-
Мнения
241 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
kojota's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ами споделям колега , нямам времето да стана и автомонтьор за съжаление. Кошницата в съшност не е цялата - само часта дето влиза самото тяло на помпата . . . - чвно пак са ме набутали и трявба даимам едно наум !
-
Много се отнесох , че се появиха и други ядове . С две думи какво се оказа. Оказа се че помпата детоми я беше сложил майстора се е счупил щуцера и дето влиза маркучето ( това което е потопено в резервоара) . Проблема е че майстора ми беше почивха и я закарах при друг майстор който установи това . Кой го е счупил обаче , дали е била дефектна помпата незнам - нийой не поема отговорност ( нито първия нито втория майстор ) всичко си е за моя сметка . Да виопиша - първия майстор ми смени само помпата като цената беше 85 лв , при втория ми смени новата счупена помпа с фруга за 95 лв , но тук беше и пласмасовата кошница в тази цена ( или половината от нея по- скоро ) . Лошото е че втория майстор докато е сменял помпата пък прецакал нивомера . . . и така няма край - само изваждане на кинти - здраве да е ! Та . . . нов нивомер цифра ли е или да търся по моргите - ако някой знае ?! Поздрави !
-
Здравейте - започнаха отново моите перипети с майстори Историята : Миналата седмица колата ми умря един следобед , бях по задачи и при поредното спиране и последващо желание да запаля не запали, върти , имаше ток на свещите ( лично проверих ) но не искаше да запали . Обадих се на приятел да дойде да ме изтегли , като за всеки случай му казах да сипе в една туба бензин да не ми е свършил ( въпреки че показаниоето беше над половината , а и аз карам на газ и ползвам само при палене и когато не е загряла колата ) , наляхме бензин и отново не запали. Изтеглиха ме до един майстор в младост ( който олзвам за разни по - не претенциозни ремонти ) и човека установи че била заминала бензиновата помпа , пробвахме да налеем бензин диектно през един от входящите маркучи с една спринцовка и колата запали. Сменихме бензиновата помпа и аз си тръгнах. И тук вече идва същината на проблема - колата започна да пали трудно ( от третия път ) , почти няма разлика дали е студена или топла - мъка при всяко палене. Преди проблема с бензиновата помпа палеще от четвърт оборот дето се казва, а сега е като задавен москвич. Майстора я върза на компютър и каза че не показва грешки при диагностика, но проблема си стои. Реших да пробвам с друг по- голям сервиз в Люлин ( София) "Автофар". Оставих им колата зда ми сменят тампони на двигателя ) че единя беше тръгнал и подскачаше двигателя) и им споделих за проблема с паленето и попитах дали могат да я погледнат. Колата седя при тях два дни ( ден и половина ако трябва да съм точен.На втория ден днес отивам - сменили са ми тампоните и ми казват че немогат да открият какъв е проблема - но въпреки това ми взимат 30 лв за диагностика - което според мен не е редно, щом не са успяли да променят нещата към по-добро- но това е друга тема ! Та . . . някакви предположения някой ако има от какво може да е този проблем ?! Забравих да кажа , че си смених и свещите за всеки случай , но проблема остава. Най интересното е че като запали си работи первектно и на газ и на бензин - няма прекъсвания , менене на обороти или нещо от сорта прости си работи нормално но паленето - задавен москвич ! Моля помагайте ако можете ! Благодаря предварително на отзовалите се !
-
Това е лошото че вече сякаш не знам на кой да се доверя - майсторите станаха като лекарите - парите ги взимат независимо дали са свършили работа !
-
Аз не се плаша , въпросът е че аз съм направил ремонта с гарниурата на главата и гумички на клапаните ( или поне съм си го платил ) литър на 2- 3 хиляди го засичах преди да ходя до морето, но до там и обратно за 1200 км ми беше спаднало от максимума на минимума !
-
Ами честно казано маслото става черно бързо - поне това ми е направило впечатление - казваш сегменти , така ли . Другото е че не съм виждал кълбета дим за които други хора говорят при проблем с маслото, колата си върви нормално според мен . Въпросът е къде може някой по конкретно да ми каже - може да е това това и това , и всяко струва около толкова кинти да се прави . И вече се чудя при кой майстор да ходя защото лайфа на главата и смяната на гумичките ми ги прави наистина препоръчан майстор от форума . . . и сега не знам към кого евентуално да се обърна - поне за консултация . Онзи ден се шегувах , че все едно карам двутактово ауди
-
Здравейте имам колата 2- ра година . Когато я купих имаше някакъв проблем - надуваше охладителната система , направих ремонт при препоръчан форумен майстор със шлайф на главата смяна на гумички на клапани и гарнитури. Като отидох да си я взема майсторите ме гледаха с тъжен поглед и ми казаха че след като са сглобили отново надува и трябвало евентуално шлайф на блока или нов мотор - направо ми призля - платих си и си взех колата , след като сам си обезвъздуших охладителната система нещата потръгнаха . Но от тогава насам забелязах че колата гори масло и то доста по някога , и именно това е най странното примерно като я карам градско в София без климатроник засякох към 1 л на 2500 - 3000 км , но сега ходих на море и за 1200 км маслото беше на минимума ( бях го проверил и долял преди тръгване ) . Преди губеше масло от разни гарнитурки , които ми смениха в един сервиз и сега не съм забелзвал капки отдолу - гледах я и на един канал - имма омаслени места но не мисля че тече чак толкоз.Един майстор в провинцията ми каза че можело да е от маслени сегменти и че може да ми я разглоби да ги смени за 1000 + лв , но не дава гаранция че ще спре да губи . . . това не мога да го коментирам! Въпросът ми е ако някой е имал подобни чудения да споделим тук евентуалните възможности за да видя какво да правя . Благодаря предварително на отзовалите се !
