Jump to content

valeri2636

Members
  • Мнения

    106
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Левски

Последни посетители

1912 профилни разглеждания

valeri2636's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен кафявият е горе на конзолата, белият е отдолу. Кафяв-0.15-0.4 бара, нормално затворен контакт. Бял 1,6-2,0 бара, нормално отворен контакт. Няма как да са обратно сложени. Ако белият датчик е горе на конзолата, няма да свети лампата за маслото на контакт.
  2. Кафявия отгоре, белия отдолу, така ли трябва да бъдат датчиците за маслото?
  3. Какъв качествен клеморед да си купя за Ауди 80 Б4 ?
  4. Обезвъздушаването се прави при изгасен двигател. Пробката на долната помпа се развива отгоре. Не е необходим канал или подемник.
  5. Волана няма нищо общо със съединителя. За обезвъздушаване развиваш пробката на долната помпа и чакаш да протече спирачна течност. Следиш нивото на течноста да не падне , че ще влезе въздух и трябва да обезвъздушаваш и спирачките. След като потече спирачна течност от пробката на долната помпа я завиваш и пробваш педала на съединителя, ако пропада и не се връща развиваш пак пробката да потече докато се обезвъздуши.
  6. Тръбичката към горната помпа свалям. Не помня с ключе 12 или 13 се развива. Имам ABS. Маркучето го изваждам откъм казанчето.
  7. Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля. С гаечно ключе се развива гайката на тръбичката, наистина сервоусилвателя пречи, малко е тегаво да се бърка зад сервото, но става. Два пъти съм я сменял горната помпа.
  8. Мисля че грешиш, защото при работещ двигател и изправен реле регулатор, напрежението на акумулатора трябва да бъде в границите на 13.8 и 14.4 волта.
  9. Най лошия бензин съм зареждал на Шел в Плевен на кръговото 95 октана. Почна да чука аванса . Това беше преди няколко години. Сега не знам как е.
  10. Сложих помпа LPR от Ауто+. Само такива имаше. Като я гледам, е същата като тази която махнах . На нея пише FEBI ,а на кутията SWAG. На старата беше спукан пластмасовия накрайник от където влиза спирачна течност. Имам чувството, че FEBI, SWAG и LPR се правят в един и същи завод.
  11. Audi B4, ABK мотор. Смених горната помпа на съединителя преди 38000 км. SWAG и протече. Посочете читава марка горна помпа.
  12. Следващия път като сменям маслото, няма да пълня филтъра.
  13. След като смених маслото на двигателя, не гасне лампата. Масления филтър съм го напълнил с масло. Оправи се като развъртях малко филтъра, завъртях ключа да паля и веднага потече масло, завъртях филтъра, запалих двигателя и лампата веднага угасна. Защо се получава така? Преди няколко години при смяна на маслото пак така се получи. Не е от филтъра, слагах друг и пак същото става. Двигателя е ABK.
  14. Гледам по прибора на таблото. С новия термостат който слагам, пада повече от този който е в момента. Значи новия WAHLER 4264.87D е боклук.
×
×
  • Create New...