Jump to content

jaredharet

Members
  • Мнения

    192
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Passat

Последни посетители

2252 профилни разглеждания

jaredharet's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Помниш ли коя версия използвахте на VAG TACH-то?
  2. Как да извлека с VAG K+CAN Commander 2.5 PIN код от таблото на Ауди Б5 1996 AEB мотор Таблото е VDO 8D0 190 A Избирам Instrument Cluster Audi A4 B5 without Board Computer (-1997) След прочитане на паметта ми показва единствено стойността за Odometer, но не е Login
  3. Централното на колата работи когато си иска, лампите в купето за отворени врати, са по същия начин. Било то с ключа или с алармата. И за това отдавна си отключвам врата по врата ;( Интересното е, че когато отворя врата и случайно ако светнат лампите после си работи и централното. Така че откривам някакви зависимост м/у централното и осветлението в купето. Иначе комфорт модула за ел. стъклата работи без проблем.
  4. Централното на колата работи когато си иска, лампите в купето за отворени врати, са по същия начин. Било то с ключа или с алармата. И за това отдавна си отключвам врата по врата ;( Интересното е, че когато отворя врата и случайно ако светнат лампите после си работи и централното. Така че откривам някакви зависимост м/у централното и осветлението в купето. Иначе комфорт модула за ел. стъклата работи без проблем.
  5. Купувам рейка на хидравликата за B5 1996 1.8 T
  6. Там не намерих описание за процедурата по сглобяване
  7. Как да сложа машинката на ел. фаровете на А4 B5. Тъй като я смених, но сега явно не може ябълката да влезе в леглото на рефлектора. Има ли нещо специфично при слагането
  8. Ще погледна пак за грешките. Проблема с турбото се оказа разтоварващия клапан, беше счупена шпилката. Като и преди това е претърпявала някаква интервенция. Но сега се появява нов въпрос колко мм трябва да е разстоянието до гайките за натягане на турбината. Че са на много недостъпно място и докато я настроя ще се измъча (до какво налягане да я правя да надува). В момента надува 0.4 но се оказа, че един от трита болта горе на турбината е скъсан и е заменен с друг и не е добре стегната т.е. за колекторите се държи на два болта и може би диша от там.
  9. Как да разбера дали самото турбо е за смяна?
  10. Имам boost meter и като карам колата си работи на вакум, това е нормално. Но като дам газ и стои на 0 атм. Като и не се усеща да работи турбината. Дайте съвет от къде да започна и какво да търся? Това е от VAG-COM-а VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 000008 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
  11. 250 лв...дясната седалка е по износена..но няма скъсано..другите са екстра..дават се с копчутата и инсналацията за подгрев

×
×
  • Create New...