Jump to content

qnkov

Members
  • Мнения

    975
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно qnkov

  • Рожден ден 13 Юни

Друго

  • Kaра
    A3 8P S-Line Quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Danmark

Последни посетители

6293 профилни разглеждания

qnkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Не знам, трябва да се кача и в а3 примерно и след 130 км/ч до към 160 ще мога да кажа категорично.
  2. Голямата площ на огледалата, която поема въздушната струя. Аз лично усещам голяма разлика - возих се и на шкода октавия със същите огледала и на ауди а4 б8. Не ангажирам никого с мнението си просто аз виждам осезаема разлика в шума от огледалата.
  3. Сега до няколко месеца ще разбера дали ще мога да се установя нацяло тук и дай Боже да стане може да приема малко по-ниско предложение откъм цената и да си купя мотор тука, Ще я измисля като разбера окончателно какво ще се случва. Да и съм си мислел огледалата да са черни също (черен лак, не мат) но ще си останат старите защото фейслифтовите - да много са големи и удобни, но много шумно.... на фона на старите.
  4. Няма кой да я кара в бг и само стои... там е проблема а не мога да я взема при мен.. тук ще ми е по-евтино да карам мотор, а и са ми голяма страст имах няколко преди.
  5. Около 3500 някъде ми излезе всичко, но със сигурност забравям нещо и много зависи дали сте се пазарали и откъде са купувани частите. Може един да намери калници за 200 лв двата друг като мен за 400 така че... Малко ъпдейт, макар и далече от Бг купих С-лайн задна броня от фейслифта и сега трябва да й намеря само дифузьора. Като си дойда ще имам заигравка да я монтирам. Ако намеря и изгодни стопове ще взема и тях да сменя. П.С. Използвам темата да ви покажа хем как изглеждаше зимата, хем колко върви куатрото зимата Аз лично останах много доволен! https://www.youtube.com/watch?v=S3Kmai53P60
  6. Как се сваля бронята ли? - Имаш при подкалниците по няколко болта, които трябва да освободиш откъм гумата, след това освобождаваш отдолу откъм картера имаш 3-4 болта и накрая отгоре при ключалката за капака имаш няколко между фаровете разположени през 20 тина см. Фаровете се държат на няколко болта - един отгоре, един в страни откъм решетката в заострената част, един около ръчните нивелации където се настройват. http://www.audi-sport.net/xf/attachments/_57-5-jpg.68937/ http://www.audi-sport.net/xf/attachments/_57-2-jpg.68934/
  7. Тази аларма ми хареса За оригинално вграждане е така ли? Гледах кутията ама Алармконцепт ли е марката? П.С. Аз съм вече зад граница от известно време и съм заземил четириколесния звяр...
  8. 1. провери с ваг-ком какъв е точно модула ти, колко битов и от там ще се разбере, дали ще ги поддържа. Дори при кодировка от падащото меню може да се види дали имаш опция за ксенон. 2. пръскалките по никакъв начин не са свързани с датчик и модула, съответно не са задължителни. 3. има адаптери, които продават за фейслифтовите коли, или може да се пренавържат на нова букса пиновете (излиза по евтино).
  9. Не ми се спори, качвал съм се със старата си кола по витоша нагоре и резултата бе 2 криви джанти (бяха от железните). Имаше разбит лед и бразди, след това дори си правих и окачване. Зимата предразполага към много повече неравности по настилката когато има лед и ти обяснявам, че по плътната джанта ще издържи много повече на условията от една петолъчкова. А ти ако искаш скачай от тротоарите, като със скейтборд
  10. Ти караш ли с тях на калдъръм? И естествено, че има значение - например ако е петолъчка много по лесно ще се изкриви зимата като караш в ледовете или бразди от лед и т.н. спрямо по плътна и многоспицова джанта, но да не спамим темата.
  11. Скоро разбрах, че има модел който е 16" и се води оригинално като зимен комплект джанти (предназначен конкретно за зимния сезон), което не знам дали е било маркетингов трик да се предлагат тези конкретно джанти или заради здравината им, защото ги изпитах година вече по дупките и не са мръднали адски здрави джанти. Много бой изядоха по дупки и павета и никакви ядове. Не са оригинално за а3, а за а4 и а6:(всеки си хвали неговото, но мисля че наистина са едни от най-подходящите и красиви зимни джанти)
×
×
  • Create New...