reindjura
Members-
Мнения
178 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Монтана
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
reindjura's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Нещо, което не е по темата съвсем, но го констатирах след като оправих центровката на помпата. Беше на около 70 и чукаше и тресеше на праен ход като загрее. Сега е към 55, соленоида е на 40-50%... не можах да го докарам около 10%, страшно чувствително е, но и в момента е леко на предварение над синята линия. Колата спря да чука на празен ход, и спря да тресе като загрее. Пали по същият начин като преди и върви по същият начин като преди. Това което направих е да сваля мг на празен ход на 3.2 софтуерно и сега е и една идея по-жива до средни обороти. Така че за мен поне не е вярно или не за всички АФН, че трябва да са напредварение, около 65-70, както гояма група хора твърдят.
-
Продавам дебитомер Bosch 1.9 AFN
reindjura отговори в темата на reindjura - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Нова цена - 80лв. -
Това със скобите е вариант за празен ход, колкото за проверка. Не е много редно да се кара със скобите, получава се резонанс на различни честоти, когато е стисната със скоби. Направи си оборотите на празен ход на 903, милиграмите поне 3.5 и центровката я върни, да не е на предварение много, както я оставят масово. И 55 е ок, малко над синята линия. И тогава евентуално след малко каране вибрацията ще намалее. Мека връзка, тампони на двигател, центровка твърде много на предварение и гориво прекалено обогатено на празен ход, тръгнал маховик, проблем с дюзи... това според мен са най-вероятните неща.
-
Разбирам концепцията, за която говорите, но странното е че при пасата с торк плавно падащ от 42 надолу, както и IQ плавно го следва от 42 надолу, има същия пик и спад в турбото на г/д тези обороти, което по-скоро ме навежда на мисълта за хардуерен проблем, причинен от износване на нещо в с-мата. Мен ме притеснява разликата в торк лимитерите и този пик от нищото в моя. ще се окаже, че трябва софтуерно да се промени таблицата на торка и евентуално тази на *75 в този диапазон на обороти, IQ и налягане, което ще е на цената на ремап най-вероятно. Някой има ли таблиците за afn за torque, pump voltage, n75, SOI, turbo... за alh се намират, но за afn аз не видях никъде...
-
-
Това са резултатите от смяната на клапан и филтър на картерната вентилация. Имаше и сцепен пластмасов маркуч между филтъра и клапана... при него за сега е секундно лепило, санитарен силикон и изолираща самозалепваща лента по цялата дължина. Торк лимитера ми изглежда малко странно, не ми се струва много добре. Лимитерите са на 4-та и не ми стигна пътя, за това не е до 4000 оборота, но разликата се вижда и до тези. Остава въпроса и за резкия спад на турбото на средни обороти, който влияе и на стойността на дебитомера, който сега поне не лимитира, където го правече преди, но като цяло след 3000 оборота пак има много голям спад.
-
Бутнах малко актуатора, за да намали пика в началото, но и това не променя картинката. някой има ли лог или графика как трябва да изглежда турбото ако всичко е наред? И още нещо, при афн на пасат максималните мг в началото 2000 оборота са 42 при торк лимитера и падат бавно до около 37 на 4000. при мен торка е на 41мг в началото, той е записан в картите и не би трябвало да се мени, независимо от реалната стойност на мг на IQ нали?
-
Прави впечатление, че MAF лимитера е доста под Torque по целия диапазон, не знам дали тук маф-а трябва да е над торк-а, но не изглежда никак добре. Май лимитира абсолютно навсякъде. Не, че от това тресе, но все пак...
-
Намерих тема как се замества с клапан за PD 1J0 906 627 A като се сложи нова букса, заради различния куплунг на клапана и е многооо по-евтин. Това е по-добрия вариант май.
-
Мапа е на тръбата преди всм. колектор, вадих го и го чистих още като я взех със спрей за дебитомери. горивния не е сменян, но е ман и е под 15 000км, но е добре да се смени преди зимата. екуто ще е мн трудно да убедя човека май, иначе утре ще сменя н75 с н18 май беше за упр. на егра, четоч че е същия май и поне ще мога да изключа клапана при същите показания.
-
По спомени от лейбъл файл на немски и май бяха в диапазона 70-95% duty cycle за помпата и 14-60 градуса тайминг при товар и около 4000 оборота. И не повече от 2 градуса разлика между искана и реална стойност на тайминга по целия диапазон
-
Така е, моя грешка, бързах да я сложа преди да изляза за работа и не съм писал и на самата графика. Това измерих днес след смяна на няколко привидно здрави маркучи за вакуум от н75. може би наистина ще се наложи врътка назад на актуатора, макар че е в норми duty cycle.... все едно актуатора не иска да регулира наляга ето, когато трябва да го намали
-
Този duty cycle е на соленоида на помпата, не на n75, n75 съм го настроил на 4000 оборота да е на 75% на 4-та