Jump to content

bachev

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bachev

  • Рожден ден 1 Януари

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

bachev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! Благодаря за перфектния отговор!!! Засега забавих избора, но определено комфорта на тези красавици е цел и мечта, така че може да те подпитам някои въпроси като му дойде времето. Единственото, за което мога да се сетя сега е относно въздушното окачване - много се реве по форума, че е тегаво и скъпичко. Аз лично мисля, че нещата са малко като при A4-ките (Б5) със "слабите носачи" (аз 2 години карах такава като идиот и не мръдна окачването), но все пак: Не питай старило, питай патило! Така че ще бъда много благодарен ако дадеш инфо за въздуха и цените около него. Поздрави, Бачев
  2. bachev

    А6 4F - VAGCOM & FSI ГИ

    Цитиране на предходен пост! Доста ясен отговор. Благодаря! Друг въпрос - обадих се на телефона за тази кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378324222421618&f1=details&slink=5ue0yh и господина отсреща ми разправя, че не бил FSI двигателя, аз не знам за 3.2i, а и Wikipedia не знае. Възможно ли е това да има чист бензинов 3.2i, но не FSI? Поздрави, Бачев
  3. bachev

    А6 4F - VAGCOM & FSI ГИ

    Здравейте, 1. Искам да попитам ако си взема A6 4F, какъв VAGCOM кабел ми трябва. Имам този за C5 + software, но не знам дали е същия. Ако ми трябва друг - откъде да се сдобия с него? 2. Ако си взема 3.2 FSI - мога ли да сложа газов инжекцион? 3. Има ли нещо, което да ме притеснява около покупката на 4F и какъв мотор бихте препоръчали? П.С. Извинявам се ако не съм уцелил форума Знам че има форум за ГИ, но въпросите ми са повече от 1 Поздрави, Бачев
  4. Благодаря колеги! Да отговоря на всички: @Andrey Mitov: благодаря - там някъде очаквах да са стойностите, но си е друго да се потвърди; @ААLEXANDROV: благодаря за сайтовете и инфото; @shpeksi: из България - смесено, но предполагам, че повечето се въртят от магистралите (главно Тракия и Струма); @baba: колкото и да ме хваща срам като го спомена - газчица, защото е доста по рентабилно и от дизел, камоли пък от бензин. При толкова КМ/година е важно да е евтинко. В същото време пък искам комфорта на А8.
  5. Цитиране на предходен пост! Благодаря, не исках да съм груб, просто лош опит
  6. Здравейте, Искам да знам две неща: - кой бензинов мотор на A8 4E (2004 например) карате? - колко гори този мотор? Уточнения: - разхода е важен за мен, карам доста 35-40К и ще окаже сериозно влияние. Ако беше кола за гъзария и 10К на година нямаше да ми пука, но аз я взимам за каране + комфорт. Така че моля не давайте глупави мнения, а просто разхода и мотора на ВАШАТА БЕНЗИНОВА A8-ца. Не на А8-цата на Гошо, баджанака на зетя на братовчедката на Симо от 2-рия етаж, не дори на А8-цата на братовчеда ви, а на вашата А8-ца. Т.е. ако не сте се докосвали до такова чудо си спестете коментара ще бъдете по-полезни Поздрави, Бачев
  7. Здравейте колеги, Искам да си купя A6, Vag-Com показа следната грешка: 01280 - Airbag disabled; Passanger Side Предполагам означава, че човека си е спрял Airbag-а нарочно на пасажерското място, но не съм сигурен, така ли е? Ако ДА как се активира? Ано НЕ какво означава грешката? Поздрави, Бачев
  8. Как да проверя за Crash Data?
  9. Здравейте колеги, Карам А4 - '96, но ми е малка вече и мисля да минавам на A6 - C5. Намерих една прилична бензинова. Работи добре, окачването не тропа, vag-com не показа грешки по двигателя и основните компоненти, НО: - дисплея на таблото работи размазано, собственика ми обясни, че като е по-студено работи по-добре. Каква е зависимостта студ/жега/дисплей и колко струва смяната му (лесна операция ли е?) - vag-com даде, че airbag-a отпред в дясно е 'disabled' + още някаква грешка. Интересното, е че лампата за еърбега на таблото не свети постоянно, както когато е прецакан, а само в началото мига няколко пъти и утихва. Совственика говореше, че като седнеш и мерело тежестта и затова мигало. Някакви насоки, че на мен това с меренето на тежестта ми се струва неправдоподобно? - На таблото ми давеше също inspection и service, знам че едното трябва да се нулира при смяна на масло, другото за какво беше, общо обслужване ли? Също има ли вероятност да са прецакани и да си светят постоянно? Как да се опитам да ги нумирам от таблото или от vag-com-а? - Последния въпрос какво друго да гледам? Как да оценявам турбината например? Ей такива насоки ако имате? Иначе в крайна сметка ясно, че всичко е късмет! Поздрави, Бачев
  10. Здрасти, Мисля да си взимам Audi A6 2004 бензин, мисля, че 4F ги водят ама грам не разбирам. Дайте акъл по следните въпроси: - какви са цените по поддръжката? - предпочитан бензинов мотор? - какво да гледам? Поздрави, Г. Бачев
  11. Здравейте колеги, Купувам десен мигач, десен стоп за AUDI A4 95/96 год. ДЕСЕН МИГАЧ - БЯЛ СТОП - http://emk-33.com/shop/popup_image.php?pID=15392 Поздрави 2. ВЪВ ВСЯКА ОБЯВА ДА ИМА ОСТАВЕНИ ДАННИ ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА: МЕЙЛ, ТЕЛЕФОН!
  12. Здравейте колеги, Търся си предна броня цвят графит, подчертавам не сребристо сивата, а графит. Ако предлагате друг цвят свържете се все пак за да имам идея ако не си намеря графитена. тел: 0888 24 95 59 e-mail: battleseal@abv.bg Поздрави, Бачев
  13. bachev

    Защо да сменям носачи?

    Всъщност си прав - не се бях замислил - всеки говори за това как се чупят и хем знам, че не се чупят ами им се прецакват шарнирите хем пак пиша за стоманени. Иначе за хлопането - и аз си мисля, че при 8 носача няма да падне колелото особенно на ауди, ако са разбити 1 или 2. Все пак ще сменя скоро тези, които хлопотят, като ще купя цял комплект и ако се разхлопа допълнително нещо ще сменям и него от копмлекта. Иначе аз като си пусна музиката - дори не усещам хлопането - няма отражение във волана и т.н. Само глухо клопотене при изгасен CD player
  14. Знам, че заглавието е малко странно, ама навсякъде чета за А4 - B5, че им се чупят носачите за 20 - 30к километра. Аз карам МНОГО - което значи че на година ще тряа да въртя по 500-800-1000 лв. за носачи. От тук моята глава си задава въпроса - може ли да се кара с похлопващи носачи? И на какво пречи това? Може ли да се поправят носачи? Може ли да се заменят със стоманени? Моля! Мнения от сорта на "Само българин би сменил алуминии със стомана... бла бла" да не бъдат споделяни. Ако имате мнение то да бъде подкрепено с факт или сериозна обосновка иначе не сте ми полезни Поздрави, Бачев
  15. Точно така ми дава - и на мен ми дадоха кода по скайп. Какъв кабел си взимал от 50 лв. ли?
×
×
  • Create New...