Jump to content

reindjura

Members
  • Мнения

    178
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Монтана

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

reindjura's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нещо, което не е по темата съвсем, но го констатирах след като оправих центровката на помпата. Беше на около 70 и чукаше и тресеше на праен ход като загрее. Сега е към 55, соленоида е на 40-50%... не можах да го докарам около 10%, страшно чувствително е, но и в момента е леко на предварение над синята линия. Колата спря да чука на празен ход, и спря да тресе като загрее. Пали по същият начин като преди и върви по същият начин като преди. Това което направих е да сваля мг на празен ход на 3.2 софтуерно и сега е и една идея по-жива до средни обороти. Така че за мен поне не е вярно или не за всички АФН, че трябва да са напредварение, около 65-70, както гояма група хора твърдят.
  2. Продавам 4 нови тампона Лемфьордер за предния мост за ауди a4 b5 1.9 Отпред 2x LEM 25866-01 Отзад LEM 25867-01 и LEM 25875-01 Цена 100лв.
  3. Това със скобите е вариант за празен ход, колкото за проверка. Не е много редно да се кара със скобите, получава се резонанс на различни честоти, когато е стисната със скоби. Направи си оборотите на празен ход на 903, милиграмите поне 3.5 и центровката я върни, да не е на предварение много, както я оставят масово. И 55 е ок, малко над синята линия. И тогава евентуално след малко каране вибрацията ще намалее. Мека връзка, тампони на двигател, центровка твърде много на предварение и гориво прекалено обогатено на празен ход, тръгнал маховик, проблем с дюзи... това според мен са най-вероятните неща.
  4. Продавам дебитомер втора употреба Bosch 0 281 002 216 свален от AUdi A4 B5 1.9TDI 110hp AFN Цена 89лв. При интерес пишете на ЛС
  5. Разбирам концепцията, за която говорите, но странното е че при пасата с торк плавно падащ от 42 надолу, както и IQ плавно го следва от 42 надолу, има същия пик и спад в турбото на г/д тези обороти, което по-скоро ме навежда на мисълта за хардуерен проблем, причинен от износване на нещо в с-мата. Мен ме притеснява разликата в торк лимитерите и този пик от нищото в моя. ще се окаже, че трябва софтуерно да се промени таблицата на торка и евентуално тази на *75 в този диапазон на обороти, IQ и налягане, което ще е на цената на ремап най-вероятно. Някой има ли таблиците за afn за torque, pump voltage, n75, SOI, turbo... за alh се намират, но за afn аз не видях никъде...
  6. Това е пасат от същата година AFN мотор. От 1900 до 2500 оборота има ралика от 1мг
  7. Това са резултатите от смяната на клапан и филтър на картерната вентилация. Имаше и сцепен пластмасов маркуч между филтъра и клапана... при него за сега е секундно лепило, санитарен силикон и изолираща самозалепваща лента по цялата дължина. Торк лимитера ми изглежда малко странно, не ми се струва много добре. Лимитерите са на 4-та и не ми стигна пътя, за това не е до 4000 оборота, но разликата се вижда и до тези. Остава въпроса и за резкия спад на турбото на средни обороти, който влияе и на стойността на дебитомера, който сега поне не лимитира, където го правече преди, но като цяло след 3000 оборота пак има много голям спад.
  8. Бутнах малко актуатора, за да намали пика в началото, но и това не променя картинката. някой има ли лог или графика как трябва да изглежда турбото ако всичко е наред? И още нещо, при афн на пасат максималните мг в началото 2000 оборота са 42 при торк лимитера и падат бавно до около 37 на 4000. при мен торка е на 41мг в началото, той е записан в картите и не би трябвало да се мени, независимо от реалната стойност на мг на IQ нали?
  9. Прави впечатление, че MAF лимитера е доста под Torque по целия диапазон, не знам дали тук маф-а трябва да е над торк-а, но не изглежда никак добре. Май лимитира абсолютно навсякъде. Не, че от това тресе, но все пак...
  10. Намерих тема как се замества с клапан за PD 1J0 906 627 A като се сложи нова букса, заради различния куплунг на клапана и е многооо по-евтин. Това е по-добрия вариант май.
  11. Мапа е на тръбата преди всм. колектор, вадих го и го чистих още като я взех със спрей за дебитомери. горивния не е сменян, но е ман и е под 15 000км, но е добре да се смени преди зимата. екуто ще е мн трудно да убедя човека май, иначе утре ще сменя н75 с н18 май беше за упр. на егра, четоч че е същия май и поне ще мога да изключа клапана при същите показания.
  12. По спомени от лейбъл файл на немски и май бяха в диапазона 70-95% duty cycle за помпата и 14-60 градуса тайминг при товар и около 4000 оборота. И не повече от 2 градуса разлика между искана и реална стойност на тайминга по целия диапазон
  13. Така е, моя грешка, бързах да я сложа преди да изляза за работа и не съм писал и на самата графика. Това измерих днес след смяна на няколко привидно здрави маркучи за вакуум от н75. може би наистина ще се наложи врътка назад на актуатора, макар че е в норми duty cycle.... все едно актуатора не иска да регулира наляга ето, когато трябва да го намали
  14. Този duty cycle е на соленоида на помпата, не на n75, n75 съм го настроил на 4000 оборота да е на 75% на 4-та
×
×
  • Create New...