Jump to content

hellstr1k3r

Members
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1591 профилни разглеждания

hellstr1k3r's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, а как се сваля тази флейта? Пових из нета и нищо не открих (стъпка по стъпка). Отвих двата болта които държат целия механизъм, но хидравличната помпа пречи да се изтегли напред. Та въпроса ми е трябва ли да се отвие колектора и да се повдигне нагоре или има друг механизъм (като разкачване на вакуум клапаните от самата флейта)? При мен като запаля колата механизма не се завърта (пръчките от клапаните си стоят прицлижени една към друга), завъртам го на ръка (като ги раздалечавам), подавам газ над 4000 оборота и те се събират, обаче после не искат да се раздалечат пак - нито с пускането на газта, нито при изгасване на двигателя.
  2. Така ми беше по лесно
  3. Здравейте колеги, някой знае ли къде се намира датчика на коляновия вал при б6 3.0 бензин,ASN и трябва ли да се сваля ангренажа?
  4. Колеги, проблемът ми продължава и не се открива какво е. Някой някаква идея ?
  5. Колега, изобщо не го открих това реле Допреди малко гледах, гледах и никъде около филтъра не видях къде изобщо оже да бъдат сложени тия релета. Единственото нещо, което видях се намира под предното стъкло в дупката при моторчето на чистачките, но за да бръкна до там трябва да сваля чистачките и тогава пластмасата която покрива цялото подпрозоречно пространство, но това не бих си го причинил преди да съм сигурен, че на 100 % са там тия релета хахахах
  6. Здравейте колеги, имам странен проблем и моля за помощ ако някой му се е случвало. Търсих из форума и откривам сходни проблеми, но и точно същия и просто се омотавам още повече от какво може да е. Значи колата гасне без никаква причина и когато си иска. Предимно ми се случва на светофари - стоя си на червено, колата си работи без никви ядове, без да мени обороти, без да придърпва нищо.... и като натисна съединителя, за да потегля, както й докосна газта веднага гасне. Проблема е че не го прави постоянно, за да го хвана от какво е. Ако на едно кръстовище ми изгасне на следващите 2 няма или цял ден няма и на другия ден го прави 2,3 пъти и то винаги като подам газ да потегля, докато седи на едно място й няма нищо. Миналата година правих датчика на вала (датчик на Хол или както се казва ако не му бъркам името - намира се около ролките на ангренажа) понеже палеше по дълго време и сега се чудя дали пак е от него. В повечето теми, където прочетох обракването за шзгасване беше точно от същия датчик, но при палене, а и аз съм го правил вече веднъж и се чудя дали се е скапал пак и новия. На два пъти ми се случи и в движение - при намаляване на скоростта и при връщане от трета на втора колата забива и явно гасне но от включването на втора скорост при движение пали веднага и аз разбирам че е изгаснала по придърпването. Друго което се сещам да спомена е че колата има и газов инжекцион. Оттам се чудя дали може газовото да прави мизерия, тъй като единия ден като ми изгасна на 3 пъти я обърнах на бензин, но си бях почти пред нас и следващите две, три кръстовища нямаше драми, но не към я карал по продължително на бензин, за да мога да изключа проблема да е от газта, а и тя един ден го прави един не, та не знам кога ще й е кеф да гасне за да карам цял ден на бензин. Като изгасне после пали лесно и веднага не се замисля и затова се чудя дали е въпросния датчик. Някакви идеи ?
  7. Имам я колега, но явно все пак е опрял някъде
  8. integrale45 - благодаря все пак NIKO - има логика и сигурно е така... ще следя новия да не направи същата поразия
  9. http://hellstr1k3r.snimka.bg/automobiles/razni.895543
  10. Едната мистерия е разгадах... блоу офа е опирал някъде (може би в перката на радиотора) не знам и аз къде точно и се е протрил на единия ръб до такава степен, че се е отворила дупка (после ще опитам да кача снимка да видите къде)...след като го смених пак с такъв от ТТ този странен звук изчезна - явно е "пърдял" точно от там, като включително изчезна и това неприятно прекъсване и забиване като върна газта. Колкото до налягането не се промени съществено пак е до към 0.7 макс, турбината е сдегната на 100 %, но мисля че е спукан някъде чугуна и оттам издиша integrale45 - от София съм
  11. Здравейте колеги, имам много странен проблем, за който нищо подобно не открих из форума (а ако случайно съм го пропуснал моля да ме насочите къде е). Става въпрос за А4 1.8 Т Б5 с чип. От скоро се получава някакъв странен резонанс или нещо подобно - едно бучене като в тръба или нещо подобно....малко е трудно за описване - нещо като "бооуууу" което звучи в тръба или нещо "глухо, затапено" и аз не знам като какво да го оприлича. Та този странен звук се появява при определени обороти или при връщане на газта - при връщане го прави всеки път, а при държане някъде около 2 - 2300 оборота започва да "мучи" продължително. Ако подам или отнема съвсем малко газ веднага изчезва и се връща обратно като оборотите стигнат определено място. Не знам дали има отношуние към това, но и при връщане на газта доста често започна да придърпва/прекъсва...изведнъж забие като все едно съм натиснал спирачки рязко. Другото което ме притеснява е и че колата принципно правеше налягане от 1.1 бара, а сега максимума е 0.6 - 0.7, като понякога когато си реши повече от 0.4 - 0.5 не иска да направи.... Дайте някакви предположения и съвети...аз единствено се замислям за някой вакуум или някой от клапаните управляващи въздуха на турбото, точно заради този резонанс като в тръба.
  12. цената на фар е без машинка за регулиране цена на фар с машинка за регулиране - 30 лв/бр ксенона е продаден! останаха само фаровете и мигачите 1 бр фар - 25 лв без машинката за регулиране с машинката за регулиране - цена 30 лв/бр само машинка - 15 лв/бр
  13. audi200V8Така е - това са си вече съществуващи дупки (оригинално направени и с еднакъв диаметър с тези който са за болтовете), затова се чудя ако само се леко вдълбае надолу, за да влезе глава на болта, дали няма да се Иначе ако ги нямаше тези дупки няма и да си помисля за разпробиване и нарушаване цялостта на джантата. Колкото до продажбата съм ги пуснал, но за съжаление за сега получавам оферти за "ПОДАРЪЦИ" - купувани са за 1500 лв чисто нови, а сега ми се предлагат цени от 200 лв, което няма как да стане, ако има възможност да се използват тези допълнителните дупки, за да бъдат монтирани на друга кола + това "читави" 16-ки за Ауди с дебелите спици (петолъчка) вървят от по 350 - 400 лв
×
×
  • Create New...