Jump to content

dokie

Members
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ше BMW

Персонална информация

  • Пол
    Male

dokie's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тъй като търсенето в гугъл намира добре резултати и от форума, реших да допиша в темата за инфо на бъдещите потребители: Whirlpool AWO/C 81200 с 6 * годишната гаранция... която изтича след точно 3 дни. Пералнята се ползва системно от закупуването й, без претоварване по тегло, но между 3 и 10 пранета на седмица... Шумна е и на нормална работа и особено на центрофуга... Опитва и много леки разходки, ама специалните подложки я спират... Преди 3 месеца започна да вие помпата - смениха ми я срещу 25лв за труд, помпата по гаранция. От 2 седмици вие стабилно лагера - струвал 300+ лева и бил заедно с барабана... Сега 65лв за работа и на ръба на гаранцията, ще видя резултата тези дни... Учудвам се как за малко не са го изчислили инженерите, че да прехвърли срока на гаранцията...
  2. Не зная защо, не мога да си го обясня... Може да мина 300-400км и да не светне горепосочената икона, ама кача ли се на магистралата и задължително се е появила... след гасене на колата чезне... няма грешки, нивелират си се фаровете сами...
  3. Спадането на температурата на колата зависи от външната температура и топлоотдаването на вътрешното радиаторче... особено когато е все още в процес на загряване... При -10... -15 градуса, ненатоварен режим на колата под 2000 оборота и парното вътре на червено и на мен ми спада температурата на колата до към 70-тина... като преди това е била на 90... На предната ми кола правеше абсолютно същото нещо, всички ме убеждаваха, че проблем е термостата, купих нов Wahler, сложих... промяна никаква... тествах стария... отваря... затваря... и заключих, че парното ми вътре е с голямо кпд и се примирих... ако си загрява добре колата, аз не бих пипал... скоро тествах една машина, която за 15мин. при къси отсечки и яко газ на правите едва стигна до 70 градуса при външна 7-8 градуса... за ме това е проблемен термостат.
  4. dokie

    Масло - ALT

    Двигателят ми е ALT от 2001г., но номера на PCV клапана е 06B 103 235 G, a не както е упоменато по-горе в темата 06B 103 225 G - ще поръчвам от Порше, но има ли значение кой от двата да взема? ПС: Като го взема ще преглеждам и гофрирания маркуч (нещо маслото по него ми се вижда в повече), че другия успях да го "реставрирам" без да махам колекторите...
  5. Проблемът за мен е в искрените лъжи на продавача... Всяка кола втора ръка е имала ремонти, но просто реших да не си губя времето да слушам конфабулации на човека с обявата...
  6. ... само избърши хубаво спирачната течност от боядисани детайли, че при по-дълго накисване прави боята да пада като найлон...
  7. dokie

    Предницата играе

    Колеги - четох, четох и ето ме и мен с тресяща се предница... снощи се появи сякаш изведнъж при малко по-сериозно настъпване на газта При ускорение вибрира и при т.нар. моторна спирачка също... на N в движение изчезва каквато и да било вибрация (автомат-мултитроник е)... Това, което ме притеснява е, че на място като включа от N на D и започва да вибрира купето (повече от обичайното напрежение)... В авточастите ме зарадваха, че само вътрешно каре не се продава, ами цяла полуоска - някой сменял ли е само вътрешното? ПС: 2.0 АLT
  8. Ако нещата в тази тема не помогнат... порови повече с търсачката... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176708&hl=
  9. При мен светваше чека след чистене за около 50-100 км пробег... грешката, която отчиташе: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 Upper Limit Exceeded Първо си мислех, че е от газовия инжекцион (БРЦ), после мислех че причината е в липсващия катализатор (дори резонансно гърне не са сложили) и липсата на каквито и да било следи от 2ра ламбда сонда (не зная как да проверя дали е изключена софтуерно)... после открих, че маркуча за газта към 4ти цилиндър е скъсан... оправих го и сега трупа грешката за към 200км пробег... за моята грешка четох, че проблема може да се крие на много места, включително и както казва колегата - ламбда... Ако си сигурен, че проблема е в катализатора - махай... не съм имал кола с такова нещо досега и не съм имал проблем... само природата, но реално на газ е доста по-природосъобразна спрямо бензина...
  10. Къде ги проверявате цените онлайн по номер на част?
  11. Ако наистина дават безплатна справка по ВИН в представителството - ще си направя труда на 28ми да отида да видя какво ще излезе...
  12. Благодарение на колегата Даниел Атанасов се поразрових повече и успях да намеря дори обявата на същата кола близо до Талин... 1. Колата я пишат с двигател 2.4 170к.с., а не 3.0.... сега ще поровя ВИН-а WAUZZZ4B13N091328 (да видя дали съответстват нещата) 2. Явно колата още не пристигнала тук и затова ще трябва да се гледа след празниците... 3. Сигурно газта я слагат, за да я направят по-лесно продаваема... 4. Много ме озадачава - защо е сниман компа на скоростната кутия на една от снимките?!??! Ето какво намерих: http://lt.brcauto.eu/en/vehicle/c711664-audi-a6-2.4l-automatic http://en.latauto.lv/ads/audi-a6-2-4-l-estate-wagon-2003-petrol-2693774.html Забележете експорт цена: 2080 Евро... Като гледам, може и да не я гледам...
  13. Според уговорката с човека ще я гледам след Коледа (не е в София...), ако не пропаднат нещата по някаква причина...
  14. И на сервизната книжка пише само Inspektion - реално май само е "погледната" без да е пипано нищо... И при мен буди някакви съмнения - затова и писах... и очаквам както положителни така и отрицателни коментари... Пък и реално не мога да дам 9-10 хиляди за кола, на която после "ако излезе нещо" да скокна като на цена за 4F... От скромен опит с В6-цата видях как отлетяха 1500лв за 2 седмици при положение, че автомата бе обслужен, с нови тампони на двигателя, с нови дискове и накладки АТЕ и т.н. ПС: за тези, които ще попитат за какво 1.5К ето по-основните неща: 1. малко ремонт по климатроника (спря да духа студено на следващия ден - е тва е късмет) - 400лв с труд и части 2. 200+ лева за носач и вътрешен накрайник 3. баласт за D1S - към 100лв нов китайче, ама го направих да заспи като оригинален... 4. предно стъкло за 200лв (не беше 100% наложително, но не исках да чакам да протече... не питайте за каското - щеше да ми излезе по-скъпо през старото каско) 5. резервен ключ - 120лв (тук извадих късмет), че не смеех да рискувам с 1бр. и още доста по-дребни неща по 10-20-30лв... Разбира се има и едно положително нещо от цялата работа - вече знам малко повече какво и къде да гледам по тези аудита, но все пак - няма гаранция, че ще успея да хвана ако има някакъв проблем... просто ми трябва комби с екстрите, които предлага тази кола... В6-цата си остава, ама е седан
  15. Здравейте, колеги! Попрочетох доста теми в съответния раздел, но все пак ще се радвам да споделите своите положителни и отрицателни коментари по отношение на http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450350424351778&slink=bria5w Само не разбрах - по година трябва да е фейслифт, ама по визия? Колата ще се гледа и кара естествено... ако се съгласи собственика ще я закача на ВАГ-ком-а и ще я вдигнем на подемник да огледам отдолу (в тази връзка препоръчайте сервиз с подемник в района на х-л Плиска, с който да се свържа и уговоря). Благодаря!
×
×
  • Create New...