Jump to content

Creative89

Members
  • Мнения

    946
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Creative89

  • Рожден ден 7 Май

Друго

  • Kaра
    2011 А6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    София, Франкфурт
  • Интереси
    Лов, Ловен Туризъм, Off - Road

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Creative89's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На мен и сега разхода не ми е висок. Градско 9-9.5 извънградско 6.5-7.5, в зависимост от скоростта. Може да го сваля филтъра и да го пратя на промивка. Живея в Германия и за съжаление тук не стават нещата толкова лесно с рязането на дпф филтри. Ако го махна, няма минаване на TÜV след това. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  2. Колега, точно мислех да отворя същата тема с подобно запитване и видях твойта. При мен е същата работа. Имам 3.0 BiTDI от 2015-та с ZF8HP От време на време, особено когато карам повечко градско, влиза в някакъв странен режим, който буквално се усеща, като S, а не D. Сменя на 1800 оборота и при спиране прави дауншифт на 1500 оборота и реве, като звяр. Тя и по принцип си бучи заради dynamic sound пакета в ауспусите, но става още по-звучно. Аз също предполагах, че е свързано с DPF-a, но интересното е, че при карането е основно извънградско - >70% Не мога да си обясня защо толкова често иска да регенерира при положение, че почти не карам градско. Това за датчика не съм го знаел и ще го проверя и аз. Ще попитам и за принудителна регенерация в сервиза. При мен, освен че държи високи обороти, ми прави впечатление, че и нафтовата печка се включва, явно за да вдига допълнително температурата. Нямам друго обяснение. Като изгася колата и още не е загряла, някой път пуши някъде от долу (не от при двигателя) и се чува как работи печката и смърди на нафтова печка около колата. Отново, не го прави всеки ден, но се случва 3-4 пъти в месеца. Някой път е така от самото начало, друг път минава в тоя режим докато карам. Шантава работа. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  3. Време е да сложа край на тая тема и да предоставя решението. Проблема беше не от компресора, ами от магнитният клапан, който е на компресора. Той изпуска въздуха от цялата система. Заяждал е в полу-отворено положение (но не всеки път) и от там идва и странното поведение, където един ден работи нормално, един ден не. Смених целия компресор заедно с нов клапан и вече повече от една седмица няма проблеми. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  4. Поради различни драми с децата в последните няколко седмици нямаше как да направя нищо по колата и си седи така. Почти не съм я карал. Междувременно намерих нов сервиз който е на един българин и заедно с него може би най-накрая открихме разковничето. Според него (и според мен) проблема идва от магнитния клапан на компресора, който изпуска излишното налягане. Понякога явно заяжда в полу-отворено положение и издиша. На няколко пъти ми се чу, че съска нещо отдолу, докато работи колата, но тука канали няма. Няма как да видя. Обиколих 2 сервиза за да опитам да намеря подемна платформа, но никой нямаше свободна. Колата трябва да работи и да има тежест на окачването за да се провери. Миналата седмица 2 пъти ми направи много интересен номер - тръгнах и колата не искаше да се вдигне отпред въобще. Беше спаднала от всички страни. Но отзад се вдигна. Карах 2-3 километра и изведнъж се "самопопрвави" и се вдигна нормално. Всичко отново работеше, както трябва. 2 дни по-късно, точно когато отивах към сервиза, отново стана същата работа, но този път отзад. Спрях пред сервиза, изгасих колата и влезнах да говоря с него. Като запалих да я вкарам отново се "самопопрвави" и се вдигна напълно нормално и всичко работеше както трябва в следващите 2 дни. Компресора прави 15 бара без проблем, стига да не е заял клапана. Един от пътите, когато колата не искаше да се вдигне я бях закачил на VCDS и забелязах, че компресора помпа, но налягането в резервоара не мърда, че даже и спадаше Вчера поръчах компресор и ако няма още неочаквани изненади с децата в следващите дни ще го сменя, заедно с релето. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  5. Здрасти колега, нищо не можеш да ремонтираш там. Имам един пост малко по-надолу. Там ще видиш и как изглежда самото огледало отвътре. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://audibg.com/forum/index.php?/topic/217706-%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B3%D1%8A%D0%B2%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D0%B8-%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0-%D0%B06-4g/&share_tid=217706&share_fid=13954&share_type=t&link_source=app Ако помагаш с ръка отваря ли се огледалото или въобще не помръдва? Ако не мърда изобщо по-скоро минаваш на смяна, ако питаш мен. Вероятно моторчето е запекло/починало. Огледалото не може да се разглоби повече от това което е на мойте снимки, освен ако не си правиш някакви специални инструменти. Няма и какво да се смазва там. Ако имаш каско го сменяй направо. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  6. Еми, време е за заключение (до момента) 1. Не е управляващия клапан. 2. Заминала е задна дясна възглавница. Докато колата седи на място няма проблем. Налягането не спада. Дори като карам по-леко поддържа едно и също налягане, макар и по-ниско от задна лява възглавница. Винаги има разлика от около 1-1.5 бара. Днес си направих експеримент и реших да и дам малко зор и карах през доста неравен терен. Минах пред една вдлъбнатина с висока скорост и зведнъж задна дясна падна от 6.1 бара на 4.4 бара. Резервоара се изпразни и я върна до 7.1 (колкото лявата). След около 5 минути каране отново спадна на 5.1 бара. Направи ми впечатление, че спадна точно когато набих рязко спирачки и задницата се надигна. Явно когато отвори повече изпуска от някъде, но не и когато колата седи на едно място. Доста трудно за хващане. Много шантава работа. Е сега поръчвам нова и ще пиша пак, за да потвърдя, че това е бил проблема. