Jump to content

slav4o

Members
  • Мнения

    1618
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно slav4o

  • Рожден ден 12.04.1974

Друго

  • Kaра
    ML 320

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Интересувам се от иновации ,коли, спорт, политика!!<br />Карам ски, уиндсърф и практикувам риболов. Голям фен съм на екстремните преживявания!!

Последни посетители

4447 профилни разглеждания

slav4o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, търся 4бр. летни 205/55/16. Ако може цена и снимки някакви!
  2. При добра настройка след махането на катализаторите разхода в София трябва да е около 18/100 газ. Извънградско -около 11/100.
  3. БМВ-то ще го разкараш по-бързо, стига да няма скрит дефект. За окачването на А4 и прословутия 2.5ТДИ се носят легенди които са в състояние да откажат някой мераклия на секундата. То не че този мотор на БМВ е цвете, но приятната визия, наличието на ESP и по-малката кубатура на мотора/съобразно скъпите горива напоследък/ биха могли да излъжат някой прибързан купувач.
  4. Аз пък си мисля че времето за превключване на автомата ,дори и когато се е адаптирал за спокойно каране не е по-голямо от времето за превключване с ръчката. Просто докато натискаш педали ,изравняваш обороти и мешаш със лоста нямаш време да мислиш колко време ти отнема това. Даже при градско каране често без да го желая се оказвам доста преди другите коли тръгнали заедно с мен от светофара.
  5. Аз също харесвам тези Нисани и за хора които не ги ползват непрекъснато за оффроуд са чудесен избор. Стават за града и за шофиране на дълго и то при съвсем приемлив разход на гориви. Единствено не ми харесва таблото, изглежда като някаква китайска играчка!
  6. Двойката мотор GDI е по-добър от 1.8 без да е нещо кой знае какво. Лаком е и трудно се газифицира, а бутилката ще изяде и без това смешния багажник. Вътре е доста спартанско, тясно и гризничко, но за сметка на това е добро за извън пътя. Типичен представител на Японската школа, но според мен доста демодиран за времето си и предимно градски -дамски автомобил. Мисля че обсъжданите по-рано модели до един го превъзхождат!
  7. Не виждам линка. Мобилето имаха някакъв по-особен начин за посочване на линк.
  8. В момента има обяви за OUTBACK след 99г. започващи от 6500 лв. Форестъра който си посочил е на същата цена!
  9. Ако не ти пречи грозноватия екстериор и интериор и малкия багажник, Форестъра е чудесен автомобил. Не знам колко излиза обслужването на тази кола ,но едва ли е повече от това на А4 с 1.8Т. Според мен Аутбека е по-красив, широк и удобен за дълги пътувания!
  10. Лично аз мисля че който не го е страх от поддръжката, най-удачно е да се насочи към Олроуд /поне аз бих направил така/. Тераното не е лош автомобил, но не е приятен за ежедневно шофиране в града и по асфалтови пътища. Една Фронтера е къде по-удачен избор. Да не говориме че този мотор /2,7 ТДИ/ не е от най- вървежните , но за сметка на това си похарчва доволно. Забравихме обаче за Субару Аутбег и Форестър които някои хора направо обожествяват и то с голямо основание! При тях имаме достатъчен просвет ,здрава механика, добро поведение на асфалт и извън него, опозитни боксерни мотори и симетрично 4х4. Трябва да споменем и една слабост /може би единствената/ при бензиновия двигател 2,5. Има свойството да му протичат гарнитурите на главите на около 200 000 км. Ремонта излиза около 1000лв. и после нямаш грижи!
  11. Добре казано , остава само да посочиш някоя обява за Тоарег на цена 13 000 лв.
  12. За 12000- 13000 лв. може да вземеш нещо от по-новата генерация "джипове" или т.н. паркетници. Виж Хонда ЦРВ, Тойота РАВ, Хюндай Санта Фе, Нисан Екс-Трайл, Киа Соренто /лично го препоръчвам като много удачен вариант/, Митсубиши Оутландер, Паджеро и Паджеро Спорт и Сузуки Гранд Витара. Това са практични автомобили , които не са типични офроудъри , но са идеални за ежедневието. Аз лично харесвам Мерцедес МЛ 163 и колкото и да е странно за някои Сценик РХ4. Не са толкова практични като гореизброените, поддържат се по-трудно /но не бих казал по-скъпо/, но имат някакъв чар който ме привлича!
  13. Недей да си вадиш изводи от едно засичане и то от първото. Покарай известно време , направи две- три зареждания, едно засичане само извънградско и тогава напиши тука разхода за да мислиме!
  14. Колега , или аз не чета внимателно или ти никъде не си споменал точния бюджет. Посочения JEEP и цената му дават някакви насоки, но не е зле да си по-конкретен.
  15. Ако си фен на автоматиците въобще не го мисли, но решиш ли да купуваш е добре порво да прочетете колата на ВАГ-ком. Наистина с автоматик има едно измамно усещане че колата не върви така както с ръчни скорости. Това усещане е само първите няколко дни или до момента когато забележиш ,че без да имаш намерение да правиш дръпки с другите учасници в движението винаги се оказваш първи след тръгване от светофар. Вярно е и че разхода градско ще е 18-19л. бензин и около 20 на газ. За самия мотор мога да кажа само хубави неща, а скоростите въобще не са толкова чупливи колкото ги изкарват хората страхуващи се да пробват такава кола. Аз лично преди 6 месеца търсех точно такова Ауди, но не излезе нищо подходящо и си купих МL 320 автомат. Сега мога да кажа че малко съжалявам - липсват ми Аудитата.
×
×
  • Create New...