Jump to content

A3_Ambition

Members
  • Мнения

    359
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Audi A3 AGN '97

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2342 профилни разглеждания

A3_Ambition's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Направих явно велика глупост наскоро - имаше гняс и петънца от ръжда по бравите на вратите (8L 2 врати) и реших да пръсна малко ръждопреобразувател вътре, в следствие на което гняста падна, но почнаха да не се затварят вратите, ами да връща и да не захваща. Едната след още малко пръскане сама си се оправи, но другата не иска - блъскам и не захваща. Избърсах със суха салфетка колкото можах и сложих плътна грес, но не се оправи. Някой да има идея как да се отрани проблема? С какво се третират тези брави така, че просто да работят без скърцане и мръсотия? Един приятел ме посъветва да пробвам с обезмаслител - дали има логика според вас? АКо да, с какъв по-точно (ако има значение)?
  2. Колеги и аз имам проблем с кората над чистачките - понеже на два пъти ми я махаха да смазват мотора на чистачките, са изпучупили всичко здраво по нея и в момента се държи на магия, а най-големият проблем е, че като вали и влиза вода в купето. Слагах силикон да уплътня, но ефектът беше за няколко месеца - после пак всичко се върна по старо му, а силиконът излезна на парчета като минах с едно макетно ножче между кората и предното стъкло. Та временно залепих с тиксо и сега поне не тече в купето, но ми трябва някой майстор да я свали, почисти и залепи с нещо, което да не пропуска вода. Знаете ли за София кой може да ми помогне да залепи плътно тази кора, както и лайстната, която е най-долу на стъклото и в която всъщност влиза жлебът на кората? Искам да стои фиксирана както си беше преди тия майстори да я съсипят и да не прпуска през филтъра за купето вода вътре... Мерси предварително!
  3. Подкрепям напълно - аз съм със същите - Ate PowerDisc (предни) заедно с нагладки Ate. За задните също, само че стандартните дискове, не с канали. От тази комбинация единствената ми забележка е, че усещането за спиране е меко и по-плавно, а не толкова "ковящо", както с предишните, с които купих колата и така и не разбрах какви бяха. Ако се цели гладко и мазно спиране - Ате-то е супер, ако се цели да кове яко - мисля Texar ги хвалеха, само дето се сменят по-често и може да се получи свистене. Аз лично не бих правил компромиси със спирачния апарат, задължително и спирачната течност да се сменя на 2, макс 3 години!
  4. и при моята А3-ка се пръсна графитената перка на вакуум помпата преди много време, взех от дизеляк от 2000-тата вакуум помпа (пак двуврата) и да чукна на дърво до ден-днешен не е мръднала, а това са сигурно 7-8 години. Та аз бих взел от Мегапартс за 40лв, ако не става я връщаш и им пишеш да ти търсят друга и така докато стане. Но предполагам няма да има проблеми. Важно е да е модел след 98-ма понеже преди това се пръскали много често тия перки - това по спомен го казвам. П.П. с дистанционно съм към отделно сложена аларма - никакви проблеми няма.
  5. Поправка - Хийд сервиз, Хадо са разни добавки дето ги рекламира Филип от Бричка 😁
  6. Много благодаря за информацията колега! Днес реших да налея течност за чистачки и проследих кабелите къде отиват - минават под кората на предното стъкло, до филтъра на купето - та някой ги беше разместил и усукал, пооправих ги и после като паркирам гледам на бронята на автомобила пред мен светят и двата предни габарита, минах отзад - и задните два светят - направо се учудих, че се оправило, но явно нещо не е давало добър контакт. Дано сега няма повече ядове. Това ако бях отишъл в Друмник или Хиид щяха да ми вземат 100-200лв. за едното наместване и щяха да посочат послед като причина "основен ремонт по ел. инсталация" 😄
