Ivan Borisov
Members-
Мнения
44 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 1.8T B5
Последни посетители
1462 профилни разглеждания
Ivan Borisov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Покупка на А6, 4F - Бензин, кой двигател ?
Ivan Borisov отговори в темата на Ivan Borisov - Как и каквo Audi да си купя?
бюджета ми е около 12к и около 1.5к за обслужване, благодаря за всички които се исказаха по темата -
Здравейте колеги имам намерение се да си купя Аuди А6, 4f бензинов мотор, кой двигател ще ми препоръчате. Колата ще се кара основно на газ, колебая се между 2.4 и 3.2 не знам какви са предимствата и недостатъците между двата варианта, ще се раздвам някой да сподели опит или наблюдения. Колата ще се кара смесено градско и изънградско около 50 - 60км на ден. Брат ми има 2.4 на газ за 3г. от както я кара не е имал никакви проблеми с двигателя, но ми се струва мудничка сравнение с моята стара А4-ка 1.8Т Приемам и други варианти, благодаря.
-
Пич ако още не си ги боядисал, в тая страница разглеждах на скоро интересни идеи ако нещо ти хареса можеш да им звъннеш и да питаш. http://www.facebook.com/Gworkshop
-
Аз при миналото разглабяне за смяна на гумички на клапаните, Видях, буталата и на 4-те цилиндъра играеха доволно(имаха лувт), но тогава не можах да заделя пари и за сегменти и за това ги отложих. Но сега ще ги сменя и тях. Да питам, след като съм сменял гумички преди 2,3 месеца да ги сменям ли пак, тогава не съм сменял водачите. Също така от какво значение е смяната на болтовете на главата какво им става на старите едва ли отвръщат при 100 градуса, а и все пак са в масло. По блока освен смяната на сегменти нещо др. правили се като например шлайфане на цилиндрите, смяна на лагери на кол.вал или нещо от сорта, мисълта ми е ако има такива дребни работи до около 100-тина лева да ги свърша, че не мисля да отварям всяка година по 2 пъти мотора Колата като я закачиха на диагностика ми казаха, че е на повече от 300хил.+ 10,20 някъде беше (на километража пише 170хил.)
-
Белята е на лице, крив клапан или нещо от сорта днес ходих да ми мерят компресия на 3-ти цилиндър е 10 а на 4 няма никаква. Ще олекна с някой и др. лев вече ми писна да давам пари по тая кола хората се возят и веднъж годишно обслужват а аз я налях с повече от 4-5000лв. за 2 години. Купих я цялата част по част. С такси ако се движех сигурно да ми е излязло по евтино. Ужас!
-
Здравейте всички който следите темата. Днес разглобих за пореден път моята трошка, нагласих белезите долу и горе видях и отворчето на маховика с белега. Отпред на кол.вал на маховика и горе на з.колело всичко беше идеално, подравнено (з.колело на р.вал не съм го обръщал по старо му а го оставих така както е защото отговаря по описанието на колегата "HallFire" а именно навън е по-плитката част и e леко заоблена). След което дойде ред на капака за клапаните. Свалих и него с надежда, че ще намеря там проблема но видях двата зацепени вала точно на белезите и преброих 16-те звена от веригата. Събрах си всичко по старо му, и реших, че всичко идва от маслените повдигачи на клапаните. Стигнах до този извод защото, когато сменяхме гумичките на клапаните не иска да запали от тях, защото не ги бяхме изпразнили преди това, и се наложи доста да повъртиме на стартер докато се появи компресия. Затова реших да я покарам малко да видя дали няма да се оправи сама. Подкарах я минах малко повечко от 30км. но разлика нямаше, колата си работи пак на 2 цилиндъра 1-ви и 2-ри. След което реших, че проблема може да идва от комутатора и да не дава ток на 3-та и 4-та бубина, измерих му стойностите както е описано в тази тема и показа, че 4-те входа и изхода дават нормални стойности 580ома. Идеите ми се изчерпаха (освен тази, че може да съм изкривил някой и др. клапан) Ще се радвам, който има някакви предположения да ги сподели, благодаря на всички отзовали се Ето и малко снимки.
