Jump to content

sladura_vkp

Members
  • Мнения

    469
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sladura_vkp

  • Рожден ден 3.11.1971

Друго

  • Kaра
    audi a6 q AFB

Контакти

  • AIM
    sladura_vkp

Персонална информация

  • Локация
    София Младост
  • Интереси
    Audi B2 1.6
    Audi B3 1.8s
    Golf 1.8 GTI
    Golf 1.6 2бр.
    Golf 4 1.6
    Golf 3,5 кабрио

Последни посетители

2330 профилни разглеждания

sladura_vkp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. колега, ако ги пазиш още и стават за седан а6 с5 ми ги пращай тел. 0888 941199
  2. sladura_vkp

    Проблем с abs помощ

    модула на АВС-то ти е заминал, когато е датчик ти свети постоянно само жълтата лампа на АВС.
  3. свали и си оправи стартера/електромотора/ и ще пали от първото завъртане
  4. не е от него, провери си електромотора /стартера/. Ако е от венеца да са му се разнитили нитовете както беше при мен , няма да завърта дв. а само ще дрънчи. Успех
  5. Vp44 ти е проблема. На ваг ком ще излезе
  6. Охладителя се намира до хидравличната помпа. От него е, има о-пръстен който с времето остарява
  7. Значи, аз мойте ги срязах, защото се бяха заварили болтовете във втулките- алуминиеви и няма развиване. Купих ги от една морга също алуминиеви и доста запазени, защото нови също алуминиеви оригинал струваха 280лв. парчето.
  8. sladura_vkp

    Проблем с ABS

    Колеги, виждам, че темата е стара. за да непускам нова ще пиша тука. Преди две седмици смених зимните с летните гуми и джанти и при тръгване ми светна лампата на абс. При диагностика няма записани грешки, влезнах в модула на абс,проверих движението на гумите и ми направи впечатление, че левите две гуми тръгват с една единица закъснение ако мога така да се изразя. След излизане от модула лампата изгасна докато нетръгнах отново. На фис дисплея не ми излиза червената удивителна и нямам трипъти звуковия сигнал, свети само лампата на абс. Днес я качвах на подемника да проверя дали някой датчик не е излезнал , но неоткрих проблем. Замервах задните датчици с мултицет на омове и ми показва еднакви 1228ом, а също така ми дава от буксите 4,62волта. Предните не съм ги мерил, защото е повече разглобяване и неми остана време. Колата е а6 с5 2.5 куатро. Някакви идеи! бушона е здрав в ел. таблото. незнам дали има релета за тоз абс. Поздрави
  9. Смени си ключа на фаровете, или го свали и разгледай-почисти, нагорял е.
  10. Добре се все пак от dsp-то може ли локъпа да изключва?
  11. Да де, ама нямам под ръка ваг-ком От както смених компа, двигателя работи мн.добре, но имаше и има едно задържане на обр за сек. на 1200
  12. Джано и аз мисля, че това е помогнало на кутията по бързо да се скапе, защото и на швейцарката от която взех компа , а беше много запазена, се беше скапала с.к. и беше на доста малко км. 143к км. дане дв. Е AFB , а с.к 5нр19 и нещо с 3 букви, но непомня DWO или нещо подобно колата е куатро
  13. Дане, ходих до сервиза и отам ми казаха, че е нещо по електрониката или кодировка за това DSP, но те или не им се занимава или незнаят и несмеят да пипат. Казаха ми да некарам така колата защото може да запаля локъпа и да ходя при жоро или някой които разбира да провери и евентуално да ми я прекодира. Трябва ли да бъде включено DSP-то или не и къде да го търся, макар, че не съм на ти с ваг-кома. Нали сменявах компа и незнам на придишната кола какво е правено
  14. Независимо от подадената газ моя включва на около 40км , но понякога не включва колко и да го залъгвам. На 80км на автопилот понякога изключва и не се включва докато не спра. Ще я карам в сервиза днес и ще пиша какво е станало.
×
×
  • Create New...