Jump to content

kolio81

Members
  • Мнения

    132
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 Allroad BiTDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1586 профилни разглеждания

kolio81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При модела 4G рейката е електрическа, електромотор, който движи управлението и лагери, в които се въртят осите. При скъсан маншон от към рейката изтича смазката и вътре се пълни с вода и прахоляк, които дефектират лагера и съответно почва да се чува виене и шум при движение на волана. Ако е в много ранен етап и не е заминала циментацията се оправя с почистване, пълнене на грес и нов маншон. Ако не се оправи, смяна на рейката.
  2. Колега goranov73, какво констатираха в сервиза и какви проблеми хванаха по колата и какво й оправиха, ако може да споделиш? Ще е полезно за всички!
  3. Поне аз вътре в колата разлика в шума не чувам, само на свалени стъкла се чува по приятен звук от ауспуха. Пушек също не виждам, дори и при пълна газ.
  4. След дълги размисли се реших и премахнах катализатора и ДПФ. Стефчо kpematop ми ги изключи софтуерно заедно с АГР, след което ми наля и чипс. Разликата е осезаема, а и разхода падна с около литър, два. Не съм имал проблеми с катализатора и ДПФ, но без тях колата се чувства по добре
  5. Прегледай си горивните маркучи и около филтъра и помпата, може да дърпа въздух от някъде.
  6. http://a6retrofit.com/a6-4f-bluetooth-retrofit-manual/?lang=BG помощ от Христо.
  7. Аз днес установих, че Viber разговор минава през MMI като телефона.
  8. На 13 и 14, както и от 72 до 77
  9. Моя кабел работеше с 12.10 версията, сега работи и с 14.10
  10. Свали си направо версията 14.10.2, има label файловете за дизелите, изпробвано на ASB двигател.
  11. Твоята е бензин, там бирата е друга , а и с детето на задната седалка зимата колко зор да даваш.
  12. Значи освен пак да го сменя, нищо че е нов, понеже при мен се получава само и единствено когато спускането е при -10, -15 градуса и да си го взема от Порше за 116, че предния път го взех за 80 лв. с отстъпка. А като беше код червено, запомни ли колко беше външната температура, защото тогава ситуацията беше заради снеговалежа и падналите дървета, а не студа, защото около нулата и на мен си ми държи 90 и със стария и новия. Просто споделям как е при мен и как си смених здравия термостат, защото и с новия се държи по същия начин и явно не е при мен само - първата страница на темата има няколко такива поста, даже колега, само че с А3 и 2.0 TDI е разказал за теста, който са направили до Витоша и обратно и как с чисто нов термостат пада температурата.
  13. Доколкото знам е един и се намира отпред на двигателя, където са пистовия ремък и ролките. Не знам какво имаш предвид за два термостата?
  14. И моята си държи 90 градуса, градско, извънградско, магистрално, при топло и студено време, общо взето постоянно, освен при дълго спускане зимата, при отрицателни температури пада до към 80-70 градуса. Това са моите наблюдения и при стария и новия термостат, а колата е на реални 86х. км.
  15. Зимата при -10 градуса и спускане от Пампорово с чисто нов термостат, стрелката пада до към 70, така че няма как да държи винаги 90! Аз така се подведох та го смених, мислейки че си е заминал, но както и да е.
×
×
  • Create New...