Jump to content

kojota

Members
  • Мнения

    241
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8i ADR

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1053 профилни разглеждания

kojota's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами споделям колега , нямам времето да стана и автомонтьор за съжаление. Кошницата в съшност не е цялата - само часта дето влиза самото тяло на помпата . . . - чвно пак са ме набутали и трявба даимам едно наум !
  2. Много се отнесох , че се появиха и други ядове . С две думи какво се оказа. Оказа се че помпата детоми я беше сложил майстора се е счупил щуцера и дето влиза маркучето ( това което е потопено в резервоара) . Проблема е че майстора ми беше почивха и я закарах при друг майстор който установи това . Кой го е счупил обаче , дали е била дефектна помпата незнам - нийой не поема отговорност ( нито първия нито втория майстор ) всичко си е за моя сметка . Да виопиша - първия майстор ми смени само помпата като цената беше 85 лв , при втория ми смени новата счупена помпа с фруга за 95 лв , но тук беше и пласмасовата кошница в тази цена ( или половината от нея по- скоро ) . Лошото е че втория майстор докато е сменял помпата пък прецакал нивомера . . . и така няма край - само изваждане на кинти - здраве да е ! Та . . . нов нивомер цифра ли е или да търся по моргите - ако някой знае ?! Поздрави !
  3. Здравейте - започнаха отново моите перипети с майстори Историята : Миналата седмица колата ми умря един следобед , бях по задачи и при поредното спиране и последващо желание да запаля не запали, върти , имаше ток на свещите ( лично проверих ) но не искаше да запали . Обадих се на приятел да дойде да ме изтегли , като за всеки случай му казах да сипе в една туба бензин да не ми е свършил ( въпреки че показаниоето беше над половината , а и аз карам на газ и ползвам само при палене и когато не е загряла колата ) , наляхме бензин и отново не запали. Изтеглиха ме до един майстор в младост ( който олзвам за разни по - не претенциозни ремонти ) и човека установи че била заминала бензиновата помпа , пробвахме да налеем бензин диектно през един от входящите маркучи с една спринцовка и колата запали. Сменихме бензиновата помпа и аз си тръгнах. И тук вече идва същината на проблема - колата започна да пали трудно ( от третия път ) , почти няма разлика дали е студена или топла - мъка при всяко палене. Преди проблема с бензиновата помпа палеще от четвърт оборот дето се казва, а сега е като задавен москвич. Майстора я върза на компютър и каза че не показва грешки при диагностика, но проблема си стои. Реших да пробвам с друг по- голям сервиз в Люлин ( София) "Автофар". Оставих им колата зда ми сменят тампони на двигателя ) че единя беше тръгнал и подскачаше двигателя) и им споделих за проблема с паленето и попитах дали могат да я погледнат. Колата седя при тях два дни ( ден и половина ако трябва да съм точен.На втория ден днес отивам - сменили са ми тампоните и ми казват че немогат да открият какъв е проблема - но въпреки това ми взимат 30 лв за диагностика - което според мен не е редно, щом не са успяли да променят нещата към по-добро- но това е друга тема ! Та . . . някакви предположения някой ако има от какво може да е този проблем ?! Забравих да кажа , че си смених и свещите за всеки случай , но проблема остава. Най интересното е че като запали си работи первектно и на газ и на бензин - няма прекъсвания , менене на обороти или нещо от сорта прости си работи нормално но паленето - задавен москвич ! Моля помагайте ако можете ! Благодаря предварително на отзовалите се !
  4. Това е лошото че вече сякаш не знам на кой да се доверя - майсторите станаха като лекарите - парите ги взимат независимо дали са свършили работа !
  5. Аз не се плаша , въпросът е че аз съм направил ремонта с гарниурата на главата и гумички на клапаните ( или поне съм си го платил ) литър на 2- 3 хиляди го засичах преди да ходя до морето, но до там и обратно за 1200 км ми беше спаднало от максимума на минимума !
  6. Ами честно казано маслото става черно бързо - поне това ми е направило впечатление - казваш сегменти , така ли . Другото е че не съм виждал кълбета дим за които други хора говорят при проблем с маслото, колата си върви нормално според мен . Въпросът е къде може някой по конкретно да ми каже - може да е това това и това , и всяко струва около толкова кинти да се прави . И вече се чудя при кой майстор да ходя защото лайфа на главата и смяната на гумичките ми ги прави наистина препоръчан майстор от форума . . . и сега не знам към кого евентуално да се обърна - поне за консултация . Онзи ден се шегувах , че все едно карам двутактово ауди
  7. Здравейте имам колата 2- ра година . Когато я купих имаше някакъв проблем - надуваше охладителната система , направих ремонт при препоръчан форумен майстор със шлайф на главата смяна на гумички на клапани и гарнитури. Като отидох да си я взема майсторите ме гледаха с тъжен поглед и ми казаха че след като са сглобили отново надува и трябвало евентуално шлайф на блока или нов мотор - направо ми призля - платих си и си взех колата , след като сам си обезвъздуших охладителната система нещата потръгнаха . Но от тогава насам забелязах че колата гори масло и то доста по някога , и именно това е най странното примерно като я карам градско в София без климатроник засякох към 1 л на 2500 - 3000 км , но сега ходих на море и за 1200 км маслото беше на минимума ( бях го проверил и долял преди тръгване ) . Преди губеше масло от разни гарнитурки , които ми смениха в един сервиз и сега не съм забелзвал капки отдолу - гледах я и на един канал - имма омаслени места но не мисля че тече чак толкоз.Един майстор в провинцията ми каза че можело да е от маслени сегменти и че може да ми я разглоби да ги смени за 1000 + лв , но не дава гаранция че ще спре да губи . . . това не мога да го коментирам! Въпросът ми е ако някой е имал подобни чудения да споделим тук евентуалните възможности за да видя какво да правя . Благодаря предварително на отзовалите се !
  8. На мен това с промивката ми помогна миналата зима само добавих и малко лимонена киселина за разкисване уж на гнязта , но сега пак се появи проблема - духа съвзсем леко топло, но докато вадех маркучите от радиаторчето на парното от едната тръбичка се отчупи парченце , слава богу не се счупи цялата и мисля че ще мога да надена маркуча но работата отива към смяна на радиаторчето май затова бихте ли ми напомнили какви бяха моделите на добрите радиаторчета за парно ?!
  9. Значи преди около месец пътувах за банска и започна да вие хидравличната помпа , отворих казанчето и изненадаа - беше почти празно. В банско купих някаква хидравлична течност каквато намерих и долях - виенето спря. След консултация по телефона с колегата BUZZI ми каза да си взема хубава течност и да се смени. Взех от шкода хидравлична течност заврях се в канала на баща ми източих старата , затегнах скобите по мъркучите дето видях ( от помпата към казанчето ) и налях новата течност. След няколко дни обаче пак беше намаляла течноста - беше почти на минимума. Огледах пак скобите не видях някакво прясно масло по тях - притегнах още малко скобата долу , която е до помпата. Докато бях под колата огледах помпата ( или поне това което си мисля че е тя) нямаше омасляване по нея. Питането ми е къде мога да търся евентуални пробойни в системата ? Второто питане , като нях под колата забелязах че картера е яко омазан с масло и се беше стичало покрай болтовете сякаш които стягат долната му част към двигателя . Преди около 3000 км ( 3 месеца ) правих шлайф на главата на двигателя със смяна на масло и филтри и ремъци . Като видях че картера е олят с масълце хванах малката тресчотка да проверя болтовете и о изненада без особена сила направих по четвърт оборот на всички до които имах достъп ?! Видях също че големия болт( от който си мисля че се точи мослото ) , който е отстрани на картера е леко позгладен - но течове покарай него нямаше . Въпросите ми са : 1 Майсторите като сменят маслото не проверяват ли дали е добре стегнат картера - али бали - или точат наливат и айде беги ?! 2 Донякои от болтовете на картера нямах достъп - пречеха ми едни метални щанги или нещо такова - какви са те и как да си осигуря достъп за да притегна всички болтове 3 От този големия болт ли се източва маслото - и продава ли се като резервна част самия болт за да го сменя като източвам маслото ?! 4 защо подяволите трябва да се превръщаме в майстори на всичко за да будат колит ни що - годе в изправност ?! Благодаря ви за търпението че прочетохте това , благодаря и на тези , които ще ми помогнат да репа тези въпроси !
  10. kojota