  7. Здравейте колеги, Тъкмо оправих проблема със зацепването на ангренажа и сега гледам десен преден и десен заден габарит не светят. Смених ги с чисто нови Osram и проблемът остана! Единствено крушката отзад е 4W a не 5W както пише по спецификация, понеже нямаше 5W в Еко-то откъдето ги взех, но не мисля, че това е проблем, освен това старата не изглежда изгоряла. Това го забелязах сега след повторното зацепване на ангренажа, преди това всичко си работеше понеже наскоро минавах технически преглед и гледах точно тия неща. Та, интересното е, че всички останали светлини си работят, но тези точно не искат. Чудя се може ли да е свързано това със смяната на ангренажа - нещо да са забравили да свържат ако са разкчали, или пък да е съвпадение? Някакъв бушон да знаете да е свързан специално с габаритите? В интерес на истината бушони за 12 години не съм сменял изобщо. Знам, че са отляво при шофьора и са един куп, но как да ги видя дали всичките са наред - идея нямам. Уж са полупрозрачни но не се вижда май ако е изгорял някой толкова лесно...? Идеи, съвети от какво може да е това?
  8. Не ходете в Хадо сервиз на Константин Величков и в Друмник на бул. България - пълни мошеници - едно нещо ще ви оправят, друго ще ви развалят, правят всичко възможно да им станете "редовни клиенти" като или измилсят несъщестуващи проблеми, или не признават собствените си грешки и измислят други причини да ви отсвирят, ако рекламирате некадърно свършена работа. Пример Хадо: Беше се задавила А3-ката, писал диагностика, смяна на кабели и ремонт по ел. инсталация за 100лв+ Реално нищо такова не е правено разбира се, оправил го е за 5мин. със съединител и газ само. Пример Друмник: Не зацепили правилно ангренажен ремък след смяна от тяхна страна, рекламирам им, че не върви колата след интервенцията, искат ми 60лв. за диагностика от която "установяват" че е от катализатора и ми искат 350лв. за това да си дам оригиналния и да ми сложат китайско менте, че бил уж запушен. Какво се оказва - сменям катализатора, но в Аспо - старият - перфектен. Не се разреши проблема с това разбира се, отвориха да видят зацепването - били прескочили три зъба моля ви се - оправиха го и всичко си дойде на мястото и откъм ускорение след това. Поне засега де, надявам се това като веднъж е зацепено както трябва, да не може да се прецака от само себе си с времето.
  9. Това е бил проблемът в действителност - отидох в Аспо и като че ли проблемът се оправи - за 20-те КМ които съм изминал откакто го оправиха, подобрението в ускорението е отявлено - много по-леко върви и не се мъчи вече. Казаха от там, че цели три зъба били прескочени, което ми се стори дори абсурдно, но ако верно е било така, добре че го оправих преди да се е прецакало нещо повече. Мерси за отговорите! П.П. в Друмник не ходете - мошеници и кожодери!
  10. Мерси за информацията! А може ли тази клапа ако прави така, че да не постъпва достатъчно въздух към двигателя, това да е причината, че на ниските обороти е като запушен? @GTZ3071R, Това е ясно, но въпросът е, че преди това вървеше много повече и по-леко се усещаше ускорението. Сега е мъка просто.
  11. Аз слагам такова от 10 години, никакви проблеми, за 10хил. км доливам 200-300мл.: https://maslo1.com/масла-мотул/Mot-10w-40/motul-6100-10w40-5l Масло на скоростна кутия НЕ сменяш, освен ако от две независими места не ти кажат, че е за смяна! Добре е да се сменят ангренаж и водна помпа ако ще караш колата поне 2-3 години, ако планираш да я караш "докато се счупи", не пипаш нищо. И без това всичко над 20 години е на доиживяване. Автомобилът е супер евтин и безпроблемен като цяло, но зависи каква бройка си уцелил и как е поддържана преди това. Твоята изглежда добре като за 20-годишна. Мен ако питаш смени само масло и филтрите като за начало, пък ако планираш да караш поне 3-4 години тази кола, е добре да се смени ангренаж и водна помпа. Оригинални са около 700лв. от Порше Запад, заместителите са на половина.
