Jump to content

ivan___a4

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ivan___a4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Преди около половин година след като запалих усетих ,че не работят всички цилиндри,а през един(или поне така си мисля) , но равномерно. Изгасих и запалих отново. Всичко си беше наред и така половин година ,когато направи същия номер. Понеже колата пали без приблем и зиме и лете имам навика да не задържам контактния ключ много , защото знам че ще запали. Направи ми впечатление , че задържах и двата пъти много малко, но тя все пак запали. Не ми записа никъква грешка. Когото и да попитам всеки казва - умна дюза. Но как половин година работи ? Сега продължава да няма проблем, но дали няма да ме остави някъде насред пътя ? Моля за мнения.
  2. И да добавя - всички бързат да сложат летните гуми.Добре ама денем.Ами нощем ,по високите места като е студено и мокро... Практически в България има два истински топли месеца -юли и август , не случайно хората ходят тогава на море. Много няма да се съгласят с мен ,а с гумаджиите ,които от това си вадят хляба,а не когато сте се занесли на мокро и студено.Пък и вижте F1-хем са специални но пак ги греят преди да ги сложат на болидите. Дано някой се замисли малко при избора си на гуми. Късмет на всички.
  3. Дънлопа продадох на 10000 км за по 20лв защото под 30 градуса си бяха галоши.иначе не съм се отделял от зимен мишелин ,които карам 3 години и след това подарявам.Комбинацията хем енержи,хем шум ,хем износоустойчивост я няма.Едното е за сметка на друго.За 650000 км това съм установил .Гуми втора ръка - не знаеш нищо за тях:кой как и къде ги е карал.Грайфер има , ама втората част,която има малка еластичност и намалено сцепление.
  4. Чета темата защото и аз имам проблем с дебитомера-ауди а4 1.9 тди.Закачена на VAG-COM показва една стойност в порядъка 480-500 независимо от положението на педала за газ.Колата си върви много добре въпреки това. Така съм я карал от както съм я купил 9-10 години, но сега реших да видя на къкво се дължи.Тукашните майстори се тръшкаха ,че 100% причината е в дебитомера. Мой познат от Варна който се занимава с подобна дейност сподели, че може да имам скъсан кабел. За да проверите дали дебитомера работи можете да измерите : 1 имате ли 12 волта на едно от перата на куплунга 2. имали 5 волта освен 12-десетте 3. ако ги имате на извод 6 на дебитомера в зависимост от газта трябва да измерите от 1.5 до 4.3 волта Ако имате това напрежение от т.3 дебитомера ви е изправен както се оказа моя. Имам скъсан кабел между извод 6 на дебитомера и перо 13 на куплунга на ECU -то коъто трябва да пусна отново Надявам се , че ще комогна на някого.
  5. Всичко включително и зъбното колело на вала си беше добре,защото както ГНП беше блокирана изпънах ремъка от кол.вал . Предлагаха ми да прехвърля зъб,както най-вероятно щяха да направят в сервиз, но тогава белега на маховика не съвпада, а моята цел е да открия проблема.
  6. След смяна на ремък не излиза центровка на компютър Пускам тази тема защото никъде не срещнах моя проблем.който е следния: Преди 6 години си купих а4 тди 1.9 афн. Смених ремъци и ролки. Като я закачих на компютър трябваше да завъртя помпата на ляво до края след 60 хил. смених отново ремъци, като заклиних помпата,разпр. вал и маховик на белег. Като я закачих на компютъра се оказа че трябва да въртя помпата още на ляво но не може защото опира в болта.Петното на графиката е почти долу а авансатора работи на 50% на празен ход При тази ситуация колата си върви добре.Нямам проблем да вдина 180.При 100-120 имам разход под 5.5 л. Средно не повече от 6 л. /100 Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели , за което благодаря предварително!!!
  7. Като разгобите модула и погледнете платката от към спойки се вижда един прорез с три пластини, като при работа средната се приближава ту към едната ту към друга в зависимост дали отключва или заключва. Пластината се приближава с отверка леко от към спойките. Най добре ако правите това в багажника при включени кабели за да се вижда дали достатъчно е корегирана. Внимавайте да не остане средната пластина много близо до крайна, защото може да изключи мотора преди за е заключено или отключено. Дано съм ви помогнал.
  8. Здравейте колеги, Искам да споделя и моя проблем, който има сходни признаци на някои от описаните. Проблема беше следния: Заключва съвсем нормално за около 1-2 сек. и за още толкова след това мотора спира да се върти. При отключване обаче отлкючва също за 1-2 сек., но мотора продължаваше да се върти още 15-20 сек. и след това спира. Приближих еднада пластина до подвижната и проблема се оправи. По моя преценка и предположения, когато помпата е нова създава по-голямо налягане и съответно вакуум. Когато се износи тези стойности намаляват и най-вероятно по-бързо при заклкючване. Описвам това , защото много колеги може да решат че някой маркуч може да е спукан и да разглоби всички врати за няма нищо. Може би тази проба с контактната пластина ще съкрати нервите и загубеното време на много колеги,както аз спестих моето прочитайки проблема описан от ivanestio на който аз благодаря. Искам да добавя че изключването след 15-20 сек става от електрониката на платката и е безмислено да върти повече,спестявайки ток от акумулатора и бързо износване на мотора.
×
×
  • Create New...