deanov

Members
  • Content Count

    261
  • Joined

  • Last visited

About deanov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 1,9 tdi

Recent Profile Visitors

1,577 profile views
  1. Здравейте колеги! Днес скъсах пружина на предно ляво колело. От близо година ми виеше лагер-главина, макар и не силно, като според мен отново става дума за предно ляво колело. Въпросът ми е възможно ли е проблемът с лагер-главината да е причина за скъсаната пружина. Какви пружини бихте препоръчали? А4 3.0 тди 245 к.с. 2012 год. е колата.
  2. Здравейте, колеги! Някой има ли представа дали ограничител за багажник от А6 4F Avant става за А4 В 8.5 Avant?
  3. Днес смениха дихтунгата на 6 цилиндър, защото духаше, а за всеки случай и на останалите от реда, т. е 4 и 5.Зазвуча добре, стартира и работи добре.... НО.... няколко километра, след като я взех от майстора светна чека.. Върви, ама все едно, че няма турбина.. вероятно е влязла в авариен режим..... Майсторът е на мнение, че този проблем не би следвало да има нищо общо със смяната на дихтунги те.... Аз обаче знам, че дори с издуханата дихтунга колата беше като хала, а сега е в авариен режим.... 1 км., след като я взех.... Голяма случайност или съвпадение ще да е😜
  4. Колеги, днес ми смениха дихтунг на дюзата на 6-ти цилиндър, защото духаше (за всеки случай и на останалите от реда 4 и 5)....След смяната, двигателят зазвуча нормално, без характерното до този момент съскане от изпускащата дифтунга. Странното е, че малко след като я взех от майстора светна чека и влезе в авариен режим.... Върви, но все едно, че няма турбина. Познат я закачи на компа и каза, че излизала грешка в рециклацията на изгорелите газове, т. е. ЕГР... евентуално. Мен ме озадачи, как до този момент си вървеше перфектно и непосредствено след смяната на тия дихтунги се появи новия проблем. Верно не изпуска вече.... Ама влезе в авариен режим😜.... А4 3.0 тди 2012 г..... Бихте ли споделили вашето мнение по въпроса.
  5. Да, това е..... Но дали на това се дължи проблема ще разбера след смяната
  6. Аха,.... Майсторът говореше за смяна на някаква подложка под дюзата.... Не съм наясно.... Нещо от рода на 50-60 лв., което за този двигател е смешна сума:)
  7. Не. Но скоро бях при майстор за друго, та ми каза, че едната дюза се нуждае от малък ремонт.... Чува се едно съвсем леко цъкане.... В конкретния случай, без претенции да съм разбирач, си мисля за нещо от рода на обтегачи или вериги, но не съм сигурен разбира се.... Знам ли..... След няколко минути работа на място и шофиране, двигателят си работи съвсем равномерно.
  8. Колеги, при 3.0 тди b8 от известно време, при студен двигател забелязвам, че палене то е малко по-твърдо, след което следва малко не равномерна работа на двигателя в продължение на няколко секунди, може би 3-4, след което работата се нормализира. Какъв би могъл да е проблема?
  9. Колеги, през последните няколко дни, два пъти, при стартиране запали със закъснение, при което индикаторът за подгрева светеше. Това става при температури над нулата, а до момента пали моментално без никакво изчакване дори при минус 12. Въпросът ми е дали става въпрос за проблем с някакъв датчик или нещо друго. Не вярвам причината да е в акумулатора, защото върти нормално. Проблемът, ако мога да го нарека така е, че пали със закъснение след натискане на ключа.... Не голямо, но различно от обичайния старт. А4 3.0 тди 2012 г..... Да до уточня, че това не е постоянно при всяко палене, а произволно... Два пъти за последните 4-5 дни.
  10. Колеги, някой би ли обяснил, как точно работи подгрева при А4 3.0 тди. При стария А4 1,9 тди давам на контакт, индикатор за подгрева светва, изчаквам го да изгасне и паля. Колкото е по-студено, толкова по-дълго подгрява, като обикновено, това се случва при температура - 5° и по-ниска. При 3.0 тди поставям ключа, натискам и пали. Дали е +15° или - 7° няма разлика. Индикатор за подгрев има разбира се, но не задържа,....изгасва почти веднага с всички останали индикаторни светлини по таблото. Няма забавяне при запалването..... Трябва ли някакво конкретно действие за активиране на подгрева.
  11. Не зная, толкова ми взеха. Преди това не съм ходил там.
  12. Преди 20-на дни смених маслото на двигателя, маслен и въздушен филтър в "Порше". Цена 312 лв. А4 3.0 тди 2012 год.
  13. Здравейте колеги! Въпросът ми е, трябва ли след смяна на акумулатор на А4 3.0 тди 2012 год.,да се правят софтуерно допълнителни настройки.
  14. Искам да разбера ориентировъчно колко издържа оригиналния.
  15. Здравейте колеги! Има ли собственици на коли от 2010, 2011 с AGM акумулатор и на автомобила да е още оригиналния?