  12. Привет колеги, Бях писал в предишна тема, че имам проблем с ускорението след смяна на комплект ангренажен ремък, обтегачи, водна помпа и пистов ремък с обтегач и сега като отворих капака и се загледах и заслушах и установих, че ограденото от снимката по-долу чарколяче трака яко като трактор, което нямам спомен да е било така преди. Също и където съм сложил стрелка, маркучът е спукан при свръзката и не знам дали това е проблем или не: Също така установявам, че като изключа компресора на климатика, вървежът рязко се подобрява и повече наподобява на положението спрямо преди смяната. Като включа обратно компресора със снежинката, за момент се чува забучаване на компресора и мощността чувствително пада. Казаха ми, че е "тръгнал да си ходи", но същевременно духа студено като фризер и двете перки на охлаждането отпред си бачкат. Чудя се може ли заради оградените неща от снимката или компресора да пада така мощността и да губи ускорение? Същевременно над 3500-4000 оборота рязко се подобрява пъргавината все едно се е включило турбото (което разбира се го няма на 1.8 AGN, просто образно казано). Идеи, съвети, опит да споделите какво е това ограденото на снимката и може ли то да е причина за по-спънат вървеж, ако трака и явно не е наред нещо там? Другата ми тема е тук: Мерси предварително на всички отзовали се!
  13. твърдят, че нямало как да е зацепен неправилно и ако не бил зацепен правилно, нямало изобщо да може да се кара дори и по този начин. Някой знае ли при неправилно зацепване да дава точно такива симптоми - бавно набиране и изведнъж - отпушване при високите обороти?
  14. Здравейте колеги, Имам следния проблем с А3-ката, появил се след обслужване в Друмник София: Преди година протече водната помпа, която не беше сменяна още от преди да купя автомобила 2009-та и затова направих пълно обслужване в Друмник със смяна на водна помпа, ангренаж, обтегачи и ролки, както и на пистов ремък с обтегач и ролка. Две години за труд и части - гаранция-Франция. И тогава почнаха проблемите с губенето на мощност - автомобилът почна да се мъчи при потегляне и при ниските обороти и трябва вече доста повече газ да се подава, за да потегли и то тромаво, като сменям скоростите, ако не е на високи обороти (разбирай над 3500) рязко губи мощност докато си върне оборотите и някъде след 3000-3500 об/мин. рязко се отпушва и все едно нищо - перка си "like a boss". Проблеми с високи скорости няма, няма тресене, играене на обороти, пукане, дрънчене и т.н - само това, че много мудно потегля от "нулата", а за да потегли адекватно иска яко форсиране. Та, отидох обратно в Друмник да правя рекламация, взеха ми 60лв за диагностика и отговорът им беше, че катализаторът е запушен и е за смяна и той е причината за невървежа, а не обслужването на двигателя, което са направили. Искаха ми 350лв. за китайско менте заместител, отсвирих ги. Сега след една година съвсем стана зле и се ядосах и реших да сменя оригиналния катализатор със заместител, но от друг сервиз. Смениха ми го, човекът ми показа старият ми катализатор и през него се виждаше перфектно - беше категоричен, че не е от него проблема. И действително и с новия, разлика във вървежа няма, може би съвсееем малка, но в никакъв случай не и да се е оправило това. Две неща - колата се кара по около 100км на месец точно от както почнаха проблемите, защото се ползва като втори автомобил и то изключително рядко, мисля поради тази причина да я продам вече, просто я пазя още за резерва дето се казва. Другото е, че съединителят не е сменян откакто я купих (на 136к КМ, изминал съм оттогава едва 60к), но скоростите принципно си влизат безпроблемно може би без първа, което беше така още от самото начало. Моля за вашето мнение какво може да е причината като се има предвид, че на две диагностики не излиза отявлен проблем с нещо.
  15. Здравейте, Търся ляв фар и мигач (шофьорска страна) за А3 8L 97-ма. На мигача ми трябва външната, видима част само, частта с крушката ми е здрава. Принципно на фара ми е счупено само стъклото и щипките, някой ако знае дали и къде могат да се сменят (ако е възможно въобще и е по-евтино от цял фар), нека пише. За София.
×
×
  • Create New...