Предполагам даваш съвети след като си карал и 4-те коли......
Да те питам мислиш ли.че 2.4-2.8quattro автомат е много динамична за каране?
А колко да е по евтино:http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11488718365172267
Я се замисли как се върти волана на едната и другата кола и ще си отговориш на въпроса(в малкото пъти който съм имал удоволствието да покарам s-ката ти...........е няма такава хидравлика)П.п как е колата иначе?
Б4-та с 1z права тръба(60мм) до крайното гърне свистеше приятно. с5-тa с AVG пак с права тръба само крайно гърне,стана по-шумна,ръмжи приятно, но няма свистене,според мен крайните гърнета на двете коли са разлини и.... те така.
Да каже само кога и ще отскочим до Горна... 2.5тди в а6,само ако искаш куатро,автомат и т.н,но именно тогава получаваш неземните 150-180коня които трябва да теглят почти 2-ва тона кола
Идея нямам с какви дискове и апарати е с8,но като гледам разстоянието м/у диска и джантата на еската,която е на 18 и твоята с 16-ки ми се струва,че няма много прилика освен цвета.