Jump to content

vladim

Members
  • Мнения

    419
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AAT

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

2329 профилни разглеждания

vladim's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Моля някой да направи една снимка на лепенката под капака до десния фар тя е с червени надписи пише нещо май за маслото там и да я пусне тук Благодаря в аванс.
  2. vladim

    Нивомер на маслото

    Не съм задал правилно въпроса, това ми е третото ауди което имам , на предишните когато натиснеш чек бутона освен другите неща излиза и жълтата лейка за маслото а на това не излиза. С вагкома на 45 канал в таблото има за качество на маслото което е 1 но никъде не видях за нивото , всъщност има неща които са в зелено , но горе не пише за какво са и ме е срах да не разбъркам нещо. Това открих за ваг групата но при мен на канал 38 ми дава error.
  3. vladim

    Нивомер на маслото

    Защо е поставен на картера?
  4. Някой знае ли кода за да го активирам с вагкома , че не ми излиза на таблото. ауди а 8 2000г.
  5. За колите които имат тази екстра малко четиво с гугъл преводач. Информация от ELSA за фейслифт автомобили: Функционално описание на отопляемото предно стъкло * Управляващият блок на отопляемото предно стъкло -J505 се задейства от блока за управление и дисплей -E87 (=> Прочетете блока за измерена стойност, група на дисплея 019) * След всеки студен старт на двигателя, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C и режимът "Auto" е зададен на работния и дисплейния блок -E87. Температурата при -E87 трябва да бъде настроена така, че климатикът да е в режим на отопление и нито един от двата датчика за температура на отдушника (-G150, -G151) не трябва да измерва повече от + 35 ° C. Периодът на нагряване продължава до 4 минути, в зависимост от околната температура. * Когато е избран режим "Размразяване" на -E87, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C. Периодът на нагряване продължава между 2 и 4 минути, в зависимост от околната температура. Индикаторната лампа в бутона "Размразяване" мига, докато нагретото предно стъкло е включено. Нагрятото предно стъкло се задейства само когато двигателят работи. Уредът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 -B- включва отоплението на предното стъкло, ако са изпълнени следните условия. * Устройството за работа и дисплей -E87 активира -J505. * Напрежението на управляващия блок -J505 е по-голямо от 12.70 V. * Управляващият блок -J505 не е прегрял. Електрическото съпротивление на металното фолио в нагрятото предно стъкло -Z2 е приблизително. 2 ома. За да се даде възможност на отопляемото предно стъкло да постигне максимално възможната мощност на отопление от прибл. 1000 W (вата), напрежение, по-голямо от напрежението на електрическата система на автомобила. Блокът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 преобразува напрежението на автомобила в променливо напрежение, което в зависимост от напрежението на автомобила е между 25 и 48 V. За да предотврати претоварването на електрическата система на автомобила, -J505 регулира мощността на нагряване на нагрятото предно стъкло. При напрежение на автомобила от 12,70 V мощността на отопление е приблизително. 200 W и се регулира безстепенно до 1000 W при 13,10 V. За да се предотврати колапсът на напрежението на автомобила при включено отопление на предното стъкло, -J505 позволява определената изходна мощност да се повиши с максимум 200 W в секунда. По време на активиране на нагрятото предно стъкло напрежението на вентилатора за чист въздух -V2 е ограничено от блока за управление и дисплей -E87 (до приблизително 4V в режим "Авто" и до около 7V в режим "Размразяване"). Деактивиране на отопляемото предно стъкло * Ако се появи пукнатина на предното стъкло в резултат на някакво външно въздействие, например каменен чип, нагретото предно стъкло се деактивира, за да предотврати нарастването на пукнатината. * Устройството за управление и дисплей -E87 не активира нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 в режим "Econ". * За да не се ограничава функционирането на климатика, нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 трябва да бъде деактивирано, докато не бъде заменено повредено отопляемо предно стъкло -Z2. За целта изключете конектора -A- от контролния блок -B-. Прикачени миниатюри Модула за подгряване се намира в багажника над акумулатора. В повечето случаи се поврежда но без проблем се ремонтира.
  6. Има Аудита с такава екстра http://as8.ru/forum/viewtopic.php?t=49559 но моето е сменяно 2005 г. и явно е сложено без реотани.
  7. vladim

    Деактивиране на TPMS

    Ако на някой му се наложи да го деактивира с гугъл преводач е : В случай, че е интересно за всеки друг, пробвах предложението от другите форуми и то се получи. Т.е.: „Адрес 17 - инструменти адаптация Канал 61 По подразбиране: 3843 Извадете 512, за да премахнете TPMS = 3331 " Стойността за колата ми по канал 61 беше 768, а не 3843, така че извадих 512 и го нулирах на 256, а чичо ти на Боб, TPMS е деактивиран и жълтото предупреждение си отиде!
  8. Зумера за фаровете се намира в километража а този за парктроника като свалиш километража зад него е закрепен за таблото.
  9. vladim

    Деактивиране на TPMS

    На каква честота работят датчиците?
  10. Ако някой е запознат как става нека пише. Изключвам го от бордкопютъра но при всяко тръгване пищи и после изчезва А8 D2.
  11. Да за английски става въпрос.
  12. Някой може ли да помогне помогне с кода за vag com. А8 D2 2001г, Това дали ще помогне https://www.audiworld.com/forums/a4-b6-platform-discussion-34/change-language-vag-com-2262435/
  13. vladim

    Пуши отпред

    Най вероятно си включил печката ауспуха е точно на мястото което споменаваш. Тя се командва с бутона ECON . Когато е под 5 градуса навън този бутон включва печката ако е над 5 градуса се включва климатика. Когато свети бутона ECON всичко е изключено. Забравих да спомена , че когато стигне около 70 градуса тя спира.
  14. Не знам дали си оправил проблема , но ето малко схеми дано ти помогнат http://www.mitchell-auto.ru/UserFiles/File/wiring-diagrams/audi-wd/2001-audi-s8-wd.pdf
  15. Точно така е ако го разглобиш ще ти е много по лесно за смяна а и ще имаш много по добра видимост . Аз лично съм сменял този обтегач сам,
×
×
  • Create New...