Jump to content

dido-audi

Members
  • Мнения

    727
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dido-audi

  • Рожден ден 1.03.1982

Друго

  • Kaра
    MB 190E BMW E30

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    ПЛЕВЕН
  • Интереси
    автомобили

Последни посетители

2967 профилни разглеждания

dido-audi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пробвай да обърнеш буксата на аербега.
  2. Не забравяйте филтъра на кутията.
  3. А как разбраха с диагностика че са като нови.И като толкова разбират защо не ти погледнаха температурния датчик,какви стийности дава.Като ще гадаем аз залагам на горивен филтър. П.п празния ход на колко оборота ти е сега и на колко е бил ако има промяна?И като ходиш на диагностика си вземай разпечатка да има над какво да умуваме.
  4. dido-audi

    колан на А8

    Това с буксата е пиро патрона на колана.При удар (какъвто най-вероятно е имало някога) той законтря колана и поселе си остава в това положение.Може да пробваш да го разглобиш и зглобиш бес този патрон.Но е много разправия и не е гаранция,че ще работи после.Затова няй-добре нов.Провери на диагностика дали ти съществуват аербеците.
  5. dido-audi

    Въпрос за VagCom

    Момчето иска да разбере къде точно му е утечката.Той вече знае,че има.
  6. Ако сменяш само бега няма да ти огасне лампата.Трябва да се смени и централата.
  7. dido-audi

    Окачване на а3

    Е кво точно питаш?На МК4 е същото. П.п.Ако ставаше от тройка щеше да става и от двойка
  8. dido-audi

    Audi 80 B4 не пали

    Когато правите диагностика само на контакт винаги ще ви набива грешка в датчика на Хол. П.п Не всеки път става само със спрейчета.Понякога трябват и смени.
  9. Всеки с ваг-ком може да ти го оправи.Стига да знае къде да влезе и какво да промени. П.п.От каде си колега?
  10. По код на двигателя трудна работа.
  11. Сега като се зачетох тук найстина е описано така както казваш.В този случай ще го промениш по този начин.Но трябва да видиш в следващите канали 11,12,13,интервалите за каквоса и колко им остава.Защото тогава би трябвало в 11-ти да е за изминало време примерно 365дни и свева за масло.Понеже сега като го направиш на 15 и след една седмица може пак да светне.Или обратно в 10 канал да ти изписва 00003 (3000км) и да е светнала заради дните.Така че прегледайги всичките канали и с мишката виж какво се променя.На А4 бяха в 5,6,7,8 но след 2000г всичко е през 02.
  12. Направи това което ти казвам и няма да изписва нищо на таблото.Това което гледаш е през колко хиляди да изпише,че е време за масло.00015-15000.Можеш да го промениш на 00010-10000км.На всички те тези работи като сложиш мишката върху канала който искаш да промениш трябва да ти изпише какво сменяш (км,дни,онсп,масло итн.).
  13. Най-вероятно имаш разбито а може и двете вътршни карета на предните полуоски..
  14. Провери си маркуча от вакуум помпата до сервото.Ако е здрав помпа.
×
×
  • Create New...