-
Ще разглобя и там, но ме притеснява това, че съм сложил и силикон на гарнитурата че ми пускаше масло някъде от капака (с нова гарнитура)
-
Колега тези два белега знам къде се намират, по тях гледам и аз центровката (която винаги се разминаваше малко, преди да обърна зъбното колело на р.вал)но ми стана любопитно на тази предната шайба(на кол.вал) и маховика дали си съвпадат белезите. И само да се оправи малко времето ще търся точно къде се намира отворчето за белега на маховика. Също така искам да попитам, след като вече съм я зацепил по белега от задната страна на зъбното колело на р.вал има ли вероятност да съм направил някаква поразия? И вчера четох в аутодата, че има и значение колко броя са звената на веригата от белег до белег на двата разпределителни вала, там пише че трябва да са 16, а ние при смяната на гумичките на клапаните при събирането на колата гледахме само да си съвпаднат белезите на валовете а не сме броили звената и сега се чудя дали оптегача не създава по голямо напрежение или да е евентуално по хлабав от едната страна и от там да влия е нещо. Въпрос на време е да разглобя и там и да се проверява какво е положението, повечко е за разкачване на маркучи и кабели защото съм и с Газ.Инж.
-
Днес търсих белега на маховика но неможах да го намеря, от коя страна трябва да гледам?
-
Виждал съм как изглежда счупена шпонка, и специално обърнах внимание на това и при свалянето на колелото си беше здрава. Трудно свалих шайбата след като беше набита на обратно, едната страна на шпонката е леко заоблена точно по леглото на вала и не знам как сме обърнали това колело като сме го слагали но вероятно сме се подлъгали по надписите. Но не знам защо з.колело е направено с два белега от двете страни които се разминават с горе долу 35-45 градуса. И така и не разбрах от коя страна трябва да се гледа тва колело.
-
Добре де нали тея мотори не срещат бутало с клапан как ще съм чукнал.
-
Добър сервиз в Габрово
Ivan Borisov отговори в темата на honk - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Колега вдигни колата на крик и виж дали не е умаслена отдолу скоростната кутия от евентуален удар да е изтекло маслото и да не трябва да се лепи и долива друго, Успех! -
Ауди А4,1.8Т, куатро 98г. Здравейте колеги днес реших да се занимавам малко с моята количка, за да и нагодя центровката понеже след няколко опита да я настоя преди около месец все се разминаваше или напред или назад а по 1 зъб или 1 и половина но никога не идваше точно на белег. Вчера прочетох в форума че на горното зъбно колело на разпределителния вал има белег и от другата страна, който значително се разминава с тоя на който гледам аз сега. Също така прочетох че ако е обърната шайбата както е в моя случай ремъка не върви точно върху колелото а на 5,6 мм. по навътре към капака. А помня, че преди да сменим гумичките на клапаните ремъка си вървеше точно върху колелото и имаше мощност и си вървеше повече от добре. Днес я разглобих прикарах долу кол.вал на белег свалих и обърнах зъбното колело на разпр.вал от страната която няма надписи направих центровката горе и долу си дойде точно на белезите. Запалих колата и започна да тресе цялата, извадих буксите от бубините една по една отпред назад и при първите две имаше промяна, а при вторите две не. Ако ги броим от пред назад(1,2,3,4) 3 и 4 цилиндър нямаше никаква разлика предположих свещи или бубини, свалих размених от работещите на не работещите пак същото 3,4 не работят никаква разлика в оборотите. Сега съм я оставил разглобена за съвети преди да взема решение да и объщам з.колело както си беше и да се примиря с това че не върви добре. Благодаря предварително на хората отделили време да прочетат поста и предположенията и евентуалното решение на проблема. Всяко мнение е важно за мен
-
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138376
-
Здравейте колеги. След толкова лутане, предположения от всякакви "майстори" пари за диагностики и високия разход с който бях принуден да се примиря докато не установя точния проблем. Най-накрая реших и отидох да търся комутатор след като обиколих навсякъде да търся не намерих и реших да пробвам с евентулно другия възможен проблем, вероятността да е бубина но и така да беше не знаех коя точно може да е ако вероятно е тя за това се разбрах с момчето от моргата да ми даде една да пробвам и да сменя всяка една по отделно за да установя със сигурност дали е от тях. Ако ли не да му я върна. Взех бубината 50лв. и със слагането на първия цилиндър проблема решен. Така, че ако симптомите на някого са същите като на моята количка Бубината се оказа проблема и след като свалих дефектиралата бубина видях че от долната страна на бубината там където се захваща лулата бръкнах с пръст вътре и като натисна по силничко се вижда една дълга цепнатина.