Jump to content

Ivan Borisov

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T B5

Последни посетители

1462 профилни разглеждания

Ivan Borisov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. бюджета ми е около 12к и около 1.5к за обслужване, благодаря за всички които се исказаха по темата
  2. Здравейте колеги имам намерение се да си купя Аuди А6, 4f бензинов мотор, кой двигател ще ми препоръчате. Колата ще се кара основно на газ, колебая се между 2.4 и 3.2 не знам какви са предимствата и недостатъците между двата варианта, ще се раздвам някой да сподели опит или наблюдения. Колата ще се кара смесено градско и изънградско около 50 - 60км на ден. Брат ми има 2.4 на газ за 3г. от както я кара не е имал никакви проблеми с двигателя, но ми се струва мудничка сравнение с моята стара А4-ка 1.8Т Приемам и други варианти, благодаря.
  3. Пич ако още не си ги боядисал, в тая страница разглеждах на скоро интересни идеи ако нещо ти хареса можеш да им звъннеш и да питаш. http://www.facebook.com/Gworkshop
  4. Аз при миналото разглабяне за смяна на гумички на клапаните, Видях, буталата и на 4-те цилиндъра играеха доволно(имаха лувт), но тогава не можах да заделя пари и за сегменти и за това ги отложих. Но сега ще ги сменя и тях. Да питам, след като съм сменял гумички преди 2,3 месеца да ги сменям ли пак, тогава не съм сменял водачите. Също така от какво значение е смяната на болтовете на главата какво им става на старите едва ли отвръщат при 100 градуса, а и все пак са в масло. По блока освен смяната на сегменти нещо др. правили се като например шлайфане на цилиндрите, смяна на лагери на кол.вал или нещо от сорта, мисълта ми е ако има такива дребни работи до около 100-тина лева да ги свърша, че не мисля да отварям всяка година по 2 пъти мотора Колата като я закачиха на диагностика ми казаха, че е на повече от 300хил.+ 10,20 някъде беше (на километража пише 170хил.)
  5. Белята е на лице, крив клапан или нещо от сорта днес ходих да ми мерят компресия на 3-ти цилиндър е 10 а на 4 няма никаква. Ще олекна с някой и др. лев вече ми писна да давам пари по тая кола хората се возят и веднъж годишно обслужват а аз я налях с повече от 4-5000лв. за 2 години. Купих я цялата част по част. С такси ако се движех сигурно да ми е излязло по евтино. Ужас!
  6. Здравейте всички който следите темата. Днес разглобих за пореден път моята трошка, нагласих белезите долу и горе видях и отворчето на маховика с белега. Отпред на кол.вал на маховика и горе на з.колело всичко беше идеално, подравнено (з.колело на р.вал не съм го обръщал по старо му а го оставих така както е защото отговаря по описанието на колегата "HallFire" а именно навън е по-плитката част и e леко заоблена). След което дойде ред на капака за клапаните. Свалих и него с надежда, че ще намеря там проблема но видях двата зацепени вала точно на белезите и преброих 16-те звена от веригата. Събрах си всичко по старо му, и реших, че всичко идва от маслените повдигачи на клапаните. Стигнах до този извод защото, когато сменяхме гумичките на клапаните не иска да запали от тях, защото не ги бяхме изпразнили преди това, и се наложи доста да повъртиме на стартер докато се появи компресия. Затова реших да я покарам малко да видя дали няма да се оправи сама. Подкарах я минах малко повечко от 30км. но разлика нямаше, колата си работи пак на 2 цилиндъра 1-ви и 2-ри. След което реших, че проблема може да идва от комутатора и да не дава ток на 3-та и 4-та бубина, измерих му стойностите както е описано в тази тема и показа, че 4-те входа и изхода дават нормални стойности 580ома. Идеите ми се изчерпаха (освен тази, че може да съм изкривил някой и др. клапан) Ще се радвам, който има някакви предположения да ги сподели, благодаря на всички отзовали се Ето и малко снимки.
  7. Ще разглобя и там, но ме притеснява това, че съм сложил и силикон на гарнитурата че ми пускаше масло някъде от капака (с нова гарнитура)
