Jump to content

Anton Dinev

Members
  • Мнения

    265
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4 B5 quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

2235 профилни разглеждания

Anton Dinev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Anton Dinev

    свещи

    на 30 хил. ги смених, ама можеха още да карат, нямаше особенна разлика между старите и новите. и във вървенето на колата почти нямаше разлика
  2. Anton Dinev

    свещи

    аз съм доволен от NGK. вече втори комплект свещи слагам такива и нямам проблеми
  3. докато оправиш проблема, можеш да извадиш буксата на ABS -а, за да можеш да я караш
  4. Anton Dinev

    маховик

    не знам по колко вървят маховиците, На мен тоя ми попадна за без пари и за това се интересувам дали може да се прехвърли тази зъбчатка(или както там се нарича) от оригиналния демпферен на този, Знам, че се избиват като се нагреят леко, но не знам вътрешния диаметър на едната и другата зъбчатка дали е еднакъв
  5. Anton Dinev

    маховик

    може би си прав, колега! трябва да намеря някой демпферен маховик, за да му измеря вътрешния диаметър на този венец и да го сравня с този на обикновенния. Ако са еднакви ми казаха, че може да се избият и да сложа моя здравия на мястото на този със счупения зъб
  6. Anton Dinev

    маховик

    не ми се вярва един зъб да окаже някакво влияние. На дали стартера зацепва само на един зъб . Аз лично си мисля, че няма да имам грижи ако го сложа, но искам да чуя мнение на колеги- автомонтьори (ако има такива де)
  7. Anton Dinev

    маховик

    здравейте! намерих си маховик от АЦЕ мотор, но на зъбното колело, което е на самия маховик е откъртено едно зъбче (при демонтажа са държали на конрта на него за да го освободят от двигатела), Въпросът ми е мога ли да прехвърля зъбното колело от демферния маховик на този едномасов маховик и друго дали ще е проблем да го поставя така със счупения зъб, ако не става замянатa
  8. Anton Dinev

    странно пищене

    три пъти пищи като не работи ABS-a, би трябвало и лампа на таблото да ти свети
  9. на моята като и бяха прецакани инжекторите- палеше без проблем, държеше обороти, но като подам газ трудно се изфорсираше
  10. това ми се е случвало на ладата, която карах преди доста години, но там свеща е отстрани на главата и когато колата е ви изгасено положение и протаява масло през гумичките, то се стича през свеща и се получава точно това- зацапва я, и пали трудно двигателя, защото свеща не дава добра искра,като запали и пообгори маслото и след това пали лесно като не е стояла много време и е топла! При нашите двигатели, свеща е отгоре между клапаните( по на високо е от тях) и маслото просто се стича в цилиндъра без да цапа свеща.
  11. Цитиране на предходен пост! от гумичките на клапаните няма как да претриса студена колата !От тях гори масло, но върху работата на двигателя не оказват влияние.
  12. и аз мисля, че не си струва да се прави нещо подобно ! ама да си дискутираме няма лошо
  13. по- добре мисля ще е някаква 6степенна кутия. Само с дълга 5та мисля, че няма да се получи добре.
  14. абе моята, интересно над 140 утихва . Иначе, както казва колегата от предния пост, изолацията на капака не върши работа
×
×
  • Create New...