Jump to content

pepinokc

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

1094 профилни разглеждания

pepinokc's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 🤣 това звучи интересно с крушката, ще се пробва колега...да чукна на дърво вече повече от седмица не и е светил чека, ама е ясно въпрос на време е да светне пак, но крушката е вариант 🤣😂🤣
  2. А нали чува сигнала от ключа чрез антената на радиото...централното си работи, от бутона в купето може да се отключва/заключват вратите, както и от новият направен ключ, само че след двайсетина натискания!
  3. Днес я закачих на VCDS и излезнаха тези грешки: 01134 Alarm Horn (H12) 01305 Databus for infotainment 01304 Radio no signal Сега като я прочетох ми става ясно, че целият проблем май идва от сигнала на радиото, който всъщност липсва, аз го отдадох на това че сложих от онези Китайски мултимедии, но и преди това си имаше проблем с оригиналното радио. Някой знаели, къде се намира модула на радиото и антената да ги проверя?
  4. Имам и ще кача снимки на грешките, че аз не мога да се ориентирам от кое може да е! А има ли някой колега, който може да го оправи проблема?
  5. Проблема е следният, колата е А3 8Р Sportback има два оригинални ключа но не иска да се отключва/заключва от тях, батериите им са сменени име направено обучение, но единственият вариант да се отключи/заключи е през ключалката на шофьорската врата. Интересното е че като се отключи колата през ключалката не отключва цялата кола, а само шофьорската врата и съответно алармата не се изключва така, защото след 10-15сек започва да и мигат аварийките. Още по странното е, че направих нов ключ, обучен разбира се, но когато е на колата в контакта и го извадиш и натиснеш отключва/заключва, но като мине известно време трябва да го натискаш 20тина пъти, за да отключи/заключи колата. Смених модула в шофьорската врата с друг със същия номер, но резултат нямаше. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем бих се радвал да сподели.
  6. Не ми дава на 36 канал нищо да правя, доста е осъкатен модула. В тази връзка може ли да сложа друг модул и какви адаптации ще трябват? Имам модул с номер 8PO 907 279 C, който като разбирам е High.
  7. Искаше ми се да и активирам needle sleep (тестването на стрелките), както и това с халогени за мъгла в стопа, да свети заедно с габарита и стопа!
  8. Колеги при опит за кодиране чрез VCDS излиза това съобщение. Някой може ли да ми каже, защо не мога да си активирам някоя и друга екстра?
  9. Ами да споделя...нищо не стана 😁 на С5 може но тук не става, освен че ECU то е от страната на пасажера няма такъв предпазител като на брата Руснак, е може някъде отдолу под компа да се намери, ама реших да не пробвам, че да няма после "колеги помагайте" 😂. Та ще се търси друго решение!
  10. Благодаря колега, ще го пробвам този вариант, да се надяваме че и при C6 ще работи
  11. pepinokc

    245 40 R18 за A3 8p

    Е това е колата на жена ми, освен двете деца други пътници няма, но на това окачване от зад тези гуми/джанти просто заспаха но от пред бяха трагични, ако бяха с по голямо ЕТ примерно 43, може и нещата щяха да стоят по друг начин
  12. Колеги някой случайно да е отстранявал софтуерно проблема с помпата за вторичен въздух на горе споменатата кола и да каже оказва ли някакво влияние на работата на двигателя?
  13. pepinokc

    245 40 R18 за A3 8p

    Еми често казано не опряха никъде, аз не я тествах с пълна с хора, но мисля че имаше достатъчно място. Обаче с това малко ЕТ, излизаха много грозно от пред, от зад застанаха много красиво обаче. Проблема се реши с джанти с ЕТ43 и гуми 225/40 на 18, което според мен е оптималният размер!
  14. pepinokc

    245 40 R18 за A3 8p

    Може, но сегашните и 17ки и и седят малки
  15. pepinokc

    245 40 R18 за A3 8p

    Колеги мисля да сложа на A3ката джанти 18" ЕТ35 с гуми 245 40 18 от C6 понеже ги имам и ми седят. Та въпроса ми е дали ще опират някъде и добре ли е, тъй като A3ката е с Sline окачване и е Quattro.
×
×
  • Create New...