Jump to content

eurogas

Members
  • Мнения

    538
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно eurogas

  • Рожден ден 16.08.1971

Друго

  • Kaра
    JEEP, NISSAN, TOYOTA

Контакти

  • Website URL
    http://eurogas-bg.net
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Добрата преценка идва с опита, а опита идва с лошите преценkи !

Последни посетители

3701 профилни разглеждания

eurogas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. VEGA-та не е лоша, но аз харесвам повече FOBOS-а, има много повече опции в софтуера, процесора на компютъра му е доста по-мощен, нещата са коренно различни, а цените са същите.
  2. Потърси си друг майстор, тоя е лабав, калибровката е работа точно за една минута без да бързаш, да те връща за другата седмица, все едно ще изливате бетонна плоча ?
  3. Аз настройвам винаги с карта, става много по-точно, това с графиката ми се вижда несериозно.
  4. С Фобос 4 ще стане идеално, направил съм много такива, дори и ТТ имам с Фобос 4, колегата Карековски е прав за комплектовката, тя е по-важната част.
  5. Слагай едно реле и си готов, консумацията ще е нула.
  6. Аз обожавам да се ровя в такива люто чипосани турбо бегачки, досега не ми се е опряла нито една, дори с максимално бензиново време от 35 секунди, винаги съм успявал да ги балансирам и да работят отлично на газ. Всичко с настройките е въпрос на елементарна математика, задължително условие е да има сериозен запас на газово гориво, поне 25-30 % над бензиновата мощност, бърза рейка, и задължително приличен софтуер. По въпроса дали един турбо автомобил трябва да се чипоса, и дали да се кара на газ, да задължително трябва да има чип, задължително ТРЯБВА да се кара на газ, защото е по-евтино, и чипа трябва да е максимално агресивен, нали това му е идеята, да повиши мощността, в този смисъл добър чип е този който повишава най-много мощността на колата, от гледна точка на газовите уредби лош чип няма, всичко е въпрос на подбор на компоненти и правилен баланс в настройките. Това за германските инжинери дето са направили най-добрата базова настройка истински ме развесели, ако беше толкова добра стоковата програма, защо се правят чипове, или оптимизация на тази "съвършена" програма, истината е че производителя е осакатил мотора, за да получи ниски емисии на вредни газове, естествено че с удоволствие ще си чипосам колата, и ще я накарам да върви повече, и това не подлежи на коментар. За конкретната кола, наистина така няма как да помогнеме на момчето, без да ни даде изходящи данни, за да може да му дадеме идей, нека каже какво се случва след 3000 оборота на екрана на компютъра, налягането ли пада, газовите дюзи ли достигат максимални времена, за мен се случва едно от двете неща.
  7. Аз имах такъв мотор АДР, на Пасат 1999г., купих си колата през 2001 година, когато не съществуваха газови инжекциони, по неволя я направих с обикновена газова уредба, и така я карах две години и около 50 000 км., в един прекрасен ден изгърмя съвсем ненадейно и безпричинно, не пожела да запали повече, компресията беше изчезнала. Въпросната клапа беше натрошена на малки части, мотора беше засмукал всичко, пластмасата се беше стопила по горещите клапани, едвам разглобихме главата, имаше ударени и изкривени клапани, ремонта беше сериозна цифра, тогава части имаше само в Юнитрейд, цените бяха безбожни, ремонта глътна цялата икономия от газта за двете години ползване. Работата на АДР с обикновена газова, и с ГИ е несравнима, впоследствие газифицирах доста такива мотори с ГИ, и мога да направя разлика, за мен е недопустимо днес да се избере нещо различно от ГИ, както и икономически неизгодно, независимо дали има клапа в колектора или я няма.
  8. Майстора ти е съвършено прав, това е факт, задейства ти се защитата за свръх налягане, защото налягането е толкова високо в този момент, че има опасност да затапи рейката, и тя да не може да работи. Друг е въпроса защо турския изпарител вдига над 4 атм. налагане и задейства тази защита, трябва да намали ръчно налягането на изпарителя, да увеличи коефициентите от таблицата, ако не е достатъчно, може малко да се увеличи диаметъра на дюзите, докато се балансира системата, съвсем елементарно е, явно човека си няма опит.
  9. Естествено че ще даде отражение, ламбда сондите са очите на бензиновия компютър, ако той ти казва че с едното око е сляп и не вижда, това означава че три от шестте ти цилиндъра ще дозират неправилно, или по запаметена таблица, без фина корекция по сонда, плюс дебаланс между двата дяла на шестака, и в някаква степен тресене на мотора на празен ход.
  10. На тази кола с алхимични подходи може само да налучкваш някакво подобие на настройка, и е несериозно да очакваш приличен разход, докато не закачиш VAG-кома, и следейки неговите данни не постигнеш минимални разлики от няколко процента в горивните тримове, при всички режими на натоварване, единствено ще се самозаблуждаваш че правиш нещо. Малко по-нагоре се опитах да обясня как се прави това, но всички "мозъци" побързаха да ме оплюят, типично за простия човек обаче, сега не им се пише какво да направиш, и предпочитат да си траят, и да ти гледат сеира как се мъчиш безуспешно, но това е тя простотията, ходи по хората !!! Дотук всички опити са ти плачевни приятелю, откажи се от алхимията, опитай се да направиш нещо по-научно издържано !
