Здравейте, колеги. Имам приятел с А4-ка. Кара A4 B8 2008г. 2.0TDI ръчка. Онзи ден му изтече хидравличното масло. Проблемът е че колата се кара в Германия и сега стои пред блока и не може да се мръдне. Момчето разчита да му дам диагноза, за да може да си намери части и да я откара с репатрах в сервиз. Огледах я - помпата е суха, маркуча от казанчето към помпата също е сух, този от помпата към рейката е заврян на майната си и няма никаква видимост, но видимо от видеото, теча е от рейката. Прав ли съм? Честно казано забравих да стисна маншона да видя дали е пълен с масло, но видимо от там тече, въпросът е да не подлизва от някъде, но не ми се вярва. Ако беше маркуча за високото налягане, той едва ли се цепи от веднъж като майска роза, а ако има дупка в него, ще капе, а то не капе, а шорти, за едно кръгче изхвърля цялото масло. Проблема би трябвало на 99 процента да е в рейката, нали? Тя колата не е карана 2 дни и от маншона продължава да си капе...
Ето видео: https://www.youtube.com/watch?v=S0_Y8fcqYt4
Ще съм много благодарен също ако някой колега с ЕТКА може да ми каже парт номера на рейката. ВИНа е WAUZZZ8K88A017185
Благодаря