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  7. Лек едит. Реших да направя 1-2 кръгчета и се измениха стойностите малко . Сега задна лява е с 1 бар по ниско от другите. Резервоар се качи от 11.8 на 12.4 и не мърда. Няма и грешки. Какъвто и да е проблема, явно се изменя и е непостоянен. После ще го закача пак докато отивам до сервиза да видя дали някъде налягането спада, но по всичко изглежда, че май не е теч. По-скоро електроника/сензори. Ако е теч не мисля, че ще държи налягането постоянно същото навсякъде в продължение на над 1 час замерване. Все някъде щеше да спадне малко. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  8. Здравейте колеги, днес по-късно ще ходя да сменя главния клапан в багажника. Преди това реших малко да се заиграя с VCDS. Има ли някой с който да сравним стойности? Говоря за налягането във възглавниците, температура, и т.н. Забелязах, че задна дясна е винаги с около 1-2 бара по-ниско, но въпреки това, работи нормално и седи на същата височина, като другите. И при спуснато състояние и при вдигнато състояние, все седи по-ниско, но за 30-те минути тестове, нищо не показва спад в налягането, което би обозначило теч. Нито резервоара, нито възглавниците. Седи си на еднакви стойности. Ето малко снимки. Има и нещо странно при замерването - когато свалям колата всичко се допускат едновременно и когато стигне около 6.4 бара отзад, изведнъж задна дясна спада на 4.4-4.3 бара и си седи така. Не спада повече. Другото което забелязвам е, че налягането на резервоара не мърда. Нито нагоре, нито надолу. Когато правя тестове за пълнене качва до 12.9 бара без проблем. Не виждам реалните стойности докато го помпам и не го пробвам повече от това. Системата все едно иска да работи само на компресор и почти не използва резервоара. Одеве напомпах до 11.8 бара, вдигнах и свалих колата 2 пъти и спадна до 9.8 и повече не мръдна. На третия опит не пожела да се вдигне повече колата отпред, само отзад се вдигна. Налягането обаче не помръдна от 9.8 бара. Сега ще видим, като сменим клапана дали ще се промени нещо. Имам чувството, че клапана не иска на отваря към и от резервоара при нормална функция. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  9. Колко време отнема да вдигне колата при теб? При мен, когато работи нормално, я вдига за около 15-20 секунди. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  10. В сервизите тука всички работят с тези универсалните таблети (че даже и с телефони), които единствено могат да четат и трият грешки. Питах ги и тримата дали може да видим налягането което прави компресора, както и това на възглавниците. И тримата казаха, че не могат. Могат само базови неща. Знам, че VCDS има тази функция, но не съм го правил и не съм сигурен как става. Знаеш ли кое да гледам? Ще слезна утре с лаптопа до колата да видя каквото трябва. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  11. Този бушон е за релето на компресора. Компресора прегрява защото трябва да работи много често. Има и грешка, за прегряване на компресора и изключване. Както казах, явно от някъде излиза въздух, но от къде? Възглавниците изглежда, че държат налягане и не се чува да съска. Когато я гледахме беше на подемна рампа с напомпани до горе възглавници. Тоест макс налягане и натоварване и нито се чуваше, нито виждаше нещо. Аз затова реших да пиша тук, ако на някой му се с случвало нещо подобно, защото е доста объркващо поведението. Този пост от форума на ross-tech и аз го гледах се зачудих да не са заминали задните възглавници, но не би ли трябвало да изпускат тогава доста и да се виждат балони като се напръска обилно със сапун и вода? Едит: Задните възглавници са другия заподозрян в случая. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  12. Да, това е въпросния централен клапан в който и аз се съмнявам. Той се намира в отделението за резервна гума заедно със резервоара за въздушно налягане. Компресора е под колата и се намира между диференциала и дъното на багажника. Аз също съм на мнение, че зад хаотичното поведение на системата стои точно този клапан. Сега пак излезнах, отначало всичко беше наред, след което изгоря бушона отново и сега не иска да се вдигне отпред. Отзад е на ниво. Ако изчистя грешката, всичко ще тръгне нормално. Ще взема да започна с нр.13 другата седмица, пък да видим. Ако междувременно някой има други идеи - отворен съм за предложения. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  13. Точно така е. Трябва да се свие пружината, заедно с черната чашка за даде изтегли шайбата и да се разделят половините. Със сигурност може да се пригоди нещо за да се свие пружината, но просто аз не разполагам с такива инструменти. Моя вариант е по-лесен за изпълнение. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  14. Ето снимка с кратко описание кое какво е. Надявам се да се разбира. Едит: дупката през която минава кабела е една тръбичка, част от самата основа. На края има 2 среза отстрани където влиза ограничителната шайба. Пружината натяга и шайбата държи всичко заедно. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  15. Даже не съм се и замислял да го кримпирам наново. С хубава спойка стана чудесно. Сложих свиваща изолация на всички индивидуални кабелчета и запоих и външната метална обшивка. Завърших с два слоя свиваща изолация. Стана като оригинално. Не съм правил снимки за жалост. Ако някой иска да се захваща, пишете. Sent from my SM-N986B using Tapatalk
×
×
  • Create New...