Jump to content

trohilio

Members
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Бегачки

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

trohilio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кое те накара да махнеш мотроника?Келеша с какъв мап те остави на 2 бара?
  2. Вала е чисто нов оригинален и никога не е поставян!Купувал съм го на цена от 620лв.Нова крайна цена 380лв.
  3. Цена за форума 2000лв.За повече информация тел.0894366124
  4. А някои има ли идея кой е този сензор и каква е причината за самата грешка? 01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 87 Mileage: 225137 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.29 Time: 13:36:53
  5. Nokian Z line 255/35 ZR19 96Y XL dot 1113 7мм. грайфер .Гумите са в перфектно състояние без никакви забележки!Карани са по малкио от 1 сезон и са свалени поради продажба на колата. цена 450лв.Тел.0894366124-Тодор
  6. Колата е с цялостен външен S-line пакет.Всичко е налично!Намира се в Плевен,но работя с всички куриери тел.0894 366 124
  7. Продавам автоматична скоростна кутия свалена от Audi S6 C5.Кутията е в перфектно състояние за което гарантирам.Имам също кардан и полуоски.цена 1000лв. тел.0894067088
  8. Правил съм 2 тавана от алкантара А6 Ц4 и БМВ Е36.Купувал съм я от Панчерево с дунапрен.При А6-та пробвах да я сложа както си е с дунапрена но просто с него няма огъване и директно се пречупва.Ядосах се и свалих целия дунапрен от нея,но като почнах да правя тавана тя почваше да чете и най малката неравност по него.При БМВ-то пробвах първо да сложа някаква подложка отдолу и след това алкантарата и нещата станаха горе долу перфектни.Много е важно да се прави на малки части защото наистина е доста трудна за пречупване.Мажеш малка част от тавана с лепило и почваш да я опъваш като предварително си я изпънал и центровал върху самия таван защото при самото лепене по малко може да бяга на ляво и дясно.Не съм професионалист просто останах разочарован от това което направи уж добър тапицер с моя и вземането на доволно пари за нищо.
  9. Всичко е нормално,просто много грозно са пуснати маркучите и са ти сложили съскалка.Понеже не е рециркулационен клапана са запушили тръбата.
  10. Пичове не пиша във форума,но само като чета какви глупости пишете мисля даже и да не взимам повече!Пишете само това кой какво прочел и гледал в нета без нито един направен мотор,а пък да се движи ъпсурт.Тия 2.7 ги правите много лесно и то за много малко пари,чак до 700 коне се стигна.Нямам отношение и пристрастия към нито един от 2та мотора нито искам да се заяждам с някои,но някой леко грамотен технически много ще ви се смее.За 2.7 ще ви трябват доста средства за 500к.с.,а за 4.2 има такъв турбо в Бг. 680к.с 900н.м. пълен сток и се движи близо 2 г. без никакви проблеми с ГТ42 1.2 бара.
  11. Ако някои има такъв чипнат мотор да пише на л.с.
×
×
  • Create New...