Jump to content

katzo

Members
  • Мнения

    160
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно katzo

  • Рожден ден 29.10.1970

Друго

  • Kaра
    A6 2.7TDi

Персонална информация

  • Локация
    worldwide

Последни посетители

1963 профилни разглеждания

katzo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. I-pnone XI - синхронизация с MMI Audi A6 4F 2008 - не успява да се свърже , дори след като успях да направя pre-set connection ! Първо да се извиня , ако някой вече е пуснал такава тема ! След неравна борба успях да свържа I-phone XI с Audi MMI Bluetooth и дори да проведа разговор ... НО ! До тук ... След излизане от автомобила и новото влизане телефона започва опит за свързване ... но до там ... Явно става въпрос за несъответсвие на стандартите на Bluetooth - телефон / автомобил ... Или може би необходима Актуализация на MMI Software ?!? Бих се радвал на всякакви съвети и идеи ! И за най-лесния начин на решение - знам го - смени автомобила с нов от магазина !
  2. Суровата действителност показва Пропуски при посещенията при предаване на Учебния Материал ! Всяко мнение изказано срущу Profy Tools показва липса на Елементарна Техническа Култура и непознаване на Съпромат-а ! Горе в клипа са дадене стойностите на Момента на СКЪСВАНЕ - 40Nm !!! И ако се уважаваш сам самия в ръцете ти стои поне GEDORE и нагласен на 32 Nm ти гарантира безпроблематично отваряне ! Всякакви " икономии " спрямо Profy Tools и Познания водят до CPAM !!!
  3. При хидравлична неплътност ( при предишна смяна на подгревателната свещ и нарушаване целостта на резбата ! ) имаме пропускане на Изгорели Газове , които с времето отлагат C-deposit ( нагар ) , който пък " спича " като заварка !!! Имал съм такива случаи на FO Injectors и Exh Valve Seats - Marine Diesel Engines ! Отмъщението на Идиотите ! Вадят се с накискане с WD-40 ( Penetration Oil ) след сваляне на главата и вадене с Хидравлична Преса ! Лошо ! Явно индивида не си мисли , че това влияе не особенно добро на името му
  4. katzo

    добавка за дизел

    По данните , които си качил не може да се прави диагностика. От там се вижда за режима които си свалил само че най-голямото отклонение за Цикловата Порция Гориво е 6,6 % от средната стойност. За да оцениш ДВГ ти трябва Индикаторна Диаграма и Обработка на даните Това в БГ никой не го прави ! Ни Оторизирани Сервизи , ни никой! Там горе пише - pi и PI pi - Средно Индикаторно Налягане PI - Индикаторна Мощност - на един цилиндър Те тогава се прави оценката на ДВГ ! Нормите ги написах по-горе И минимум 80 % MCR - Натоварване на ДВГ Абе като се върна в БГ може да спретна една тема за Диагностика на ДВГ
  5. katzo

    добавка за дизел

    При цялото ми уважение TDI_Fan на каква база оцени , че показателите са ОК? Нормите за оценка на производителя са : - отлични - +/- 1.5 % - допустими - +/- 3.0 % Я сега да смятаме - - 0,31:4,7 = 6,6 % А ако трябва да бъда точен - оценката се прави на база Pi - средно Индикаторно Налягане, kg/cm2 ! А най-точен на крайна Цилиндрова Мощност - PI , kW Това че Цикловата Порция е с 6,6 % по-малка въобще не е показател за оценка на Работен Процес на ДВГ Едва като свалиш Индикаторна Диаграма и я обработиш , може да оценяваш ДВГ ! Я пак накратко - изпиканото ( уж впръсканата ) количество гориво каква ефективност може да доведе ? А като почне да тресе на празен ход , кой ще е виновен ? А забравих - лошата нафта в БГ !
  6. katzo

