dokie
Members-
Мнения
50 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
ше BMW
Персонална информация
-
Пол
Male
dokie's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Пред дилема съм каква пералня да си купя?
dokie отговори в темата на Niki1983 - Техника / Електроника
Тъй като търсенето в гугъл намира добре резултати и от форума, реших да допиша в темата за инфо на бъдещите потребители: Whirlpool AWO/C 81200 с 6 * годишната гаранция... която изтича след точно 3 дни. Пералнята се ползва системно от закупуването й, без претоварване по тегло, но между 3 и 10 пранета на седмица... Шумна е и на нормална работа и особено на центрофуга... Опитва и много леки разходки, ама специалните подложки я спират... Преди 3 месеца започна да вие помпата - смениха ми я срещу 25лв за труд, помпата по гаранция. От 2 седмици вие стабилно лагера - струвал 300+ лева и бил заедно с барабана... Сега 65лв за работа и на ръба на гаранцията, ще видя резултата тези дни... Учудвам се как за малко не са го изчислили инженерите, че да прехвърли срока на гаранцията... -
Не зная защо, не мога да си го обясня... Може да мина 300-400км и да не светне горепосочената икона, ама кача ли се на магистралата и задължително се е появила... след гасене на колата чезне... няма грешки, нивелират си се фаровете сами...
-
Спадането на температурата на колата зависи от външната температура и топлоотдаването на вътрешното радиаторче... особено когато е все още в процес на загряване... При -10... -15 градуса, ненатоварен режим на колата под 2000 оборота и парното вътре на червено и на мен ми спада температурата на колата до към 70-тина... като преди това е била на 90... На предната ми кола правеше абсолютно същото нещо, всички ме убеждаваха, че проблем е термостата, купих нов Wahler, сложих... промяна никаква... тествах стария... отваря... затваря... и заключих, че парното ми вътре е с голямо кпд и се примирих... ако си загрява добре колата, аз не бих пипал... скоро тествах една машина, която за 15мин. при къси отсечки и яко газ на правите едва стигна до 70 градуса при външна 7-8 градуса... за ме това е проблемен термостат.
-
Двигателят ми е ALT от 2001г., но номера на PCV клапана е 06B 103 235 G, a не както е упоменато по-горе в темата 06B 103 225 G - ще поръчвам от Порше, но има ли значение кой от двата да взема? ПС: Като го взема ще преглеждам и гофрирания маркуч (нещо маслото по него ми се вижда в повече), че другия успях да го "реставрирам" без да махам колекторите...
-
Проблемът за мен е в искрените лъжи на продавача... Всяка кола втора ръка е имала ремонти, но просто реших да не си губя времето да слушам конфабулации на човека с обявата...
-
... само избърши хубаво спирачната течност от боядисани детайли, че при по-дълго накисване прави боята да пада като найлон...
-
Колеги - четох, четох и ето ме и мен с тресяща се предница... снощи се появи сякаш изведнъж при малко по-сериозно настъпване на газта При ускорение вибрира и при т.нар. моторна спирачка също... на N в движение изчезва каквато и да било вибрация (автомат-мултитроник е)... Това, което ме притеснява е, че на място като включа от N на D и започва да вибрира купето (повече от обичайното напрежение)... В авточастите ме зарадваха, че само вътрешно каре не се продава, ами цяла полуоска - някой сменял ли е само вътрешното? ПС: 2.0 АLT
-
Ако нещата в тази тема не помогнат... порови повече с търсачката... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176708&hl=
-
При мен светваше чека след чистене за около 50-100 км пробег... грешката, която отчиташе: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 Upper Limit Exceeded Първо си мислех, че е от газовия инжекцион (БРЦ), после мислех че причината е в липсващия катализатор (дори резонансно гърне не са сложили) и липсата на каквито и да било следи от 2ра ламбда сонда (не зная как да проверя дали е изключена софтуерно)... после открих, че маркуча за газта към 4ти цилиндър е скъсан... оправих го и сега трупа грешката за към 200км пробег... за моята грешка четох, че проблема може да се крие на много места, включително и както казва колегата - ламбда... Ако си сигурен, че проблема е в катализатора - махай... не съм имал кола с такова нещо досега и не съм имал проблем... само природата, но реално на газ е доста по-природосъобразна спрямо бензина...
- 5 отговора
-
- катализатор
- б6
-
(и %d още)
Тагове:
-
Къде ги проверявате цените онлайн по номер на част?
-
Ако наистина дават безплатна справка по ВИН в представителството - ще си направя труда на 28ми да отида да видя какво ще излезе...
-
Благодарение на колегата Даниел Атанасов се поразрових повече и успях да намеря дори обявата на същата кола близо до Талин... 1. Колата я пишат с двигател 2.4 170к.с., а не 3.0.... сега ще поровя ВИН-а WAUZZZ4B13N091328 (да видя дали съответстват нещата) 2. Явно колата още не пристигнала тук и затова ще трябва да се гледа след празниците... 3. Сигурно газта я слагат, за да я направят по-лесно продаваема... 4. Много ме озадачава - защо е сниман компа на скоростната кутия на една от снимките?!??! Ето какво намерих: http://lt.brcauto.eu/en/vehicle/c711664-audi-a6-2.4l-automatic http://en.latauto.lv/ads/audi-a6-2-4-l-estate-wagon-2003-petrol-2693774.html Забележете експорт цена: 2080 Евро... Като гледам, може и да не я гледам...
-
Според уговорката с човека ще я гледам след Коледа (не е в София...), ако не пропаднат нещата по някаква причина...
-
И на сервизната книжка пише само Inspektion - реално май само е "погледната" без да е пипано нищо... И при мен буди някакви съмнения - затова и писах... и очаквам както положителни така и отрицателни коментари... Пък и реално не мога да дам 9-10 хиляди за кола, на която после "ако излезе нещо" да скокна като на цена за 4F... От скромен опит с В6-цата видях как отлетяха 1500лв за 2 седмици при положение, че автомата бе обслужен, с нови тампони на двигателя, с нови дискове и накладки АТЕ и т.н. ПС: за тези, които ще попитат за какво 1.5К ето по-основните неща: 1. малко ремонт по климатроника (спря да духа студено на следващия ден - е тва е късмет) - 400лв с труд и части 2. 200+ лева за носач и вътрешен накрайник 3. баласт за D1S - към 100лв нов китайче, ама го направих да заспи като оригинален... 4. предно стъкло за 200лв (не беше 100% наложително, но не исках да чакам да протече... не питайте за каското - щеше да ми излезе по-скъпо през старото каско) 5. резервен ключ - 120лв (тук извадих късмет), че не смеех да рискувам с 1бр. и още доста по-дребни неща по 10-20-30лв... Разбира се има и едно положително нещо от цялата работа - вече знам малко повече какво и къде да гледам по тези аудита, но все пак - няма гаранция, че ще успея да хвана ако има някакъв проблем... просто ми трябва комби с екстрите, които предлага тази кола... В6-цата си остава, ама е седан
-
Здравейте, колеги! Попрочетох доста теми в съответния раздел, но все пак ще се радвам да споделите своите положителни и отрицателни коментари по отношение на http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450350424351778&slink=bria5w Само не разбрах - по година трябва да е фейслифт, ама по визия? Колата ще се гледа и кара естествено... ако се съгласи собственика ще я закача на ВАГ-ком-а и ще я вдигнем на подемник да огледам отдолу (в тази връзка препоръчайте сервиз с подемник в района на х-л Плиска, с който да се свържа и уговоря). Благодаря!