Jump to content

NAIS IDIOT

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 2,0 E B4 ABK

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    СОФИЯ

NAIS IDIOT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 300км.пробег!Тая кола е друга.Много прецизно управление,много съм доволен.Павета:супер,големи неравности: стегнато преминаване,легнал полицай:супер.Инерция без още да е минала на реглаш:невероятно дълга.Дори Шурека който кара Рено спорт RS 200к.с. бе крайно изненадан от поведението на автомобила.По негови думи резултата е много добър.Вярно,че и при мен се повдигна височината но на фона на всички други екстри това хич не ме интересува,само трябва да се регулират фаровете.
  2. Дойде края на досадното тропане и на моята колица,благодарение на колегата коко60,БЛАГОДАРЯ КОКИЧ.Да направя едно резюме,минал съм през всякакви тампони включително и така наречените оригинални от Порше,резултата е един и същ,смяна поне при мен на всеки 6 месеца. Първи впечатления от нововъведението:Няма хлопане естествено,това е нова кола,много меко преминаване през неравности иска ти се да ги целиш едва ли не.Подобрено управление на самия автомобил,нали сте забелязали при вече поизносени потропващи лагери на тампоните автомобила има едно недозавиване характерно за недобра съосност.Освен това имах чувството че предницата всеки момент ще се разглоби.Сега това липсва и колата има уникално завиване както при Ауди 100,много лек волан. За всички колеги не чудете минете на новите тампони няма да съжалявате. Още веднъж да благодаря на колегите от В.Търново,вие сте велики върнахте ми обичта към собствения автомобил.
  3. Браво,на момчетата от В.Търново.Целия ви спор е безмислен вие явно не виждате разликата в нагледните схеми от първия пост,колегата "Митака" ви е обяснил абсолютно точно.Аз също съм запознат с проекта на руснаците но нашите момчета са се справили по блестящо.
  4. Значи по тьмните колони са усилените,по светлите са нормалните.Там са по години според мен ако има за теб усилени мисля че няма да сбьркаш но това си е твоя преценка,смени си ги дори и с нормални ще има значително подобрение и няма да си прецакаш амортесьорите.На някои модели няма усилени.За теб явно има само задни усилени странно.
  5. http://www.coil-springs.de/katalog/index.html#/12/ Това е каталога,Германски са: от Ауто плюс с порьчка от тях защото те не са вносители на тези артикули,незапомних кой ги внася в БГ.Има ги в емкомплект 33.
  6. За пружините ли? 74лв.1бр.
  7. 100% са си изгубили предназначението си,знам го от опит.Моите ги смених преди една седмица,старите като ги свалихме като,ги удариш отгоре почват да пружинират 1 минута,а новите моментално успокояват.Аз си взех CS-14950209HD,това са усилени пружини.Предницата се вдигна и застана абсолютно равна,сьс задницата, а преди това предницата беше увиснала.Ефекта е невероятен,поради тази причина според мен скапват и амортесьорите по бьрзо,заради по големия демпфер. С комплект амортесьори KONI,и нови пружини,колата стана като топка.Най накрая успях да реша проблема на тия наши предници,няма тропане,хлопане,абсолютно като нова е. Друг плюс е че ми се подобри спирачния пьт поради еднаквия клиренс.
  8. NAIS IDIOT

    AUDI 80 B4 1.6 94год.

    Моят проблем бе същия,реших го засега с амортисьори КОНИ-СПОРТ маслени предни и задни те са регулируеми на твърдост,колата се държи невероятно по твърдо вози но е стабилна пълен контрол на пътя няма тропане на предница много съм доволен пък им дават и доживотна гаранция.Да доуточня амортисьорите са двойно действащи т. е. в двете посоки на свиване и разгъване.
  9. Колега ето ти телефон на морга само за AUDI:0895435089,забравих как се казваше собственика там ще намериш.Това е в ф-ма ЕМСИ-АУТО. Части втора употреба за Ауди .Внос на Аудита от Швейцария, Австрия, Германия Италия, Англия.тел 0895435089 Ивайло Георгиев ;тел. 0895435088 Емил Спасов.
  10. Открих проблема колеги.Един кабел от пресостата на климатика се беше извадил и опрял на корпуса му и е давал на късо.Сега следва сервиз за климатици.Благодаря за насоките ви не знаех че имаме подгряване на цицките.Човек се учи цял живот.
  11. Малко помощ колеги.При запалване на двигателя ми изгаря 15 предпазител,съответно не ми работят чистачки,мигачи,вентилатори за охлаждането а оттам и климатика не му се включват вентилаторите.Някакви насоки? Единствено съм пробвал откачане на буксата за вентилатора да не би да е изгорял, пак изгаря значи не е от там.Аварийните светлини работят и всички мигачи си светят.
  12. Tампоните в Порпе-Изток са 60лв. за бройка = 120лв.Еднакви са с Льомфолдерките, правих сравнение, явно цалата галимация е в качеството на гумата от която са направени.Моето наблюдение е че по твърдите амортисьори като моите бивши Каяба при нашите условия /пътни /набиват по бързо тампоните и разбиват лагерчетата.По меките амортисьори щадят тампоните на макферсона и носачи.С амортисьори БОГЕ вози по меко и поемат по малките неравности според мен.Билщаинките В2 по инфо на братята руснаци се водят за най-близки до оригиналните. Забравих да ви кажа че Порше актуализира цените всеки месец.
  13. Колеги,аз днес смених тампоните/от Порше/,амортисьорите /БОГЕ/,тампони на носачите.Топуркане....... няма,няма, колата се държи невероятно,да чукна на дьрво.Ще мина тия дни през прелез защото само там не сам я пробвал,и ще пиша.
  14. Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно. Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно.
  15. Лагерчетата са разбити т.е. причуква от тях,още не съм ги сменил предстои ми това мероприятие.Богетата си бяха с лагерите набити ,фабрично.
×
×
  • Create New...