Jump to content

danidelev

Members
  • Мнения

    215
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8TQ

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2206 профилни разглеждания

danidelev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Това със стойката на B6/B7 е описвано в много теми. @NITRO1 щом си мерил от пода и е равна колата значи е ок. Предните калници попринцип са по-отворени от задницте и опред има повече място от гумата до върха на калника. Затова отстрани погледнато задницата изглежда увиснала.
  2. То сменянето на средната част не се води рециклиране. Ако топлата и студента част са здрави на практика си става ново турбо. Топлата част на 029ката е същата като 073. Взимаш я нея, нова средна част за 073 и капака от тази дето имаш вече и си готов. Би трябвало във всеки сервиз за турбо компресори да могат да сглобят и балансират турбото без някакви драми.
  3. https://www.turborebuild.co.uk/webshop/prod_4461093-AUDI-A4-18T-KKK-K03-Turbocharger-CHRA-Cartridge-53037100521-Turbo-Core-53039700073.html - с транспорта ще излезе 300лв. http://www.kolos-ms.net/bg/item/1144/turbocharger-chra-audi-a4-1-8t-190hp-53039700073-1302-003-921.htm - тук е 380лв. Ако топлата и студената част са ти здрави е прилично евтино решение.
  4. Сензорите наистина са два различни. Този, който завършва на 049 може да отчита повече единици. Wideband е по-скоро нарицателно от широколентовта ламбда, с която върви. http://chrispaltzat.com/images/avant/build/3.5MAF/3.5inch MAF upgrade-05.jpg
  5. Как преценявате кой хаузинг ще е малък и кой не? Ползвате ли някакви формули? S3-ка само с ремап изкарва над 250 коня със стоковия хаузинг. Със смяна на турбо и над 300 коня може да изкара. В сайта на рево за BFB Stage 3 дават от 290-350 коня като изрично е написано, че се ползва стоковия MAF хаузинг. Съмнявам се като обем прекаран въздух да има проблем да изкара над 300 коня с хаузинг от S3. Въпросът е колко единици ще отчита дебитомера и какви настройки ще прави мапера.
  6. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/388801-Vacuum-lines-and-check-valves-explained тази тема ще ти отговори на 1 и 3 на N75 трябва да стане от k04-064, но буксите са различни май и ще трябва да си преправиш буксите или да си направиш един преходник. Но така или иначе ще ти трябва вход към интейка.
  7. Прав си, но Марто иска да я прекара в кутия при филтъра и дебитомера, което пак си е всмукателния тракт, само дето цялото масло ще ходи директно по филтъра и дебитомера
  8. То картерната вентилация не може ли да си я остави и да добави кеч кен? Само идеята да я откара в дупката на кутията оставаща от махането на SAI не е много ясна.
  9. 5 изхода има + тези за турбото и дебитомера. http://i62.tinypic.com/xle814.jpg 1. разтоварващия клапан 2. EVAP 3. N75 4. картерната вентилация 5. Suction Jet Pump На к04-064 всмукателния отвор турбото май сочи нагоре, а не напред като при теб, така че ще трябва да се майстори нещо къстъм.
  10. При мен първа влиза под 20-25км/ч без проблем.
  11. Ако няма счупени щипки и т.н. във фара, по-добре си рециклирай оригиналните. Depo фаровете не са лоши, но са по-зле от оригинланите. Чупят се щипки защото пластмасата е по-мека, изолацията на кабелите се нарушава и други дребни проблеми. Също така отвън на стъклото имат щампа Depo, което мен би ме дразнило.
  12. http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreCategoryNew.aspx?lang=bg-BG&categoryNo=Search&search=false тук може да си проверявате актуални цени на оригинални части и наличности.
  13. Тапата струва 10лв. При толко разглобяване е престъпление да не се смени. Всеки сам си решава.
  14. Има една пластмасова тапа с гумен пръстен до термостата точно. Хубаво е и нея да смениш като ще сваляш всичко, че има шанс да протече по някое време. http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.com/PDF_7962_Coolant_J_Plug.pdf този наръчник е доста подробен и ще видиш за коя тапа говоря.
×
×
  • Create New...