Jump to content

Svilen55

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6 C4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Svilen55's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз скоро имах същият проблем, смених датчика за перките и нещата се оправиха.
  2. 4x4 но какаво значение има за тавана

  3. Забравих да пиша, че е за комби

     

  4. Здравей колега.Таван за с4, без люк.

  5. Здравей колега. Тавана наличен ли е?

  6. Здравейте колега,

    интересувам се ото тавана.

     

  7. Здравейте колега, интересувам се от тавана, ако колата е без шибидах?
  8. Здравейте колега, колата с шибидах ли е? Ако е без интересувам се от от тавана.
  9. Продавам 4бр. оригинални алуминиеви джанти от Audi a6 c4 - 15 - цола 5x112 Междуболтово разтояние: 5x112 Широчина: 6Jx15 Офсет: ET45 Централен отвор: 57,1mm Джантите са прави, и не са карани в BG, с нормално за годините си състояние Цена: 180лв Намират се в Габрово Телефон: 0885355225 Изпращам и по Еконт, доставка за сметка на копувача
  10. Джантите са от A6 C4. Нямат кривини и заварки. Цена 200лв.
  11. Здравейте колеги, понеже не ми духа на предното стъкло и се поти на първи канал даваше 8,7 и 11,5 грешки реших да търся проблема, клапата за цирколацията на въздуха в купето работи, копчето с количката, белите рамена отпред под кората до двигателя се движеха при смяна на HI с LO и реших да сваля приводните маханизми, ужасна работа е да ги свалиш, промених състоянието на клапата на червения механизъм на ръка отново не духа на стаклото и в краката може би проблема е отпред. Оказа се че червения работи а синия не, мисля че моторчето е изгоряло, не изключих акомулатора може би там сгреших и всички проби на моторчетата правих съответно на техните букси, като давам на контакт и така на първи канал натрупа още две грешки плюс предишните две, сглобих всичко така за момента нямам друго моторче. Завъртях ключа за да паля и стана тя една, първо нямаше ток все едно акумолатора е паднал, но той си беше наред след четири пет завъртания запали, но двигатяля заработи на 1600 оборота , след малко взе да мени оборотите 1400 1600, люка се отвори сам а копчето не съм го пипал, а преди двигателя работеше перфектно, откачих акумолатора стое една нощ така същата работа и се чудя какво да правя.
×
×
  • Create New...