  8. Колега тези два белега знам къде се намират, по тях гледам и аз центровката (която винаги се разминаваше малко, преди да обърна зъбното колело на р.вал)но ми стана любопитно на тази предната шайба(на кол.вал) и маховика дали си съвпадат белезите. И само да се оправи малко времето ще търся точно къде се намира отворчето за белега на маховика. Също така искам да попитам, след като вече съм я зацепил по белега от задната страна на зъбното колело на р.вал има ли вероятност да съм направил някаква поразия? И вчера четох в аутодата, че има и значение колко броя са звената на веригата от белег до белег на двата разпределителни вала, там пише че трябва да са 16, а ние при смяната на гумичките на клапаните при събирането на колата гледахме само да си съвпаднат белезите на валовете а не сме броили звената и сега се чудя дали оптегача не създава по голямо напрежение или да е евентуално по хлабав от едната страна и от там да влия е нещо. Въпрос на време е да разглобя и там и да се проверява какво е положението, повечко е за разкачване на маркучи и кабели защото съм и с Газ.Инж.
  9. Днес търсих белега на маховика но неможах да го намеря, от коя страна трябва да гледам?
  10. Виждал съм как изглежда счупена шпонка, и специално обърнах внимание на това и при свалянето на колелото си беше здрава. Трудно свалих шайбата след като беше набита на обратно, едната страна на шпонката е леко заоблена точно по леглото на вала и не знам как сме обърнали това колело като сме го слагали но вероятно сме се подлъгали по надписите. Но не знам защо з.колело е направено с два белега от двете страни които се разминават с горе долу 35-45 градуса. И така и не разбрах от коя страна трябва да се гледа тва колело.
  11. Добре де нали тея мотори не срещат бутало с клапан как ще съм чукнал.
  12. Колега вдигни колата на крик и виж дали не е умаслена отдолу скоростната кутия от евентуален удар да е изтекло маслото и да не трябва да се лепи и долива друго, Успех!
  13. Ауди А4,1.8Т, куатро 98г. Здравейте колеги днес реших да се занимавам малко с моята количка, за да и нагодя центровката понеже след няколко опита да я настоя преди около месец все се разминаваше или напред или назад а по 1 зъб или 1 и половина но никога не идваше точно на белег. Вчера прочетох в форума че на горното зъбно колело на разпределителния вал има белег и от другата страна, който значително се разминава с тоя на който гледам аз сега. Също така прочетох че ако е обърната шайбата както е в моя случай ремъка не върви точно върху колелото а на 5,6 мм. по навътре към капака. А помня, че преди да сменим гумичките на клапаните ремъка си вървеше точно върху колелото и имаше мощност и си вървеше повече от добре. Днес я разглобих прикарах долу кол.вал на белег свалих и обърнах зъбното колело на разпр.вал от страната която няма надписи направих центровката горе и долу си дойде точно на белезите. Запалих колата и започна да тресе цялата, извадих буксите от бубините една по една отпред назад и при първите две имаше промяна, а при вторите две не. Ако ги броим от пред назад(1,2,3,4) 3 и 4 цилиндър нямаше никаква разлика предположих свещи или бубини, свалих размених от работещите на не работещите пак същото 3,4 не работят никаква разлика в оборотите. Сега съм я оставил разглобена за съвети преди да взема решение да и объщам з.колело както си беше и да се примиря с това че не върви добре. Благодаря предварително на хората отделили време да прочетат поста и предположенията и евентуалното решение на проблема. Всяко мнение е важно за мен
  14. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138376
  15. Здравейте колеги. След толкова лутане, предположения от всякакви "майстори" пари за диагностики и високия разход с който бях принуден да се примиря докато не установя точния проблем. Най-накрая реших и отидох да търся комутатор след като обиколих навсякъде да търся не намерих и реших да пробвам с евентулно другия възможен проблем, вероятността да е бубина но и така да беше не знаех коя точно може да е ако вероятно е тя за това се разбрах с момчето от моргата да ми даде една да пробвам и да сменя всяка една по отделно за да установя със сигурност дали е от тях. Ако ли не да му я върна. Взех бубината 50лв. и със слагането на първия цилиндър проблема решен. Така, че ако симптомите на някого са същите като на моята количка Бубината се оказа проблема и след като свалих дефектиралата бубина видях че от долната страна на бубината там където се захваща лулата бръкнах с пръст вътре и като натисна по силничко се вижда една дълга цепнатина.
×
×
  • Create New...