Jump to content

off_line

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

off_line's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Знам че има изписано доста по темата, а и вече са стари автомобили, но бих искал да попитам колегите с B7 (седан, но смятам че и тези с Avant биха могли да помогнат) с двигател 2.0TFSI 200к.с. Quattro със 6 степенна автоматична скоростна кутия (Tiptronic). Бихте ли могли да ми кажете слаби страни на автомобила, 'детски болести' и скъпи ремонти? Какво дава дефект и прави проблеми при пробег около 150-160хил.км и след това? Като цяло надежден автомобил ли е? Идвам от друга марка и съм леко предубеден и почти неинформиран, ще се радвам на всякакво инфо! Единственото което знам е за разхода на масло, но като се има предвид че автомобила е бензин с турбо това е нормално. Маслената помпа е скъп консуматив, бензиновата също. Изненади от окачването? Това quattro как е (до сега съм карал само на задно), да създава някакви проблеми? Tiptronic кутията добра ли е? Турбото държи ли? Електроника? На какво трябва да обърна като цяло внимание при покупка? Благодаря ви предварително! ??
  2. BECKO изобщо не обърнах внимание за мулти,мислех че е ръчка,от такива автоматици надалеч! Май нещата клоня към Mazda 6 2.0 CD ,а и мисля че след като излезе това към края на годинатаMazda Shinari - наследника на 6-цата.Ще има много такива каквито аз търся върнати от лизинг и сменени с по-новия модел.Мерси за положителните постове и за това че почти ме убедихте да не взимам Base Audi A6,но ако изкочи нещо апетитно било то и 2.0TDI мисля че това е колата!
  3. С опоменатия бюджет избора ми се свежда до това: автомобили втора ръка 1.Audi A6 2.0 TDI или Audi A6 2.0 TDI 2.BMW 520d върнати/иззети лизингови автомобили 1.Mazda 6 2.0 CD има и други опции за модели от този сегмент Skoda Superb,Opel Insignia,Toyota Avensis,
  4. Колега audiceco това което написъх не съм го подплатил с лоши мисли,просто обясних че комби/ван не търся,колата няма да е семеен автомобил,а ще го ползвам за работа: аз и макс. още 1 човек.Същото ще кажа и за коментара на МММ1.Представителен от гледна точка на това,като спрат до мен - BMW 530 и Mercedes E320,да не се чудя какво прави "мо'йта" между тях. E-class изключвам,дюзите им са скъп консумаив.Автомобила трябва да е немски или японски.Тия алфи-ситроени не искъм да се сблъсквам с тях.Mitsubishi Grandis - family car.Jaguar,Chrysler,годишните ми доходи не могат да покрия подръжката на такива автомобили. С риск да се повторя ще изброя отново,каквот търся в автомобила,а вие може да ме посъветвате дали ще го намеря в тези които изброя: - не съм агресивен шофиор и нямам нужда от 250к.с. под капака,обичам возенето,а не състезаването - автомобила ще се ползва +/- по 25-30 000км на година,предимно с 70% градско (90-100км/ч) и 30% градско - ръчната скоростна кутия е за предпочитане,автоматика харчи 1-1.5л нафта повече,а и са скъпи ремонтите,това сам да си сменям скоростите не ми е проблем - това да нямам цветен LSD дисплей на средната конзола също не ми е приоритет Имам нужда от автомобил коиот: - ще мога да се доверя и няма стоенето по сервизи да е повече от колкото возенето с него - ще се чувствам сигорно в него - ще може да ме закара от т.А до т.Б с комфорт и удобство но не на цената от 15л/100км Изборът ми е (отново споменавам)Audi A6 /c6/ 2.0TDI 140hp. 2006g. vs BMW /E60/ 520d 163hp. 2005g. или Mazdata която колегата valio 323 е постнал в коментара си.Същата модификация ми предлагат иззета от лизинг за около 19 500лв но още не съм се отказал от Audito. Кое друго по A6-цата е скъпо освен разликата в 3те литра масло получена между 2.0 и 3.0?
  5. Така е DLS мотора е малък,вибрации,шум,но пък печелиш едно за сметка на друго.Пълно щастие няма.И аз искам да мога да си позволя 225-те коня на 3.0TDI-то но уви,поддръжката на този двигател не е по силите ми. Колега audiceco ,нито едно от предложенията ти не ми допада като идея,сега ще се обоснова,Subaruto по точно-и двете са комби,а аз от такова нямам нужда,писал съм в първия пост че търся Ц6,а не Ф4.За Ситроена изобщо няма да говоря.За семейните автомобили също няма да коментирам.Имам нужда от представителен автомобил.А не от такъв с багажник за хъскито и понито все пак на работа ще ходя с нея (: ...но благодаря за помоща. Проблемни коли има на всякъде,но както казва един познат "прасе,жена и кола се взимат на късмет" (казвам го,не с цел да обидя някой!).Просто от темите които четох до сега,малко съм раздвоен,дали този агрегат става или не за целите които съм посочил. И въпреки че Аудито е в пъти по-добор за мен от съперника BMW,започнах да се заглеждам по 520d от 2006г. с 6MT?Мисля че е най-добрия аналог в случая?
  6. Здравейте,колеги. Дойде време да заменя стария автомобил с нещо по-ново като година.Целих се във средния клас седани от рода на Skoda:Octavia,Mazda 6,Toyota Avensis(дизелови)модели 2008-2009 - всичките върнати/иззети от лизинг,но след като по-прочетах повечето теми в този подфорум ориентирани към C6-ците и по-точно как този 2.0TDI e крайно не достатъчен за 1,5т-она купе на A6-цата,как престижа на премиум лимузината се губи от това ниво на оборудване - Base,и още куп такива постове от феновете на 3.0TDI quattro,който с право плюят по малолитражката,но не знам до колко е основателно това.За човек който търси блясъка на луксозен автомобил с цена на подръжката на седан от по нисък клас.Tiptronic-a,както и кожения салон не са ми преоритет.Quattroto е хубаво нещо,но и без 4 двигателни колела се живее.Това за 8 сек да направи 100км/ч също не ми е цел.Това са компромиси които съм способен да направя.Автомобила ще се кара между 25-30 000км/годишно,от вкъщи до работа и обратно,което са си 40км (80% - извънградско 20% - градско.Спокойно каране.Бюджета заделен е малко над 20 000лв.Наясно съм че автомобила ще е каран,и то доста,но ще се целя към модели навартяли около 150 000км.Предполагам че това са пределните километри на някои осовни компоненти,та на какво трябва да обърна внимание при евентуална покупка на 5-6 годишен 2-литров екземпляр.Диагностиката/VAG Com - задължително преди сключване на сделка.И не на последно място,заслужава ли си покупката на 5годишен А6-так,навартял 150-180 000км със своя 2.0кубика агрегат?Или първоначалната ми насока към по-ниския,но по-нов като модели клас на Skoda,Mazda,Toyota е по-удачния вариант?
×
×
  • Create New...