    Хидравлика

    Малко подновяване на темата.Питането ми е ще излезе ли достатъчно пт старото масло ако отвия само маркуча който слиза от казанчвто към помпата, тоедт да го разкача при помпата, и естествено връткам волана. Другото ми питане е, ако разполагам с канал не е необйодимо да вдигам предницата заради източването на маслото? !
  11. Повдигам една доста стара тема но имам същия проблем. Преди седмица тръгвам за Банско и сутринта като запалих колата някакъв зловещ жужащ щум се чуваше. Отворих капака и го чувах сякаш е от алтернатора , след като колата загря шума изчезна . Като пристигнах в Банско забелязах че е от хидравликата защото при една манавра пак при студена кола при крайно положение на волана шума се променяше. Отворих капачката и забелязах че е под минимума хидравкичната течност. В банско намерих само някаква на ПРИСТА и долях около 100 мл даже по- малко и шумовете изчезнаха. Въпросът ми е къде да търся течовете и маркучите , които евентуално са се разхлабили или недай боже са спукани?! Благодаря предварително !
  12. Здравейте колеги,днес след смяна на акумолатор решавам да си сменя свещите понеже имам лек проблем с паленето, а и несъм ги сменял откакто купих колата.Въоръжен с ключето с което гисменях на 80-тката останах изненадан че тук са много дълбоко и явно трябва спецялно ключе защото и ваденето като ще е по сложно с обикновенно тръбно ключе.Та въпроса ми е по спецялен ли е инструмента и вобще особенсти при смяната на свещи на този мотор.Над две от.свещите явно е завита бобината - там има ли нещо по-специално?!
  13. 10x - значи остава да изтрая дразнещото мигане известно време
  14. Да попитам - голяма драма ли е да се кара колата при това положене ( светещата лампа на ABSa и мигащата удивителна ) че тоз месец ще трябва да купувам акумулатор и свещи и ще ми дойде байгън ремонта на блока на ABS-a ?
  15. Светва и лампата с удивителна и три пъти в началото звуков сигнал , след което удивителната мига а ABS-aсвети постоянно. Грешката беше нещо свързано с internal memory "вътрешната памет" не си я записах точн, майстора каза че нещо компа неможел да си види паметта или нещо от сорта ( по спомен отпреди седмица говоря )
×
×
  • Create New...