Jump to content

Freeride

Members
  • Мнения

    151
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 Allroad 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1476 профилни разглеждания

Freeride's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, търся захващане за резервната гума в багажника. Мойта е Allroad, но предполагам е същото като на седана.
  2. Има неща по колата които са поръчани custom още при покупката от първия и собственик, доколкото знам. Като цвета например, печка, интериор... За крилцата незнам.
  3. Взимам я, защото всичко по колата е ОК, идва с 2 комплекта гуми и джанти, едните нови карани 3 месеца. Цената която уговорихме е добра за мен, особено с новия комплект гуми и джанти. Все пак се ориентирах от мненията, какво може да ме очаква за отпушването евентуално с добавка, на стенд или рециклиране ако се наложи като цена. Утре отивам да я взимам. Трябва ми кола просто, че е студено вече, пък дюзите ще ги нагласим а и имам добро усещане. Като я взема евентуално ще ви питам дали направо на стенд да се види всичко по дюзите и къде, вместо добавката, щото като цена е май нещо подобно.
  4. Мерси за отговора! Не записах стойности, не се сетих Това с добавката ще го играем първо, и все пак, това с лекото тресене понякога характерно ли е при тръгнали дюзи?
  5. Здравейте, Спазарявам колата на един познат. A6 C6 Allroad 3.0 TDI 2008, германка е в първата 1 година, после е карана още 5-6 г. в България. около 143000 км. Даде ми да я покарам 1 ден, впечатленията ми са, че е поддържана и стегната кола. Заведох я на диагностика и оглед на ходова част. Резултатите бяха мого добри, човекът в VAGen, който направи диагностиката, я хареса определено. Единственото отклонение в диагностиката беше, че има данни за 2 леко запушени дюзи и една малко повечко от общо 6 дюзи. Това са нови дюзи Bosch (не са рециклирани), на 13,000 км. Ако наистина са нови (за което му вярвам 100% на познатия, който продава), ми казаха че може да се отпушат само с добавка и каране извънградско. Съответно, усетих че при стоене на едно място на светофари, име едно много леко тресене, което усещам със задника си, и то не винаги. Но наистина леко. Никакъв симптом при шофиране, колата е звяр. Оборотите не играят, също да добавя, заковани са си на едно място на празен ход. Звучи ли ви въпросното леко тресене да е точно от това с дюзата? Това, че ще сменя или чистя 1 или 3 дюзи не ме притеснява, в бюджета е и съответно има отношение към крайната цена. Друго нищо не ме притеснява по колата, моля за мнения от хора които имат опит с дизели и този двигател, дали при леко позапушени дюзи това е познатия симптом с минималното тресене на празен ход.
  6. 4 бобини имам предвид, + 1 комутатор над въздушния филтър, това ми е системата.
  7. Привет, може ли да ми дадете съвет как да тествам кое не ми работи по кабелите към свещите, че не ми работи единия цилиндър? Ето и описанието на проблема и какво съм правил хронологично: Онзи ден като запалих на студено и веднага усетих, че едниният цилиндър не работи, покарах, позягря и почна да работи нормално. Веднага се усъмних в свещ. Днес пак направи същото и смених свещите с предишните ми, които си ги пазя, защото и те са в добро състояние. Пак същото! Реших да пробвам дали всички свещи подават искра. Още първата случайна свещ, която разкачих, я напъхах хубаво в щекера и я стиснах да не изпада и да дава контакт. Помолих един да запали двигателя само за малко докато държах края на свещща на 1 мм. от главата на двигателя. Никаква искра не се появи. Пробвах и с друга свещ на същия кабел, бобина и щекер, но пак не стана. Още от първия опит явно уцелих къде не дава искра. Пробвах и на още един от цилиндрите, там беше ок, друсна ме и малко ток, че в един момент предаде от блока към ръката ми, която беше близо. На въпросния проблемен цилиндър му направих следното - с контактен спрей позачистих буксата в края на кабела, която влиза в бобината, нейното гнездо също, напръсках и вътре в щекера пружинката, която дава контакт със свещта. Сглобих и всичко беше ОК!! Да, ама временно! Покарах известно време и като запалих отново се случи същото - пак работи на 3 цилиндъра. Може ли съвет като ми направи пак номера, как да разбера дали проблема е в кабела, в бобината или в щекера, дето излиза от нея? (или нещо друго) Забравих да напиша - не излиза грешка във Vag-Com Не работи 2-ри цилиндър Бобината е от тия с 3 крачета Колата е 1.8T '96
