Така..Нямаш сива букса зад таблото,защото колата ти не е между 99/2001.Ако съм прав,при твоя случай КАН се хваща от друга букса зад таблото,но ми кажи годината.След това ще си дойдат светлените и сте изключва като махнеш ключа и няма да гасне всеки 30 мин.А следва и правилно кодиране с ваг-кома.
И аз съм със полу синтетика на Статойл, на дизел кара по 12000 ,но в Норвегия.Докато стигне България нчма гаранция.Цената тук е около 200 лв с масления филтър и работа,което ще рече ,че не е от най скъпите,но най предпочитаните в Норвегия.
Колега,проблема може да не е от навито,въпросната перка се включва като отвориш вратата и „заспива„5-6 минути след като го изключиш.Затова остани в колата и се ослушвай да се увериш,или ходи да видят къде ти е оттечката на ток.
Всичко в бг се смесва с лайна разни и се разрежда.Пътувам постоянно в европа и разликата в качеството в германия и тук е огромна,а цената се същата.Имам чувство,че всяка бензиностанция сама си разрежда,като ракията-да падне градуса и да има повече за гости
Таблото е на две винтчета,а отзад има три конектора-син,сив и зелен.При модел 1999,5-2002 КАН се хваща от сивия.Като пин 13 се измества на 6 позиция,а пин 12 на 5.Като става съответно CAN(High) , CAN(Low) към RNS-E.
Цялата процедура е тук на англииски,а за КАН се разменят две пинчета зад километража от сивият конектор. Има го на схеми в линка,ако решиш да го правиш ще ти помогна по скайп или по телефона.Като гледам колата е като моята.