Jump to content

Vankata_84

Members
  • Мнения

    2519
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Vankata_84

  • Рожден ден 18.11.1984

Друго

  • Kaра
    4BH Allroad 2,7T

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    до Своге
  • Интереси
    Невъзможните неща.

Последни посетители

5287 профилни разглеждания

Vankata_84's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Просто плафоните се презапояват(валидно за фейслифт б5). При мен така реших всичко, но не четох теми
  2. Vankata_84

    Трудно пали

    На днешно време много не рентабилна за поддръжка ако не си я ремонтираш 101% успешно сам. Никога не е мислено да е евтино и е направена добре, за това и се харесва на хората! Дали обаче 1% от тях разбират, че безплатен обяд няма, и за да върви тая кола с пълен потенциал са необходими 2-3 пъти средствата и за покупка? Иначе изводи ще чуеш, боклук, не върви, харчи, чупи се... а може би просто "гроздето е кисело"
  3. Не съм чел в ”бележката” на vcds кога работи? Единият случай е когато загасиш за три, пет минути и после запалиш. Ако не работи помпата мисля, че регистрира някъде грешка и не тръгва и перката на ниски обороти. Съответно стрелката отива в 100-110 градуса. Обаче все си мисля, че тая помпа тръгва и с ел.перката по време на работа на двигателя, защото при олроуда 94 градуса на 58 канал на климатроника не минаваше колата. Метни телефон на лично, или линк в темата да нищим на друго място тоя въпрос. Тук нека остане дискусията за ASN защото той е по-ново поколение и според мен при него важат различни неща.
  4. Мерси за споделеното колеги! За ASN-а ясно явно си е топъл двигател. Стойчо Ауди мотори с чугунен блок 1,8т, 2,7т не е нормално да преминават 95 градуса. Моето би турбо не минава 96 с каране на убиване. Защо не знам, според мен заради работеща ел.водна помпа при см.колектор.
  5. Хм значи точно както си и мисля всичко си е нормално. Добре е още някой да сподели, но на мен и отговора на prokopoff ми е достатъчен(благодаря много за мнението!). За всички дето ще припаднат че мотора им е с температура над 90(реално над 100) градуса да дишат спокойно! Този мотор е нов като концепция от старите на 80-ките и явно е предвиден да работи топло. Той също така си няма нищо общо с тях като блок, глава, и ангренажна система.
  6. Здравейте! Колко градуса според диагностика ви държат колите на място и в движение? На колко ви се включват перките на радиатора? При мен има напълно обслужена кола Ц5 куатро автомат която на място стига 105-110 градуса при движение държи 98-103 градуса. Няма нищо видимо като причина за това. Колата е Швейцарска без допълнителна водна помпа, без вискосъединител, само с ел.перки 2бр. Перките си сработват нормално в режимите на климатика. Дори при работещи перки на климатик колата не слиза никога под 95 градуса, при движение с климатик 98-100 градуса.
  7. Дай снимка. На пиновете на релето има номерца, и евентуално на него отстрани може да има схема.
  8. ASN-a и той ли е с 4бр. катализатори? Защото ако правилно виждам по програмите го дават с катализатори веднага зад изп.колектори. Според мен ТЕ са причината мотора да се предава сравнително млад Това го казвам предполагам защото се знае, че никасила не обича топло. Та всеки сам решава, но ако е мой предните катове си заминават.
  9. Кой да ползвам да ми изключи втори сонди, сай системата, евентуално чип за мощност? По възможност търся да е в София?
  10. С риск да секна ентусиазма ти обикновено такива решения търсят хора с проблем в колата си. Не казвам, че задължително имаш такъв, но е вероятно. За да се движиш комфортно с автомат трябва и да искаш. С други думи за да превключи когато ти искаш трябва да се освободи от напрежение, да му върнеш газта. Да превклюва адекватно на високи обороти пак трябва да се освобождава леко от товар. Да върви на 1200оборота на последна предавка и като натиснеш до долу да не върне 3 предавки надолу и да се истреля, направо го казвам няма как да стане. Трябва човек да го накара да прави такива неща. Връщането на долна предавка при подаване на газ повече от да кажем 30% цялата мощност на автомобила е необходимо условие за да може кутията да се пази от въртящия момент на двигателя. С други думи направено е както трябва да бъде. Сложи чип на мотора, така ще получиш повече тяга, от там ще даваш по-малко газ, от там кутията ще сменя по-ниско и по-малко. Не задължавам никои да ми вярва, това са според мен нещата!
  11. Ако е пробил транзистор може да отчита напрежение, но ток не протича. За това се мери с пробна лампа така протича ток и измерването е под товар, ако свети лампата трябва да работи вентилатора.
  12. Имаш +12 волта на буксата на вентилатора? Те минават през клемореда/таралежа на контактния ключ и два броя предпазители даже! Като закачиш плюс от запалката(примерно) и хванеш маса от тази на вентилатора когато усилваш степените трябва да се усилва и светлината на лампата. Така ли е? Таралежа с три кабела ли е? Идеята е че само едното го няма, но трябва да кажеш плюса ли е или минуса защото диагнозата е различна. В Аутодата има схема.
  13. Не защото душегуба май е само с алуминиев блок, което значи по-лек. За 2,7т нови пружини има на около 120-160лв.
  14. Сток размера при 18ка е 245/45/18 което е с 15мм по-малко според калкулаторите от това дето искаш да сложиш. По начало Олроуда е с по-големи гуми от А6, та още +15мм не знам дали не става вече много при положение, че се ползва едно и също окачване? Иначе ти трябва измерване на хода на сегашното положение. Пружината която се предлага за А6 2,7т е с размер 355мм дължина. Премери и виж може ли да се събере и ще трябва ли много преработка освен евентуално леглото в долната част?
  15. Vankata_84

    Брони от Allroad на А6

    Не знам дали е алуминиев стария мотор.... Обаче е по-дълъг напред което пак прецаква нещата.
×
×
  • Create New...