде си и веднага я почна. Не си губиш времето... Какви са тези дискове ? Трябва да купувам и аз (312мм), че се чудя какви да са... За съединител , пробвай с такъв ако не искаш керамика ПС: Сори за големите снимки..
  7. При мене , няма значение къде зареждам , разхода при градско/смесен/магистрала е един и същ . Та ,къде е по хубаво горивото, аз по разход немога да разбера...... Повечето километри въртя на смесен цикъл , и в Германия и в България 10-12л на 100км... (мотор V6) Сега по темата : Клега, не си ли се замислял за друг мотор ? Примерно за 2.8 или нещо от сорта. По лесно се намира с ръчни скорости. Няма да опъва като 4,2 , ама ще ти е по леко от към разходи....
  8. Супер е станала. Това наистина е свързано с много нерви и огромно желание.... ПС: Дочух от едно "птиче" , че вадила от ауспуха "огньове" това онова. Този "проблем" ще се отсртани или ще продължи да се влошава ?
  9. Браво гн. Бачев .... ... Много хубава машина , радва окото... ПС: Добри стартове прави . "Грехота е" , да се ползва за "Драг изпълнения" , предполагам ще е наредена до РС2-ката в новия гараж. И ще се кара за удоволствие.. Или плановете за нея са съвсем други ? Още веднъж : Браво ...
  10. Това вече го мислих , но искам седан.. Доколкото съм запознат RS2 са само комби.. Според Гугъл , има произведени само 4 седана , единия е в музей , другите две се карат в арабския свят, а за четвъртата няма информация... За RS4 не съм мислил, но май и те са комби-та..... Седан искам , затова се занимавам с "глупости" Колега , къде точно мина Декра , в коя област на Германия ?
  11. Цитиране на предходен пост! Прав си колега...И тука ме подсети за T?V-a : Много трудна работа е тва , да минеш техно прегледа с правена кола.. Направо си е невъзможно ... Е , има и опции ,като фирма "Куатрос" , поставят ти 5-така за едни евра / вече съм питал , щях да припадна от цената за труд-монтаж /, мотора си плащаш отделно или си го носиш сам. Монтира се мотора пълен сток , без мускули.... И те издават необходимите документи за автомобила/ T?V-a , и ако не се лъжа Dekra сертификат / или квото беше там / ...
  12. Малко извън темата.. Просто искам по-подробно да обясня , какво точно ме тревожи.... Пия си кафето днеска сутринта, пускам радиото и попадам на нещо , дето ме хвърли в размисли.... Поради зачестилите случаи , шофиране с превишена скорост , на 18/04/2014 е проведен спец-акция в / NRW / радар контрол , както и проверка на съмнителни-автомобили за нелегално повишена мощност.. В петък са задържани точно 100 коли , като едната е моментално конфискувана .. Казват че била толкова напомпана , че отива за разглобяване , защото е мноооого над закона.... В тоя ден е поставен и рекорда за най висока превишена скорост на национален път , при ограничение 70км/ч младеж / не се споменава мъж или жена / на 26 години преминава със 146км/ч... Властите обещават , че ще затегнат още повече положението....... Ето и моя проблем...: Подготвям си едно проектче , доста неща са закупени , други капарирани.. Идеята ми е , кола с абсолютно сток външен вид , под капака - малко зверче.. Избирах си кола "приемник " , но сега май съм в задънена улица... Тука в Германия си карам с БГ табели , и естествено , на повечето от нас е известно , че след като имаш регистрация и престой повече от 3 месеца , си в нарушение за БГ табелите.Трябва да имаш немски номера/ рег.номер.. Често ми правят проверки, ровят цялата кола , понякога съм с ръце на тавана и ме обискират , като рецидивист.. Малко цирк-ситуация , ама какво да се прави .... Не искам и няма да сложа немски табли на тази кола дето карам в момента . Имам и друга кола с немски /рег номер и изрядни немски документи/ , неми се разправя , как ме съдират от данък и застраховки , тя колата не струва толкова, колкото таксите.... Мислих за приемник да е Ауди Б4 .. Това си бях избрал , ама след това което чух тази зутрин.. При евентуална проверка , на талона пише , примерно Ауди Б4 2,0 , ако отворят капака и вътре има Турбо 5-так , според закона тук , ще е в голямо нарушение , веднъж за номерата , второ за двигателя... Каква кола да си взема за проекта ? ПС: Нещо изпаднах в паника/блокаж , пропадат ми плановете.. Дайте малко съвети/акъл , че нещо ми потъват гимиите......
  13. Ако е лева и е куатро , може да измислим нещо.......
×
×
  • Create New...