Здравейте колеги, понеже не ми духа на предното стъкло и се поти на първи канал даваше 8,7 и 11,5 грешки реших да търся проблема, клапата за цирколацията на въздуха в купето работи, копчето с количката, белите рамена отпред под кората до двигателя се движеха при смяна на HI с LO и реших да сваля приводните маханизми, ужасна работа е да ги свалиш, промених състоянието на клапата на червения механизъм на ръка отново не духа на стаклото и в краката може би проблема е отпред. Оказа се че червения работи а синия не, мисля че моторчето е изгоряло, не изключих акомулатора може би там сгреших и всички проби на моторчетата правих съответно на техните букси, като давам на контакт и така на първи канал натрупа още две грешки плюс предишните две, сглобих всичко така за момента нямам друго моторче. Завъртях ключа за да паля и стана тя една, първо нямаше ток все едно акумолатора е паднал, но той си беше наред след четири пет завъртания запали, но двигатяля заработи на 1600 оборота , след малко взе да мени оборотите 1400 1600, люка се отвори сам а копчето не съм го пипал, а преди двигателя работеше перфектно, откачих акумолатора стое една нощ така същата работа и се чудя какво да правя.