-
На мен това с промивката ми помогна миналата зима само добавих и малко лимонена киселина за разкисване уж на гнязта , но сега пак се появи проблема - духа съвзсем леко топло, но докато вадех маркучите от радиаторчето на парното от едната тръбичка се отчупи парченце , слава богу не се счупи цялата и мисля че ще мога да надена маркуча но работата отива към смяна на радиаторчето май затова бихте ли ми напомнили какви бяха моделите на добрите радиаторчета за парно ?!
-
Значи преди около месец пътувах за банска и започна да вие хидравличната помпа , отворих казанчето и изненадаа - беше почти празно. В банско купих някаква хидравлична течност каквато намерих и долях - виенето спря. След консултация по телефона с колегата BUZZI ми каза да си взема хубава течност и да се смени. Взех от шкода хидравлична течност заврях се в канала на баща ми източих старата , затегнах скобите по мъркучите дето видях ( от помпата към казанчето ) и налях новата течност. След няколко дни обаче пак беше намаляла течноста - беше почти на минимума. Огледах пак скобите не видях някакво прясно масло по тях - притегнах още малко скобата долу , която е до помпата. Докато бях под колата огледах помпата ( или поне това което си мисля че е тя) нямаше омасляване по нея. Питането ми е къде мога да търся евентуални пробойни в системата ? Второто питане , като нях под колата забелязах че картера е яко омазан с масло и се беше стичало покрай болтовете сякаш които стягат долната му част към двигателя . Преди около 3000 км ( 3 месеца ) правих шлайф на главата на двигателя със смяна на масло и филтри и ремъци . Като видях че картера е олят с масълце хванах малката тресчотка да проверя болтовете и о изненада без особена сила направих по четвърт оборот на всички до които имах достъп ?! Видях също че големия болт( от който си мисля че се точи мослото ) , който е отстрани на картера е леко позгладен - но течове покарай него нямаше . Въпросите ми са : 1 Майсторите като сменят маслото не проверяват ли дали е добре стегнат картера - али бали - или точат наливат и айде беги ?! 2 Донякои от болтовете на картера нямах достъп - пречеха ми едни метални щанги или нещо такова - какви са те и как да си осигуря достъп за да притегна всички болтове 3 От този големия болт ли се източва маслото - и продава ли се като резервна част самия болт за да го сменя като източвам маслото ?! 4 защо подяволите трябва да се превръщаме в майстори на всичко за да будат колит ни що - годе в изправност ?! Благодаря ви за търпението че прочетохте това , благодаря и на тези , които ще ми помогнат да репа тези въпроси !
-
Малко подновяване на темата.Питането ми е ще излезе ли достатъчно пт старото масло ако отвия само маркуча който слиза от казанчвто към помпата, тоедт да го разкача при помпата, и естествено връткам волана. Другото ми питане е, ако разполагам с канал не е необйодимо да вдигам предницата заради източването на маслото? !
-
Повдигам една доста стара тема но имам същия проблем. Преди седмица тръгвам за Банско и сутринта като запалих колата някакъв зловещ жужащ щум се чуваше. Отворих капака и го чувах сякаш е от алтернатора , след като колата загря шума изчезна . Като пристигнах в Банско забелязах че е от хидравликата защото при една манавра пак при студена кола при крайно положение на волана шума се променяше. Отворих капачката и забелязах че е под минимума хидравкичната течност. В банско намерих само някаква на ПРИСТА и долях около 100 мл даже по- малко и шумовете изчезнаха. Въпросът ми е къде да търся течовете и маркучите , които евентуално са се разхлабили или недай боже са спукани?! Благодаря предварително !
-
Здравейте колеги,днес след смяна на акумолатор решавам да си сменя свещите понеже имам лек проблем с паленето, а и несъм ги сменял откакто купих колата.Въоръжен с ключето с което гисменях на 80-тката останах изненадан че тук са много дълбоко и явно трябва спецялно ключе защото и ваденето като ще е по сложно с обикновенно тръбно ключе.Та въпроса ми е по спецялен ли е инструмента и вобще особенсти при смяната на свещи на този мотор.Над две от.свещите явно е завита бобината - там има ли нещо по-специално?!
-
10x - значи остава да изтрая дразнещото мигане известно време
-
Да попитам - голяма драма ли е да се кара колата при това положене ( светещата лампа на ABSa и мигащата удивителна ) че тоз месец ще трябва да купувам акумулатор и свещи и ще ми дойде байгън ремонта на блока на ABS-a ?
-
Светва и лампата с удивителна и три пъти в началото звуков сигнал , след което удивителната мига а ABS-aсвети постоянно. Грешката беше нещо свързано с internal memory "вътрешната памет" не си я записах точн, майстора каза че нещо компа неможел да си види паметта или нещо от сорта ( по спомен отпреди седмица говоря )