Jump to content

zAx

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5TDI 180hp

Последни посетители

1050 профилни разглеждания

zAx's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря Ви за съветите, но твърдо съм решил да я продавам. След всеки скъп ремонт си казвам "ще си я карам" и все се намира още нещо да даде фира :)
  2. Привет отново Колата е оправена и цилиндъра вече работи . След поредния ремонт на стойност 2 хиляди лева и оправено всичко по автомобила отиваме да пускаме обява в mobile.bg. Като с това искрено искам да ви кажа, че намразих марката от сърце и никога, ама никога никога повече няма да си купя Audi. Съжалявам за тежките думи, но за 3 години този автомобил ми съсипа живота... има няма над 10 хиляди лева ремонти )
  3. Привет колеги Днес купих чисто нови валове за колата, не ме питайте колко струват... немски са хубави били. Чакам да ги сменят заедно с повдигачите и кобилиците и ще кажа веднага какво е станало )) А след това първата ми работа е да я засиля в Mobile.BG. 2.5TDI НИКОГА ВЕЧЕ Мъчно ми е в случая обаче, че съм правил всичко по нея... автоматик, ГНП, ходова част... други помпи... са и двигателя... спирачките са нови Май само турбото не е гърмяло още... П.С. Това са валовете ако случайно имате опит с тая марка дайте някое мнение
  4. Аз също си мислля, че е някаква дреболия защотото чукането се появи рязко и изведнъж... не виждам как ще е от валовете
  5. В момента в който оправя двигателя, първото което ще направя е да я продам. Просто ми е съвестно да прецакам някой човек продавайки му я с разнебитен двигател.
  6. Някой ми спомена, че имало някакви заместители на тези валове - китайски били и стрували около 120 лв парчето. Някой запознат ли е къде се продават такива и прочие?
  7. Ами чукането е металическо по скоро ... и не, не е нормално да чука толкова Как така ще изтропа изведнъж от валовете? Там не става ли постепенно докато се изяждат? Защото при мен е изтропало от раз.
  8. Прав си по принцип, но не ми се спори и занимава. Все пак ако някой има предложения и подозрения ще съм благодарен
  9. Е то какво да им търсиш... знаеш какъв е дежурния отговор: "еми дошло му е времето"
  10. Двигателя мъркаше като котенце... и вървеше зверски. От София съм.
  11. Мне, чука си... даже като, че ли май се засилва.
  12. Здравейте. Преди около месец колата спря да пали. Закарах я на сервиз и там 2 дни се чудиха какво и има. Оказа се подкачаща налягане помпа в резервоара. Смениха я и колата запали. Става дума за A6 2.5TDI C5 AFB двигател от 2001-ва година. След като я запалили решили да я пробват и се разчукал двигателя. Когато отидох ми казаха, че най-горния ляв цилиндър има блокирал хидравличен повдигач. Платих да отворят и сменят повдигача. Когато отвориха ми се обадиха да ми кажат, че освен повдигачите валовете били страшно изядени. Купих 12 нови повдигача за левите 3 цилиндъра, занесох ги и им казах да затварят двигателя със старите валове тъй като знам колко пари струват и точно в момента не ми е до тези ремонти. Наредили са кубилици и кученца и всичко като хората заедно с новите повдигачи. Ако тропането беше от валовете щеше да стане постепенно, а не да изтропа от раз. Казаха ми, че маслото е кофти и не може да напълни повдигачите... да съм купел пълна синтетика 5w40 но да е хубаво. Купих масло Castrol 5w40 нов маслен филтър и добавка за прочистване на двигателя която се сипва в старото масло и се оставя да поработи 10-тина минути. Сменихме маслото... чукането е същото и грам не е утихнало. Понеже вече майсторите са зацепили отвсякъде какво може да чука така се обръщам към Вас за помощ защото вече пръснах над 1000 лв по ремонти последния месец и не мога повече така . Прилагам линк с клип който заснех да чуете как чука цилиндъра. Благодаря за помоща предварително. П.С. : Забравих да отбележа, че има спад в мощноста... не е много но го има (все едно цилиндъра не работи). Отделно и разхода на гориво се покачи малко.
  13. Те не се сменят ли ? А иначе помпата видях, че е голяма цифромания и за това съм притеснен... защото по тая кола съм правил автоматични скорости и кфото се сетиш... около 10 000 лв ремонти за 2 години и съм на тръни за нов подобен ремонт. Иначе събота я карах цяла вечер, неделя я палих до магазина да ида проблеми нямаше. Понеделник вечерта вече... не можа да запали. Отделно забравих да кажа, че колата през 4-5 опита се закашля и почти запалва. От това което четох... при преебана помпа нямало шанс да се закашля колата.
  14. Здравейте Сноши като излизах и тръгнах да паля колата тя запали за около 4-5 секунди и изгасна. През тези 5 секунди цялата кола се тресеше... очевидно не работеше като хората двигателя. Опитах да запаля 2 или 3 пъти никакъв ефект но на таблото изпищя лампата за маслото. Видях, че то силно е намаляло (през последния месец нямах много възможност да го проверя) та купих масло и долях. Лампата продължава да свети но определено проблема не е от там тъй като ми направи впечатление че отдолу под колата изтичаше нафта и теча си беше доста сериозен. Закарах я в сервиз въпреки, че по мое мнение беше или спукан маркуч или запушен горивен филтър (знаете качеството на нашенската нафта). Майстора каза, че ще я гледа на компютъра утре но свеждал проблема до 3 неща: Маркуч, филтър запушен или гориво нагнетателна помпа. От това последното което ми каза както се досещате ми се подкосиха краката. Четох в нета досега, че на практика ГНП на този модел всмуква нафтата от резервоара и по пътя на логиката си мисля, че щом засмуква и теча е отпред значи не е помпата. Тъй като съм притеснен и няма да заспя лесно исках да чуя някое и друго мнение по темата.
×
×
  • Create New...