    добавка за дизел

    Misho 82 , Как да ти обясня , че това е повърхностно Ти някога отварял ли си ТКА и виждал ли си работела Турбина ? Ако беше така IHI / IHI-ABB / MAN Turbo Service нямаше да изискват Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс и задължително се използва Maker T/C Overhaul Set И ако не го извършиш , забрави за подновяване на Годността на Оборудването и ........................ А без подновени Сертификати си автоматично вън от бизнеса ! Те тогава щяха да изискват - FOT Additive и автоматично щяха да подновяват Сертификатите за годност А ако големите играчи в този бизнес , го изискват задължително - дали не са прави , а ? И пак не четете - в начален стадий - всичко е ОК , дори аз го препоръчвам горещо ! Но за осрани - вече е късно Сигурен ли си , че колите ти който си оправил , ще минат немските сервизни тестови за експлоатация ? ADAC или как му е там името .
  7. katzo

    добавка за дизел

    Знаеш ли, законите на физиката са си общ знаменател ! Искаме или не те са определящите ! FOT - Fuel Oil Treatment Additives - добавките подобряват Работния Процес в ДВГ но не са чудо - те наистина намаляват или дори реално спират отлаганията , но нямат възможност да отстранят стари отлагания по ТКА в частност - категорично ! ОтложенT/C Nozzle Ring - направляващ апарат – така известната " Геометрия на Турбото " и T/C Rotor се възстановяват само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс и задължително се използва Maker T/C Overhaul Set Допуска за Динамичен баланс е в пъти по малък от теглото но Лист А4 ! Всеки знае колко коли са със запушени EGR , махнати Катализатори ................... Я сега ми кажете на такава кола каква добавка да и се сложи и да стане чудо ? Друг е въпроса , че никой в нашата страна не следи - кой какво кара и колко СЕРЕ и замърсява и бълва болести - ами погледнете статистиката на заболеваемостта ! Има ли доверчиви хора има и такива дето ще ги омайват и обещават
  8. katzo

    добавка за дизел

    Съжалявам , но четете внимателно : ................................. Няма такава добавка , която да ти почисти отлаганията по ТКА - Турбинно Колело и Направляващ Апарат ( е той е с променлива геометрия ) ! Това се чисти само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс , всичко друго е празни приказки с добри пожелания ! .................................... Тези които са за почистване на Горивна Апаратура могат да свършат някаква работа и на малко зацапани Дюзи , но при обилен нагар по разпръсквачите са си неефективни. ..................................... Тези добавки за почистване на ГА имат някакъв ефект при малко зацапани разпръсквачи при които обработеното гориво с добавка влиза в физически контакт с асфалто-смолистите отлагания , но при осрани , брадясали разпръсквачи за какво разпръскване изобщо може да се говори ! А точно тези ДВГ пушат ................. А за отлаганията по ТКА и дума не може да се отрони ! Отлаганията по ТКА частично могат да се изчистят при работен процес в ДВГ с излишен О2 кислород – Software , но тогава при тези режими влизаме в температурно претоварване !!! Та тук сме лимитирани във времето на процедурата ! ................................... А за академичният стил - ами така се излагат тези процеси ! Знам , че много хора тук са за да продават .................. Но това не е продавалник ! Аз работя по стандарти на производителя и норми за опазване на околната среда, за които в БГ нямаме и идея и точно преди няколко дни бях инспектиран от DNV-GL като не бе регистрирана нито една забележка! Но това с общи приказки няма как да го докарате ! Пак ще добавя това , което съм писал толкова много пъти - добавката е нещо много хубаво , но трябва да се започне от самото начало - и те тогава ефекта е жесток ! Дори в сервизните норми е записано , че веднъж прекъснат процеса може да се продължи единствено и само след Overhaul ! Защото при прекъсване и започване отново може да доведе до дебаланс на ТКА и от там разбиване на лагери и лабиринтни уплътнения на ТКА , разход на масло , поради протечки на масло през лабиринтните уплътнения ( т.н. издухване на маслото ) ...................... Отварял съм ДВГ след 10 000 Работни Часа и той свети , направо е като нов - но добавката се използва непрекъснато от самото начало ! Ако имате късмет или познания да си купите добра , гледана кола - тогава смело с добавките , но ако карана с каквото падне - нищо няма да подобрите ! Грешка - ще подобрите финансовото положение на търговците !
  9. katzo

    добавка за дизел

    Ти направи това което ти написах и ще видиш сам резултата ! Па тогава ми говори
  10. katzo

