Jump to content

САЙМЪН

Members
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    HYUNDAI TUCSON

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Русе

Последни посетители

1853 профилни разглеждания

САЙМЪН's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За архива да остане:20мм полипропилен тръба стана идеално.
  2. Здравейте, Налага ми се да направя байпас на парното на А3 8L 1,8 бензин. Виждам темата,в която са извадени маркучите с бързите и само между тях има парче маркуч с две скоби. Иска ми се да си подготвя сгъната тръба ,която да натикам директно в маркучите и после със скобички да си стегна. Някой знае ли какъв е вътрешния диаметър на гумените маркучи към радиатора на парното? Мога ли да запуша този тънкия /предполагам за дросела/ временно? Благодаря предварително.
  3. Здравей, Карам хюндай туксон-бензинов.Взел съм си едно такова от дизелова версия.В моята съм сигурен,че няма окабеляване за такова нещо.Оригинално тези за хюндай са керамични нагреватели и работят на три степени по 333 вата,общо 1000 вата,но ги управлява компютъра на колата май или управлението на климатроника.Подобно е на управлението на подгрева със свещи на водата на по-старите аудита,компа си решава кога и по колко от тях да пуска.Алтернатора със сигурност трябва да е по-голям.Ако нямаш окабеляване ще е доста трудно да се направи безопасно да работи.Моето мисля да е с управляващ плюс на релето от вентилатора на парното,директен силов от акумулатора през предпазител и бутон с реле за време да си спира след колкото време си е копчето,или обикновено копче с лампичка да го виждам.Реално на моята бензинова и трябват 5-10 минути.Ще го пусна на по-ниска степен около 660 вата,и ще работи само при пуснат вентилатор и натиснат бутон. Успех,провери първо окабеляване дали имаш.Ако решиш имам някакви схеми на хюндайски нагревател мога да ти пратя.
  4. Да еднакви са.Писал съм преди време в една тема как се вади лупата и рефлектора.
  5. Здравей,търся долната черна гумена лайсна на лява предна врата /шофьорска ако е с ляв волан/.
  6. Вземи си цяла кутия от голф-евтини са и извади само моторчето ползвай.Много лесно се сменя и навързва /аз съм така от няколко години/
  7. Това са неспиращите.Кутия нямам,но мисля,че беше същата.Чертите по феродото ги издрах аз.Различно ми изглеждат частиците вътре.
  8. Да,и за да не прозвучи като плюене и сега съм с накладки от тях и спирам много добре /имат и хубави части,които не са евтини обаче/.Разликата е от около 2.5 години май между двете покупки.Реших,че с първите бях и с нови дискове и затова са спирали яко ама за 35хиляди км дисковете им няма почти нищо.След подмяната на вторите пак си спирам като преди.Довечера ще ги почистя да снимам ако може по снимка да се разбере нещо де.
  9. Сега виждам темата защото чета за накладки ама за а4,споделям само за информация.Акебоното според мен не го мисли вече,имах за предни такива спираха брутално,свършиха за около 35000 км цапаха си доволно.Пак си взех такива от същото място 1 към1 със старите обаче-греда.Махнах ги след 5-6 хиляди не спираха.Не съм ги убил аз така си бяха умрели /явно дървета/.В момента съм в дилема за задните и аз ама това е съвсем друга тема.Успех де!Не знам кое е по-трудно да се направи да върви или да спира колата
  10. Пиша ти пак-"новите" не ги отваряй!Ползвай целите моторчета.
  11. Писах ти същото си остава ама сега преди това пак на моргата за друго (и не го отваряй).
  12. Обади се в събота или неделя ако ще идваш до Русе.Ще свалим моето преправяно е с моторче от голф и ще разгледаме кое къде отива,ще го подкараме ако пак не е счупено колелцето.Наистина ако си ползвал само колелцето с прорезите и пластинките без капачката отгоре не би трябвало да има проблем.Я направо ела през уикенда да го оправим
  13. Мисля,че 25лв платих за никелиране на фирма,която има тема тук във форума.Куриерите не са повече от 10-12лв общо и ако си по-сръчен с около 40 лева имаш светещ фар.Аз моите и ги измих отвътре и полирах отвън.Също си мислех преди това,че имам фарове
  14. Фара се сваля лесно,изобщо не се мъчи на място.Най-вероятно са същите рефлектора,лупата и ламарината,която отрязва снопа за ляв волан.Само си погледни преди това рефлектора-над крушката трябва да е ОГЛЕДАЛЕН не матов.
  15. Сваляш фара и развиваш трите болта,които държат лупата и рефлектора.Понеже не могат заедно да излязат от фара се махат 4 скобички П-е образни,те са връзката на рефлектора и лупата.Завърташ рефлектора на 180 градуса и малко под ъгъл излиза от фара.После рециклиране (никелиране) на рефлектора измиване на лупата и след като сглобиш фара ще отвориш и другия да правиш и него.Прикачам две снимки лоши малко,но горе-долу се вижда.И аз търсих как се разглобява фейслифтов фар,но не намерих инфо.Ако се затрудниш пиши имам един свален фар ще снимам по -подробно.
×
×
  • Create New...