За колите които имат тази екстра малко четиво с гугъл преводач.
Информация от ELSA за фейслифт автомобили: Функционално описание на отопляемото предно стъкло * Управляващият блок на отопляемото предно стъкло -J505 се задейства от блока за управление и дисплей -E87 (=> Прочетете блока за измерена стойност, група на дисплея 019) * След всеки студен старт на двигателя, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C и режимът "Auto" е зададен на работния и дисплейния блок -E87. Температурата при -E87 трябва да бъде настроена така, че климатикът да е в режим на отопление и нито един от двата датчика за температура на отдушника (-G150, -G151) не трябва да измерва повече от + 35 ° C. Периодът на нагряване продължава до 4 минути, в зависимост от околната температура. * Когато е избран режим "Размразяване" на -E87, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C. Периодът на нагряване продължава между 2 и 4 минути, в зависимост от околната температура. Индикаторната лампа в бутона "Размразяване" мига, докато нагретото предно стъкло е включено. Нагрятото предно стъкло се задейства само когато двигателят работи. Уредът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 -B- включва отоплението на предното стъкло, ако са изпълнени следните условия. * Устройството за работа и дисплей -E87 активира -J505. * Напрежението на управляващия блок -J505 е по-голямо от 12.70 V. * Управляващият блок -J505 не е прегрял. Електрическото съпротивление на металното фолио в нагрятото предно стъкло -Z2 е приблизително. 2 ома. За да се даде възможност на отопляемото предно стъкло да постигне максимално възможната мощност на отопление от прибл. 1000 W (вата), напрежение, по-голямо от напрежението на електрическата система на автомобила. Блокът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 преобразува напрежението на автомобила в променливо напрежение, което в зависимост от напрежението на автомобила е между 25 и 48 V. За да предотврати претоварването на електрическата система на автомобила, -J505 регулира мощността на нагряване на нагрятото предно стъкло. При напрежение на автомобила от 12,70 V мощността на отопление е приблизително. 200 W и се регулира безстепенно до 1000 W при 13,10 V. За да се предотврати колапсът на напрежението на автомобила при включено отопление на предното стъкло, -J505 позволява определената изходна мощност да се повиши с максимум 200 W в секунда. По време на активиране на нагрятото предно стъкло напрежението на вентилатора за чист въздух -V2 е ограничено от блока за управление и дисплей -E87 (до приблизително 4V в режим "Авто" и до около 7V в режим "Размразяване"). Деактивиране на отопляемото предно стъкло * Ако се появи пукнатина на предното стъкло в резултат на някакво външно въздействие, например каменен чип, нагретото предно стъкло се деактивира, за да предотврати нарастването на пукнатината. * Устройството за управление и дисплей -E87 не активира нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 в режим "Econ". * За да не се ограничава функционирането на климатика, нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 трябва да бъде деактивирано, докато не бъде заменено повредено отопляемо предно стъкло -Z2. За целта изключете конектора -A- от контролния блок -B-.
Прикачени миниатюри
Модула за подгряване се намира в багажника над акумулатора. В повечето случаи се поврежда но без проблем се ремонтира.