    добавка за дизел

    Ами не ходиш в PEGEOUT Същата услуга я има и в PORSHE BG Та за очистването на DPF - очиства се със специален SOFTWARE - който увеличава O2 съдържанието в Работния цикъл и натрупаният C ( Carbon - Вълерод / сажди / дълги въглеродни полимери-смолисто/асфалтови съединения ) изгаря За да го разбереш по-просто - направи следното - след като запалиш Газо-пламъчната Горелка нагласи я с повече Ацетилен и подай пламъка към парче желязо - те това ти е не-пълното горене ! Известно като навъглеродяващ пламък ! След това увеличи О2 кислорода на Горелката и подай пак пламъка вържо покритото вече с сажди парче желязо - те сега ще видиш как саждите изчезват и как ги изгаря обогатения на О2 кислород пламък! Е те това се случва при тази процедура ! А добавката влиза разтваря/разкъсва дългите полимерни молекули на асфалто-смолистите съединения на въглерода ! Казах ти чети поста от преди ! Цитиране на предходно мнение!
  11. katzo

    добавка за дизел

    Няма такава добавка , която да ти почисти отлаганията по ТКА - Турбинно Колело и Направляващ Апарат ( е той е с променлива геометрия ) ! Това се чисти само механично - Turbo/Charger Overhaul - със задължителен Динамичен Баланс , всичко друго е празни приказки с добри пожелания ! Веднъж отложени по ТКА нямат махане ! Прочети моите писания от преди - за процесите в ДВГ Всичките добавки са за поддържани ДВГ или за такива , които току що са минали Overhaul Затова се препоръчва да се започне веднага с въвеждането в експлоатация , т.е. след покупката на автомобила. Тези които са за почистване на Горивна Апаратура могат да свършат някаква работа и на малко зацапани Дюзи , но при обилен нагар по разпръсквачите са си неефективни. А на въпроса къде отиват - ами изгарят ! Абе най-просто казано това си е като хранителна добавка/билка - профилактика - може да те предпази , но ако си се разболял - без доктор и лекарства няма оздравяване А пък доктора и лекарствата като те излекуват - пак си пий билките
  12. То всичките препоръки са ОК , има логика и за намалено Pc и всичко в този ред на мисли , но започни от най-лесното , ако имаш хидравлична не-плътност - маркучи, връзки , филтър , гарнитури по горивна система - от там влиза въздух и при първия старт се уплътнява , горивната система цял ден е ОК , но вечерта пак дава фира ? Я хвърли едно око преди да се пуснали по наклонената плоскост и да са те закачили на хранилка Успех !
  13. Не пуши поддържания Дизел , ама няма как да Ви нарека Колега , след това изказване !!! И чисто стария но поддържан от технически грамотни кадри - и той не пуши ! Та за колегата с въпроса - Старта на Дизеловия ДВГ е с увеличена циклова порция гориво - qcinj и тя е зададена при проектирането да стартира , без да пуши ! Защото пушекът се наказва много сериозно и солено в Нормалния Свят ! Та пушекът е признак на непълно/димно горене , което значи че имаме нарушено отношение на пропорцията гориво / свеж заряд ( масата О2 - във въздуха на пълнене ) А това значи - увеличено гориво или намален въздух А. Увеличено гориво - проблеми по настройката на ГПВН , за класиката може да е дори увеличена нулева/стартова настройка , за Common-rail - се гледа настройки на старт Б. Намален Свеж Заряд - тъй като е старт - за никакво ТКА и дума не обелваме , остава увеличено Аеродинамично Съпротивление в Смукателния Тракт - - за класиката - замърсен Въздушен Филтър , замърсени Смукателни Пътища - за Common-rail и ДВГ с променливо Газо-разпределение - може да са нарушени настройките на Смукателните Клапани и Актуаторите на Променливото Газо-разпределение Те от тук се изхожда ! А за твоя случай най-вероятно е само Въздушен Филтър , ако до сега не е пипана от " Форумните Разбирачи " Щом като след това го няма проблема - значи другото е ОК
×
×
  • Create New...