deanov
Members-
Мнения
274 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
deanov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Доколко е опасно да се кара така и какво е решението на проблема?
-
Здравейте, колеги! Колата е А4 3.0 тди 245 к.с. При последната проверка на маслото забелязах, че нивото е леко по качено (беше малко под максимума по ел. щека, а физическа няма). До момента не ми се е случвало, веднъж, като спадне нивото, после отново да е на max. Погледнах антифриза и не видях някакво сериозно отклонение на нивото в казанчето по спомен от последната проверка. Друг вариант е може би да се е покачило от нафта в маслото, в следствие на прекъсната регенерация на ДПФ, по това, което съм чел. Щеката не показва повече от max, та затова въпросът ми е, ако е достигнато някакво критично високо ниво, за това ще има ли някакво предупреждение на таблото? Двигателят си работи добре във всякакви режими и колата се движи нормално, без проблеми, но ме притеснява това повишение в нивото на ел. щека, тъй като до сега не ми се е случвало, след като веднъж спадне, после пак да се вдигне. Моля, споделете вашия опит и мнения по въпроса. На снимката с червената линия е отбелязано до къде беше спаднало нивото. Сега показва отново на max,без да съм доливал.
-
Здравейте, колеги! Някой може ли да сподели, след смяна на батерията на контактния ключ, необходимо ли е някакво обучение? А4 B 8.5 2012 год.
-
Здравейте колеги!От известно време имам следния проблем:При преминаване през неравност и особено при ускорение, по-скоро изкачване на баир с неравности от предницата се чува шум, като тракане.Първоначално беше слаб, но днес ми направи впечатление, че доста се е поусилил при качване на един черен път на баир.Проблемът е, че мястото където се намирам е доста изолирано, а ми предстои да мина още поне 1000 км., а я карам така сигурно от още 1000 км. При движение на прав участък и равен няма проблем никакъв, проблемът е по скоро при преминаване през неравности и най вече неравности по баир.Може ли да ме остави на пътя, от какво може да е тракането?
-
Това са колебанията ми. Разлика между най-скъпата и най-евтината 10 лв. Континентал-346.64, Бриджстоун-351.18,Дънлоп-356.68.
-
Здравейте, колеги! Предстои ми покупка на нови летни гуми. Размерът е 255/35/19....Бихте ли споделили подходяща марка и модел. Колата е куатро, ако има значение. Не шофирам агресивно, а по-скоро се придържам към разрешената скорост. Годишен пробег около 10 х. км, горе-долу 50 % градско, 50 % извънградски. Не робувам на марки, но бих желал да е нещо, което ще ме изкара 4 сезона да речем, да подсигурява необходимата сигурност при спиране и да не се изкривят след първата година. Какво бихте препоръчали от собствен опит? Кой е оптималният и най-разумен вариант според вас като цена и качество?
-
Здравейте, колеги! Ако някой е сменял скоро масло и филтри на S tronic /3.0 tdi 245 ps/ в сервиз на Порше, може ли да сподели каква е цената в момента.
-
Колеги, някой знае ли какво означават червените триъгълници, които се появяват по периферията на скоростомера при стартиране,а после изгасват. А4 3.0 ТДИ 2012
-
Здравейте колеги! Днес скъсах пружина на предно ляво колело. От близо година ми виеше лагер-главина, макар и не силно, като според мен отново става дума за предно ляво колело. Въпросът ми е възможно ли е проблемът с лагер-главината да е причина за скъсаната пружина. Какви пружини бихте препоръчали? А4 3.0 тди 245 к.с. 2012 год. е колата.
-
Здравейте, колеги! Някой има ли представа дали ограничител за багажник от А6 4F Avant става за А4 В 8.5 Avant?
-
Днес смениха дихтунгата на 6 цилиндър, защото духаше, а за всеки случай и на останалите от реда, т. е 4 и 5.Зазвуча добре, стартира и работи добре.... НО.... няколко километра, след като я взех от майстора светна чека.. Върви, ама все едно, че няма турбина.. вероятно е влязла в авариен режим..... Майсторът е на мнение, че този проблем не би следвало да има нищо общо със смяната на дихтунги те.... Аз обаче знам, че дори с издуханата дихтунга колата беше като хала, а сега е в авариен режим.... 1 км., след като я взех.... Голяма случайност или съвпадение ще да е😜
-
Колеги, днес ми смениха дихтунг на дюзата на 6-ти цилиндър, защото духаше (за всеки случай и на останалите от реда 4 и 5)....След смяната, двигателят зазвуча нормално, без характерното до този момент съскане от изпускащата дифтунга. Странното е, че малко след като я взех от майстора светна чека и влезе в авариен режим.... Върви, но все едно, че няма турбина. Познат я закачи на компа и каза, че излизала грешка в рециклацията на изгорелите газове, т. е. ЕГР... евентуално. Мен ме озадачи, как до този момент си вървеше перфектно и непосредствено след смяната на тия дихтунги се появи новия проблем. Верно не изпуска вече.... Ама влезе в авариен режим😜.... А4 3.0 тди 2012 г..... Бихте ли споделили вашето мнение по въпроса.
-
Да, това е..... Но дали на това се дължи проблема ще разбера след смяната
-
Аха,.... Майсторът говореше за смяна на някаква подложка под дюзата.... Не съм наясно.... Нещо от рода на 50-60 лв., което за този двигател е смешна сума:)