Jump to content

ELMAZ

Members
  • Мнения

    59
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4

Последни посетители

702 профилни разглеждания

ELMAZ's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е автоматик! А по-силното бучене идващо от към филтъра и по шумната работа на двигатела,най-вече на ниските обороти, на това ли се дължи- карета! Не разбирам но нещо като да не ми се вярва много! Значи ходих при един майстор и той ми вика, че може да е от начина на слагане на ремъка,при мен са го сложили по варианта с белязване с лак на три места,а било по добре със специален ключ с който се центрова по-добре! А за шума от филтера,пипна един клапан,който като го задържи до долу и колата гасне сама,а като го натисне леко и шума изчезва,но само като го е натиснал този клапан,пусне ли го и пак се появява! Каза ми че бучи от към въздушният филтър,защото дърпа повече въздух, може би слад като са почистени тръбите за турбото!
  2. Смениха ми дебитомер,андренажен ремък,клапан на турбото,водна помпа,както и ми почистиха тръбите на турбото! След това обаче колата не работи както трябва,особено на ниски обороти,двигателят стана по шумен,тракането типично за всеки дизел,както и вибрациите се засилиха(най-осезаемо се усеща сутрин докато е студена),появи се и едно бучене идващо от кутията,където се намира въздушният филтър!!! Моля ви се ако някой има представа на какво се дължи това нека пише тук, че толкова пари дадох а колата не е както трябва!
  3. аз имам същия проблем, при въртене на волана се чува някво скърцане като от несмазана врата,леко се чува но много ме дразни! И това се появи след смяната на андренажният ремък с ролките! Проверих маслото на хидравликата,беше се пресекло,смених го,но скърцането остана!
  4. Здравейте колеги, та значи става въпрос за А4, 1.9 тди,помпа дюза! Смених андренажният ремък,заедно с ролките, дебитомера,няква клапа на турбото,почистиха цялата система на турбото и от тогава колата върви повече действително,но се увеличи и шума в купето от двигатела и като цяло имам чувството,че колата работи по шумно и , като че ли вибрациите на двигателя са повече! Това нормално ли е,кажете какво мислите,защото това доста ме притеснява и дразни!
  5. ELMAZ

    Лек мириз на масло

    Дано да е така,нямаха капачка,щото става въпрос за 2003-та модел! А бе уж елементарно,но след като не можах никъде да намеря едни чистачки и като открих,струваха 60 лв,не съм толкова оптимист за евтино!
  6. Колеги,бихте ли ми казали от де може да се намерят лети джанти за А4,цени и тн.,конкретно за 17-ки!
  7. ELMAZ

    Лек мириз на масло

    Нещо много елементарно се оказа,най-вероятно е от капачката за маслото,поизносена е и малко е пропускала,не много за да има теч,но достатъчно за да се появи тази миризма! Под колата няма петно,явно толкова малко е пропускала,колкото да прокапе по тръбите,но не е стигнало до земята!
  8. ELMAZ

    Лек мириз на масло

    На какво се дължи това,след като загрее колата достатъчно и при работещ климатроник вътре започва да се усеща мириз на масло! А иначе течове няма и на пръв поглед всичко е наред! Тази миризма се усеща особено,когато колата след движение и като е загряла я спра на място!
  9. ELMAZ

    ESP

    Така е оказа се,но къде е логиката като свети постоянно да означава че е изключено,като при приплъзване пак светва на таблото същия знак,което по тая логика требва да значи,че се изключва! Аз си мислех,че като го натисна бутона,означава,че ESP-то е включено постоянно,а когато не е натиснато,то се задейства само при екстремни ситуации,автоматично,стига да не е късно!!!
  10. ELMAZ

    ESP

    Искам да попитам,кога е включено ESP-то,като е натиснато копчето и светне лампичката на таблото,или тогава е изключено! Иначе когато не е натиснат бутона,то се задейства автоматично при приплъзване!Един приятел ми обяснява,че като е натиснат бутона ESP-то е изключено,а като не е натиснат,тогава е включено,но не съм сигурен дали е така!
  11. ELMAZ

    Задни стопове

    Значи стоповете и светлините са на един сектор,ако така може да се нарече,но в средата на самият фар има гнездо,което не свети при мен,но при този мой приятел свети,фара за мъгла е вдясно,той е в отделен сектор,но тук става въпрос за средата! Много правилно,точно така е! Значи требва и в средата да свети,но при мен още от както взех колата не си свети!
  12. ELMAZ

    Задни стопове

    искам да попитам дали трябва да свети целият стоп или само отстрани,където свети и при фарове и при натискане на спирачка! Не знам дали ме разбрахте,по принцип е тъп въпроса,но бях у един сервиз и там ми казаха,че си било така,не светел целият стоп,както при голфовете,но ако искаш можело да се направи да свети Един приятел има,като мойта и при него светят,а при мен не,но пък съм виждал и други,като мойта,при които не светят! Та там в сервиза категорично ми обясниха,че си било така,но мен ме съмнява,все пак се вижда,че си има гнезда за крушки,казаха ми,че това било от естетическа гледна точка,по-важно било да свети тази част,при която е вързана сигнала за спирачка и светлините в едно! Извинявам се ако въпроса ми е прекалено тъп,но тия у този сервиз хептен ме объркаха!
  13. Колега,спор за Лукойл и ОМВ няма,темата е за Шел! Както казах,според мен най-добро е горивото в Лукойл(не петрол) и ОМВ! А докато от Шел въобще не съм доволен, в България горивото им не струва и тея хитри номерца с некви проби,които никой не е виждал са смешни!
  14. Това с пробите е хитър рекламен трик,за привличане на клиенти! Ти виждал ли си как ги взимат тези проби,къде ги взимат,щото аз не съм! Всеки може да сложи една табела! пак казвам шофьорите,които го карат горивото,сами казват,че не струва,те най-добре виждат как става цялата история от пълненето до зареждането на бензиностанцията! Лукойл,съвсем логично зареждат собствените си бензиностанции с леееко по-качествено гориво! Те са си монополисти,ако поискат могат да продават бензина на символична цена или на доста по-ниска от всички други,но съвсем естествено това не е лоялно и няма да стане!
  15. Е то е почти същото,даже още по-добре!
×
×
  • Create New...