Jump to content

омегаджията

Members
  • Мнения

    311
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    опел омега

омегаджията's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Малко безумно предложение, но дали бутоните на дистанционното за алармата не са се износили и не се "връщат"? В смисъл, деактивираш алармата, но бутончето от най-малкото поклащане на дистанционното се активира и ти гаси колата. Знае ли човек, обърни внимание.
  2. Здравей мила сестро! Тази си струва, поне предницата! Взимай я!
  3. За мен си бе удоволствие да го карам, защото двигателя с нищо не напомни за себе си, същевременно го карах на газ безпроблемно, въпреки масовото мнение, че не му "понася". А и трябва да кажа, че това ми бе "ергенската" кола и за това си ми е на сърце. Вярно, че на фона на сегашните двигатели NG малее, но не е са подценяване. Нищо не иска, а си предлага удоволствие.
  4. Карах преди години този петак и действително е с безпроблемен двигател. Сложих газ и не съм имал проблеми. С инжекциона също не съм имал никакви драми. Много удоволствие доставя за тези 133 к.с. Все още съжалявам, че го продадох. Звукът е очарователен, бях си с оригиналната изпускателна система. Беше подминал двигателя 300 000, но нито масло гореше, нито гарнитура бе изпуснала някъде. Приятел караше същия двигател на Ауди 100 от най-старите и го продаде на 800 000 км. Вървеше си колата и не бе отварян мотора. Но, са съжаление, много е стар модела и да намериш в добро състояние горе - долу си е почти невъзможно. То, ясно, че салон и купе са в лошо състояние, но е пълно с части и всичко се намира на ниски цени. Мотора да е здрав, защото той е истинското удоволствие. Лично аз го карах често на предела, без никакво жалене и нищо не му стана. Развърта си до 7000 оборота, за десетклапановия говоря. Следващия собственик го караше по същия начин и до последно ми се усмихваше, като се срещнем. После и той го продаде, в движение си беше колата.
  5. Усещане, че "плува"? Амортисьори, особено-предни.
  6. Колега, лично за мен най-важно е състоянието. Скъпичка е, но ако това ще ти гарантира спокойствие за година-две-взимай я. До сега съм взимал четири коли на цена по-висока от средната за модела и годината, но в отлично състояние и не съм бъркал. Безпроблемно каране доста километри. Изслушай всички, но от акъла си не се дели.
  7. Карал съм зимни и летни Клебер-изключително здрави и пригодни за родните условия. Малко по-тежки са, но много здрави. Добре се държат и са в ниския ценови диапазон. От горепредложените /с изключение на Ханкук/ са най-доброто, лично за мен.
  8. С летния ханкок съм-отлично сцепление на сухо, на мокро е добре до 100 км.ч. Износва се нормално, в никакъв случай бързо. Това за 225/55/16 размер на Опел Омега. Като марка ги приемам за сигурни гуми, карам и със зимни и двата комплекта не балонират и носят на дупки, може би е от това, че са високи.
  9. Наистина е пълно със скъпи автомобили, каращи с галоши, но го има и обратното. Обувам с 4 Гудиър Омегата на баща ми /90-та г., кола на стойност около 1000лв./ и гумаджията беше изумен, че го карам да ги слага на джантите, а той тръгна да ги товари в багажника и купето. "Ама за тая ли кола?" Да де, ама тая кола като спре в задника на някоя скъпа поради липса на гуми и какво правим? Обясних му, че и накладки и дискове са нови и АБС работи-още повече му паднах в очите. Въпрос на гледна точка.
  10. омегаджията

    Окачване MONROE

    "Каквото плащаш, такова получаваш"-много точно казано за Монро.
  11. Бих препоръчал Тошиба. Доста ниско ниво на шум и вътре и вън. Отлично качество и малко по-евтини от Дайкин и Митсубиши.
  12. На повечето панелни апартементи се уплътняваха фугите между два панела при строителството. Издръжлив е на доста широк температурен диапазон и, ако не го грее пряко слънцето-не се разтича. На практика е вечен, в момента има панелки на 50г. уплътнени с този материал и си държи.
  13. В сметката си калкулирам и приятното усещане при зареждане и плащане. ...Вече съм на кяр /на печалба/, кирия /наемат ме за определен превоз срещу заплащане, в широк смисъл-възложена работа от която имам кяр/. Като гледам на къде върви политиката, ще трябва да си припомним позабравения турецки язык.
  14. Към автора на темата-в качеството си на потребител на газови уредби /четири автомобила за около петнадесет години, единия с инжекцион/, мога да кажа че съм се движел абсолютно безпроблемно с доказани/скъпи марки. Километрите са поне 400 000 на всичките автомобили. Смяна профилактично на филтри /на около 15 000 км. и мембрани на изпарител през около 80 00-100 000 км./, веднъж паднала тръбичка на сондата /Ловато/ в бутилката и това е. От приятели с евтини марки-проблеми и то от компоненти за стотинки, които са ги оставяли на пътя или са били трудно диагностицирани. Тъпо е за турски маркуч от 2 лв. да ми хвърли антифриза на "Тракия". Вярно, има поставени рекорди с турски изпарители, но, примерно, изпарител Ловато на 250 000 с една смяна на мембрани си е правило и в реда на нещата. Моят извод е, че тези с 3000 лв. уредби не са балъци, а тези с евтиното не са ударили кьоравото. А за дюзите-чуват се и на качествените такива, но при свален капак-трудно. Няма как да се отчете като паразитен шум. Българските бутилки не мисля, че са по-малко качествени от италианските. Евтините уредби били с много настройки- за какво въобще са ми настройки? Кабели се включвали, букси, гледаш в реално време на знам какво си... Ефекта е малко като на старата пералня Бош с три програми на кръст, които се оказват наистина използвани и реално нужни и новата LG, пред която детето стои и я ползва за коледна елха и електронна игра. Мнение на лаик и потребител.
  15. След първоначално монтиране на газова /обикновена/ уредба, при мен се получи същото. Преди кутията на филтъра имам едно пластмасово стеснение, което се демонтира /оттам влиза свежия въздух/. Така и направих и проблема изчезна веднъж за винаги. Мотора ми е опелски 2.0, 4 цил., пълна инжекция, без турбо. Принципно, мисълта ми е, че не стесних отвора/притока на въздух, а го увеличих. Явно по-лесно се изравнява въздушното налягане при връщане на газта и ефекта на вакуум е по-слаб. Опитай. p.s. При мен бяха абсолютно същите симптоми-при ниска скорост и изключване на предавка тръгва да загасва, при по-висока - направо гаснеше.
×
×
  • Create New...