  8. Незнам дали ще ми кажат "know-how-to" си и какво са правили, а и тия дето са го правили са някаква друга фирма. Не искам да им досаждам повече, че ги побърках в последния месец. Трябва една кора да сложа под двигателя (първо комплекта дето я хваща трябва да ки го намеря де) и тогава може да огледам и да снимам какво има отдолу, предполагам вижда се този лагер. Ако има някъв номер може и да ориентира. Между другото, преди да ми оправят каретата имах симптоми, които говореха примерно за заминал демпферен маховик, или някакви си пружини на съединителя (поне каквито мнения чувах) защото на ниските скорости превключването ставаше с удар, освен ако не си наглася превключването по-плавно със съединителя. Явно каретата са имали такъв луфт, че оттам е идвал удара, като се предаде тягата. Не мога да си позная колата сега, 'баси кефа!
  9. ИСКАМ ЕДНО УТОЧНЕНИЕ ДА ВМЪКНА!!! Цената от 560 лв. + 50 лв. труд, която бях описал по-горе, включва две НОВИ КАРЕТА на кардана + НОВ висящ лагер. На практика имам нов кардан. Бях написал объркващо, че каретата ще се рециклират за тази цена + нов лагер, но така ми каза приемчика по телефона, явно толкова е бил запознат с това което ще правят. Просто каретата са били прекалено разбити и не са се наели да ги рециклират. Сори за объркването, ама няма как да си изтрия или редактирам горните писаници! Гаранция - 1 година имам за това, но тя едва ли въобще ще потрябва, докато тая кола се движи.
  10. По-полека с тона дето държиш. Какво се правиш на интересен?! Зададох нормален въпрос за цената на операцията, която ми предложиха да разбера дали е нормално като цена за такова нещо. Като не разбирам толкова, се доверявам на сервиза каквото кажат и това е. Защото не познавам цялата механика на кардана и как седят нещата. Вместо съвет получавам някакви идеи да се возя с градския транспорт. И не става въпрос за пари, защото както виждаш ми говориш за някакви карета за по 120 лв. едното, а на мен ми рециклират двете + нов висящ лагер за общо 560 + 50 лв труд. Не се опитвам да мина с 20 лв.
  11. Kalin не знам, правя си колата при VAGgen (сервиза на Жоровците така известния), но те само ми намериха проблема. Иначе си го носят кардана някъде при подизпълнители, дори приемчика го разпитах по тел. като ми се обади да ми каже какво ще сменят и колко ще струва, но не знаеше и той какъв лагер ще ми слагат, само ми каза че ще е нов и че няма да е оригиналния, но че ще имам гаранция и за лагера и за рециклирането на 2-те карета. Те по принцип 1 год. дават при тях за разни неща, които съм правил, предполагам и за това. Абе общо взето бавно се случват нещата при VAGgen, има наплив обикновено, но пък им имам доверие доста голямо. Което зе мен е по-важното, въпреки че гледам доста почнаха да ги плюят тук по форума. Но е главно заради сроковете, а аз съм от по-търпеливите.
  12. Около 600 лв за следната операция по кардана ми на 1.8T B5 как ви се струва: 2 карета ми казаха по телефона за рециклиране, били поизсъхнали викат, плюс нов висящ лагер - 550 лв. + 50 лв за демонтаж и монтаж?
  13. Freeride

    Питане за един маркуч

    Това, което описваш като преходник една крива пластмаса със сив цвят ли е - хваща се с някаква метална скоба и пак има някакво пръстечче като уплътнение към блока - бяло на цвят беше при мен? Ако е същото точно този пластмасов преходник се беше пукнал при мен, не маркуча който е закачен към него, но няма значение, едни и същи картерни газове минават през него. Та въпросните газове гарантирано ще носят миризми в купето, според мен. Все пак като им казах оплакването си във VAGen сервиза първо там погледнаха, позната случка е явно за тях. Незнам колегата Shubert как нищо не усеща, но и аз дълго време като усетя миризма си мислех за завихрени газове от ауспуха примерно или нещо друго, докато не попитах и след като го смениха разликата беше коренна! Филтъра на климатика ви е под капака все пак и дори да е отделен от двигателя с уплътненията за капака като е затворен, малко или много може да прониква през него миризмата. Също така това беше на периоди, все пак зависи от дадения момент какво става в двигателя и дали се засмуква от филтъра на климатика или не.
×
×
  • Create New...