  11. Цецко, все мие тая къде си известен, и с какво се занимаваш, но няма как да приема че изопачаваш фактите, много е ДОЛНО !!! 1. Колата ти се е скапала от СТАРОСТ, и това няма НИЩО общо с газовата ти уредба, правил си ремонт на двигател, скорости, спряла е да пали на бензин, ауспуха се е разпаднал, ами това което описваш е една разпадаща се кола, какво очакваш от нея, може би да пее на газ ли, или някакви чудеса, ти не можеш да я подкараш на бензин, но проблема бил че на газ не работела, абе Цецо ние не сме виновни за тези проблеми ??? 2. При толкова амортизиран и неработещ автомобил, как очакваш газовата да пее ??? Не мислиш ли че е несериозно, за правилната работа на една газова уредба е нужно колата да работи безупречно на бензин, защо демагогстваш с това ??? 3. В моя сервиз само аз настройвам коли, досега не съм имал автомобил който да не съм успял настроя, или да съм отказал диагностика в гаранционния ми срок, това не се е случвало НИКОГА, всеки мой клиент ще го потвърди, така че е НЕВЪЗМОЖНО да съм ти отказал настройка, или да съм те върнал, няма такъв случай. Ако колата не работи коректно на бензин, и има други проблеми които възпрепятстват правилната настройка, внимателно установявам проблемите, записвам всичко на един лист, давам на клиента списъка с всички забелязани проблеми, включително кодовете за грешките които изписва бензиновия компютър ако съм ги прочел с кодочетец, и се разбираме след като си отстрани проблемите, да дойде да си довърша работата !!! Така че ако не съм могъл да получа правилна настройка при твоята кола, поради проблеми ИЗВЪН газовата уредба, съм ти го казал съвсем ЯСНО, обяснил съм ти какво НЕ работи правилно, и съм те посъветвал КАК да постъпиш за да отстраниш проблемите по колата си, повече от това НЯМА как да помогна !!! 4. Отказал съм да ти сменя изпарителя, ЗАЩОТО спрях да работя с Бардолини, тогава дойде шефа на БСМ и ми постави условие, да си избера една от двете марки, помоли ме да спра да работя с Фобос, или ако не го направя, да не работя повече с "неговите" системи БСМ, и аз му казах че с удоволствие ще спра завинаги да се докосвам до "неговите" велики уредби, и си СПАЗВАМ думата и до днес. 5. На всички монтирани от мен системи БСМ, съм ПОДСИГУРИЛ качествен гаранционен ( за оставащото им време), както и след гаранционен сервиз, при моя приятел Боби в Овча купел, който и до днес работи предимно с тази марка, всички са доволни от него, и не виждам никаква драма в това, дал съм ти негов телефон, и никога няма да разбера защо си си втълпил, че точно аз трябва да ти сменя изпарителя ??? 6. В другата тема, предложих ПОМОЩ на колегата в настройките, като единствената ми идея беше ако има нужда, да го изпратя при въпросния майстор Боби, най-малкото защото дори и да си направя кабел, вече съм много далеч от тази марка, НЕ съм в час на новите им софтуерни разработки, и НЯМА да мога да направя перфектна настройка, изпращам ВСИЧКИ при това момче, което работи постоянно с БСМ, ходи на семинари и обучения на БСМ, и е НАЯСНО с всички новости. 7. Благодаря за вниманието, но бизнеса не ми е замрял, напротив, имам предостатъчно монтажи, едвам успявам да поема всички желаещи, работиме с Фобос и Романо, правиме доста сложни коли, имам клиенти които идват от провинцията специално за да монтират при нас, записвам часове за седмица напред, и уверявам те нямам нито една кола, която да има някакъв дори и дребен проблем, всеки клиент е доволен, и се наслаждава на качествен монтаж и отлична настройка. 8. Това което си преживял ти, и всички проблеми които си имал с твоето Рено, нямат НИЩО общо с газовата ти уредба, разбирам те че си преживял сериозен стрес, след всички РЕМОНТИ по двигател, скорости и всичко друго, но НЕ виждам каква е моята ВИНА за всичко това, и ЗАЩО изливаш ядът си върху мен ??? 9. Ако наистина искаш да предпазиш другите хора, да не преживеят това, просто ги посъветвай да си ОТВАРЯТ очите когато си купуват кола, покупката на един УМОРЕН автомобил, може да съкрати живота на всеки, и независимо дали ще му се монтира газова уредба или не, резултата ще е един и същ, ПОСТОЯННИ ремонти и скъсани нерви. 10. Аз НЕ съм некоректен майстор, напротив, държа на коректността ПОВЕЧЕ от всичко, такава ми е зодията, независимо от ситуацията винаги съм оставал коректен към клиентите си, и ако имаш малко доблест ще си го признаеш, но понеже нямаш такава, си позволяваш да лъжеш и да преиначаваш фактите. Жив и здрав да си, имал съм и много по-непочтенни клиенти от теб, с нищо не ме впечатляваш, типично бай-Ганьовски манталитет, надявам се да си намериш майстора, рано или късно това се случва.
  12. Сори, помислих те за газаджия, тука се е напълнило с ментета. Бардолини е простичка уредба, ако имаш ядове с настройките мога да помогна.
  13. Аз те питам Уakudza не работиш ли в Енерджи газ ???
  14. Младежта напира бат Таньо, направиха по няколко монтажа и вече са великани !!! Аз едно време като започнах да слагам газови уредби, уважавах старите майстори, и до днес сме приятели, много неща научих от тях, ама уважението е и въпрос на възпитание, което днес е голяма рядкост !!!
×
×
  • Create New...