Jump to content

pacco1989

Members
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pacco1989

  • Рожден ден 14.08.1989

Друго

  • Kaра
    Audi A6C5 2.5 180hp

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1131 профилни разглеждания

pacco1989's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, претършувах много теми и тук и в чужди форуми, но не намерих това, което търся вероятно, защото не може да се направи или по друга причина. Имам навигация RNS-D, която както много други се предаде с левия бутон за контрол на звука и включването. По- конкретно до последно звукът работеше, но включването едвам се случи, в последствие знаете, че се пуска автоамтично с даването на контакт. По ред причини се наложи махане на акумулатора преди дни, което доведе и до пълното изключване на навигацията и сега уви няма пускане от бутона за тази цел. Питането ми е има ли начин, който да не е ракетна наука, с който да може да се подкара навигацията без този бутон или такова животно не съществува? Временно решение разбира се докато отида да оправят копчето.
  2. Предлагам втора ръка в много добро състояние предно окачване /с железен шенкел/, два броя предни дискове в отлично състояние и два предни амортисьора и пружитните към тях. Демонтирани са от Ауди А6 C5 1998 2.5tdi. Частите не стават за моделите след 2001ва/фейслифт/. Малки забележки единствено към някои носачи, на които може да се наложи подмяна на тампона. Само лично предаване за София. Цена: 220лв. За въпроси моля звънете на тел.: 0882887999 Пламен.
  3. Лошото е че температурите не бяха толкова ниски, аз при -5 -10 отначало изпушвам с тракане и груба работа на мотора, но моето е подгрева на нафтата имам заминали свещи. В твоя случай може би е нещо друго свързано с механиката на мотора, но какво точно няма как да знам.
  4. Заработи ли нормално въобще или го загаси?
  5. когато си прав си прав много двигатели и скорости ми дойдоха от различни коли хах. Въпреки това за разхода съм съгласен, но муден не ако е с правилните скорости.
  6. на заводските а6ц5 2.5 180hp quattro автоматици с тази кутия нито е мудно нито дава дори 15/100 сега през зимата. Разбира се говорим каране в разумното не на кик-а. Колкото до въпросната смяна и аз съм на мнение, че не е сменяна само кутията, а и доста др неща за да може колата да е все още в движение. Съвет от мен, ако имаш още контакт със стария собственик да вземе да ти каже какви са били процедурите. Ако ли не в сервиза може би ще сглобят пъзела като почнат да свалят.
  7. Благодаря момчета. Ще проверя нещата както ги казахте и нато има резултат ще пиша.
  8. Пепел ти на устата за помпата (всъщност тя не мре ли от веднъж без признаци преди това). В ABS отдела грешки може да е записала преди да сменя компа на скоростите, защото окъсяваше някъде и даваше две грешки, които сега като почистя няма да ги има. При дебитомера също не съм имал грешни кодове. Кодовете, които ми набива са 01441 Low Fuel Level Sensor и 00522 Engine Coolant Temperature Sensor. Може ли да е от температурния сензор?
  9. Това не ми харесва и аз знам че не записва грешки на VCDS от свещи, но все си мислех, че може да свети лампата при изгоряла/и свещ/и. В интерес на истината никаква грешка обвързана с това не е записана. Някакви идеи при това положение. Разбира се така или иначе има изгорели свещи и като ги прегледам и сменя ще мога да ъпдейтна по темата дали има връзка с мигането.
  10. Да съжалявам ама се бях залисал в търсене на компютър за автоматика и се отплеснах. Някой апаш по незнайна причина беше ползвал метода на изолирбанда Както и да е сега съм мигащ, защото и без лампа усещам, че свещите са заминали и ще ги сменям. В момента си светва заподгрев, загасва палиш и почва да мига след 15тина сек.
  11. Ще се сваля таблото, за да видя изгорял диод или лепенка. С instrument cluster-a всичко светна освен подгрева.
  12. Това за instrument cluster е полезно инфо ще тествам. Иначе се съмнявам да е прикривал нещо там продавачът, но е възможно и да си прав. Благодаря за отговора.
  13. @Marto7777 Благодаря за инфото.
  14. Привет колеги, Карам Ауди А6 C5 2003, 2.5tdi, AKE 180hp. От както съм закупил колата имам следния проблем с лампата за подгрев на свещите, който не намерих никъде в темите. Лампата не свети никога /не знам каква е вероятността диода да е изгорял/. Проблеми около паленето имам само в студено време при около -10 и надолу. Колата пали след няколко завъртания и по начало се чува и тресе все едно работи на по- малко цилиндри и отзад изпушва много. След около 10-15 секунди започва нормален ритъм на работа и всичко е наред. Подозирам, че имам изгорели свещи, които ще проверя и сменя, но може ли за това да не свети лампата. Трудното палене се случва само ако колата е не е карана по- дълъг период от време в студа /една вечер да речем/. В този случай без лампа изчаквм звука от релето и нормализирането на волтажа и тогава паля. Колкото времетраенето, в което релето прецъква и волтажа се нормализира съм го засичал при други А6ци и е почти идентично.
  15. @Marto7777 При мен също има подобен звук на место. По- тихо се чува и е на периоди (ту спира, ту почва). Дали се разбра от какво е болна колата, за да знам евентуално да хвана нещата преди да са се усложнили? Колата е 03 A6 C5 2.5 tdi, AKE, 180hp.
×
×
  • Create New...