Jump to content

apekov

Members
  • Мнения

    495
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно apekov

  • Рожден ден 1.08.1970

Друго

  • Kaра
    А6 Ц5 2.4 V6 ALF98г.

Контакти

  • AIM
    anatoliy.pekov
  • Skype
    anatpliy.pekov

Персонална информация

  • Локация
    PLEVEN

Последни посетители

2805 профилни разглеждания

apekov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Моето беше такова 2.4, 165 коня автомат. малко е кофти за монтаж но колата си вървеше добре. 14-16 гореше газ в града. почти колкото и бензин. на дълго така и не го засякох. Пуснах му обява, като мислих пе никой няма да дойде, но за мое съжаление дойде един човек и го купи, като до последно се надявах да се откаже.
  2. Здравей, търся пълен комплект темпомат за А6Ц5, лост, актуатор, планки вакуум помпичка, модул, и т.н. за 2.4 мотор автомат. казаха ми че става от 2.6, 2.8 мотори.
  3. Малко страничен въпрос, при тест на километражното табло с диагностика, уредите за напрежението и температурата на маслото реагират ли. Напрежението ми го показва, но температурата седи под 60гр. И не мърда. Пусках му тест преди време но не помня дали тези две стрелки реагираха при теста. Таблото е UN4 или нещо подобно беше, не е VDO. Може ли това табло да се смени с такова от А4 Б5 с фис и аналогов часовник, че моето е без фис и с аналогов часовник. Колата е 88г. 2.4 ALF . Все още не съм правил тест със сондите ще пиша. Вчера запалих заработи нормално и след това взе да прекъсва все едно работи на няколко цилиндъра а при подаване на газ препукваше в аспуха. Имаше грешка за втората сонда, банк едно твърде бедна смес, банк две твърде богата. Други грешки нямаше. Загасих, по скоро то изгасна, след това запалих и всичко бе нормално, работеше като часовник.
  4. Ланд сондите за да видя дали ще има промяна. Идеята е да видя дали ще има промяна в разликите на бензиновото време на Банк1 и 2. Ако няма промяна в разликата макар повишена или намалена, значи проблема е на друго място
  5. На бензин, защото ми направи впечатление че на газ едната тройка е с по високи времена. И тогава включих и ваг кома и така разбрах. Не съм се сетил да изключа ланд сондите за да видя дали ще има промяна.
  6. Възможно ли е този проблем а ко е проблем да е свързан с ланд сондите, те също показват различни стойности.
  7. Здравейте, от скоро карсм А6Ц5 с 2.4 ALF мотор автомат. Направи ми впечатление при диагностика, че времената на впръскване на Банк 1 и Банк 2 имат разлика, Б1 2.2 а Б2 - 3.2милисекунди. На какво може да се дължи това и проблем ли е. Ланд сондите също корегират различно.
  8. Не ми е до дигиталния часовник нито до белия циферблат, най вероятно ше търся с аналоговия и с фис. Упражнението го правих на А4Б5 същата година.
  9. Темата е стара, но може ли табло с дигитален часовник да се подкара на автомобил с аналогов, моето е А6Ц5 98г. 2.4 автомат на предно и искам да си сложа табло с фис дисплей.
  10. На Б6 е такъв, дай снимка и от пред. Напиши как да те намеря на месенджер или вайбър. Този става на волана от Б6 а буксата на модула е за А6Ц5, иначе буксата за модула на волана на Б6 е двойно по дебела от тази която си снимал.
  11. Напиши как да те намеря на месенджер или вайбър.
  12. Темата е стара но защо трябва да натиснеш ЕКона, автоматично ли се обезвъздушава.
  13. Буксите на С5 и Б6 са различни. На С5 е Жълта а на Б6 е лилава. Утре ще ти снимам на С5
  14. И аз съм с 2.4 мотор AFL, Автомат на предно. Погорва си бензин добре над 13 в града, почнах да боря течовете един по един че голяма смрад в купето и как точно капе на тръбите на колектора че даже пуши. Смених гарнитурите на капаците на клапаните, а сега ще сменям капачките на валовете. Като че ли семерингите държат.
  15. Реших проблема, оказа се в буксата на бега, размених буксите и всичко е ОК. Прати една снимка на Твоя бег на месенджер или тук.
×
×
  • Create New...