Jump to content

Дончев

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 AAD

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1451 профилни разглеждания

Дончев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам масло за раздатката с код G 055 145 A2. Останало ми е около 0.520 л. Цена 110 лв
  2. Благодаря, при първа възможност ще я пробвам.
  3. Благодаря на всички отзовали се. Ще чакам схемата от DENEV.
  4. Някой може ли да ми изпрати принципна схема на свързване с въпросния радиопотенциометър и реле.Просто пишете в темата, защото не мога да получавам и изпращам л.с??? или на Email - dobromir_donchev@abv.bg
  5. Здравейте на всички. Имам питане към Cvetan 83 - работи ли още системата със радиопотенциометъра и релето и може ли принципна схема на свързване.Мисля, че идеята е добра. Колата е ААД, 2000, 115к.с. Проблема е в олекването на клапата , когато работи на газ-оборотите падат доста и понякога гасне на свободна предавка, когато е в движение. Няма ли проблем с показанията на потенциометъра след продължително време каране на газ и как се държи при включен климатик/какви са показанията на потенциометъра при включен климатик/.На бензин няма проблеми.Благодаря предварително.Весели празници.
  6. Вальо, благодаря - точен си както винаги. Регулирах клапата на дебитомера, като разстоянието между ръба на тръбата на Вентури и горния край на клапата измерено от страната на разпределителя - най - малкото разстояние - е 1,8 мм/. Показанията на потенциометъра са 0,5В на бензин и 0,79В на газ. Колата я карам по принцип на газ. Не е ли по-правилно показанията на потенциометъра да бъдат 0,5В - 0,7В на газ , отколкото на бензин. Колата работи в момента и на газ и на бензин, но ми се струва че на газ е по-зле /тресене на двигателя/ от преди с показания на потенциометъра на газ 0,63В. На бензин работи перфектно. Забелязах и нещо друго - след като карам на бензин при отваряне капачката на резервоара се освобождава доста голямо налягане-нормално ли е това и на какво може да се дължи? Нали има отдушник!
  7. Здравейте отново. Имах други проблеми и не ми остана време да се занимавам с колата. Бях споменал, че колата работи неустойчиво първите секунди след запалването. Съвета Ви беше добавка - не се оправи проблема. Прави ми впечатление, че колата започва да работи неустойчиво на празен ход само на бензин - дори и като загрее. На газ е добре. Измерих показанията на потенциометъра на дебитомера - 0,63В на газ и 0,95В на бензин. Моля, отговорете ми от къде могат да се променят стойностите при положение, че показанията бяха 0,65В на газ и 0,35В на бензин/преди около 2 месеца-3000 км/. Колата работи с прекъсвания на бензин и от аспуха мирише на суров бензин. Показанията на потенциометъра на дебитомера свързани ли са с регулирането на сместа посредством реглажния винт свързан с иглата на разпределителя - с други думи при завъртането на винта посредством шестограм 3 мм, ще се променят ли показанията на потенциометъра и изобщо може ли да е там проблема или...? Досега не съм го барал, но не мога да кажа същото за предишния собственик. Интересно ми е как показанията на бензин са се променили толкова рязко и къде може да е проблема?
  8. Вальо, много ти благодаря за изчерпателния отговор както винаги. Колата работи първите 10-15 сек на 2-3 цилиндъра след престой от 8-10 часа. Интересно ми е защо преди да регулирам клапата на дебитомера и потенциометъра този проблем го нямаше. Ще пробвам с добавка за почистване на дюзи но, Възможно ли е проблема да е в О-пръстените на дюзите /Да смуче въздух от там/ и лесно ли се сменят? Какви точно О-пръстени да си купя? Мисля, че от никъде не смуче въздух/за дюзите не съм сигурен/.
  9. Регулирах потенциометъра на дебитомера, като показанията са 0,65-0,66В на загрял двигател - 90градуса, но проблема с неустойчивата работа на студен двигател остана. Оборотите на празен ход са около 800, стабилни са и на газ и на бензин, но не работи устойчиво. Възможно ли е да е за смяна въпросния потенциометър и откъде може да си го закупя? По мое усмотрение пистите му са износени леко. Възможно ли е проблема да идва от другаде?
  10. Благодаря. Както винаги си отзивчив. При първа възможност ще го проверя и при необходимост ще го регулирам.
  11. Въпроса с оборотите ми е решен след регулиране клапата на дебитомера-моята беше на разстояние около 5 мм от ръба /равнината образувана от пресичането на конусната и цилиндрична повърхност, съобразявайки че клапата стои с лек наклон /. След повдигането и разстоянието е около 1,5 мм. Появи се друг проблем-сутрин след запалване на студен двигател имам чувството, че работи на 2-3 цилиндъра/не го прави всеки път/, след около 10 сек. се оправя. Възможно ли е този проблем да се е получил след повдигането на дебитомерната клапа и колко точно трябва да бъде това разстояние - от 1,1 мм до 1,9 мм или от 1,1 мм до 3 мм имайки предвид, че на клапата пише 1,1 мм с горен положителен допуск 1,9 мм. Аз мисля, че разстоянието трябва да бъде от 1,1 мм до 3 мм. Моля, за вашето мнениеи по въпроса.
  12. Колеги, за каква точно ситема става въпрос, има ли я 100-ка и как мога да я проверя?
  13. Много благодаря за помощта и отзив4ивостта.
  14. VBI, темата ти съм я чел внимателно, но явно ти не си разбрал какъв е моя проблем. Оборотите ми са като заковани 850 на загрял двигател и на газ и на бензин, но само когато е на място. В движение понякога се вдигат до 1300-1400 и явно колата влиза в авариен режим, но без да пипам нищо натискам педала на спирачката и след като колата има скорост=0, оборотите пак замръзват на 850 и все едно нищо не е било. Проблема го прави само в движение и никога на място, без значение колко е загрял двигателя и на какви обороти работи. Възможно ли е да има датчик за движение? Как да разбера работи ли нормално потенциометъра на дросела? Имаш ли някаква схема за настройка потенциометъра на дросела? Кажи си мнението относно проблема Моля.
  15. Благодаря за експресния отговор. Ще погледна във темата ти.
×
×
  • Create New...