Jump to content

xsport

Members
  • Мнения

    448
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8t 250+

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Burgas

Последни посетители

2195 профилни разглеждания

xsport's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. дам общо са 6, 2 по 2 но проблема е че като ги направя със сйностите от картата за автомата няма разлика в топлия старт ... Та питането ми е да не би да има нещо друго което трябва да пипна ? А аз имам и автомат със същия мотор но в пасат със същия проблем
  2. някой да има дамоси за 1.9 тди пд avf ecu edc15p+ също тъка някой дали е запознат с топлия старт . Промених и трите карти за стартовото гориво първо със стойностите за автомат а после с по високи над 20мг но ефект хулев .
  3. Продавам 4бр. чисто нови дюзи Siemence Deka 630 cc IV дюзите са закупени от : CTS Turbo http://www.ctsturbo....ctor-152-4.html Цена: 350лв. телефон: 0883320494 Намират се в Бургас .
  4. xsport

    Ел. Стъкла на А3

    колега във всеки един магазин, който продават части за ауди и фолксваген ще могат да ти доставят водачи!
  5. Давам няколко съвета от които аз съм наблудавал трудно палене ... Със сигурност мога да кажа че от помпа ... много трудно ! 1. горивен регулатор на рейката особено ако има цнц/лпг 2. температурен датчик 3. почистване на дроселовата клапа и адаптация след това с ваг ком ( това колкото и да ти са навряни ръцете в задния калник всеки може да го направи за 1 час) 4. Стари свещи, кабели , ботуши на бобини, слаба маса 5. Ламбда сонда И почистването на дросела се прави, като се свали от колектора а не като някой му пръсне нещо отпред ! Цялата гняс, която пречи се намира от вътрешната страна на клапата!
  6. Цитиране на предходен пост! не се занимавай с глупости !
  7. Аз страдам от това в момента и смятам да сложа нещо което тръгва от 4к оборота и затова питам и за валовете ... Понеже сегашния сешоар тръгва рано апък главата ми е с големи портове и почва да флолва ефективно по късно това VVT двигателите ли е ?
  8. малко съм скаран с немския но горе долу ми стана ясно само неразбрах как става 8.78мм с опъване на веригата
  9. има ли разлика между тези валове ? и каква е разликата между двете глави ? Като отговори едната е от надлъжен другата от напречен мотор не мисля че са уместни
  10. Съевета ми е да си вземеш табло с фис и аналогов часовник ! и наи добре от колас твоя двигател за да не изпадаш в драми На дизелите стават табла от всякакви двигатели ,но при вензина не е точно тъка Успех
  11. и аз мисля че е рейка Моята пукаше като беше се предала !
  12. всичко това което си изброил , както и регулатора за налчгане на гориво на горивната рейка (наскоро притятел имаше точно този проблем)
×
×
  • Create New...