Jump to content

AutoUnionQuattro

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 TDI

AutoUnionQuattro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Този уикенд имам път натам,да се надяваме снимките да са позволени
  2. http://axm-auto.com/ Един от най-полезните сайтове/каталози за авточасти на който съм попадал. Това е и онлайн магазин на верига за авточасти. Предполагам че трябва да има отстъпки за Ауди Форума,Поне за Фиат има..... Надявам се да ми я увеличат след тази добра реклама
  3. Напоследък се набъка пазара с небивали марки масла,но нека експериментите да останат за сметка на някой друг. Реално за една смяна и с най-калпавото масло да си няма много какво да прецакаш,то просто като му падне вискозитета ще почне да ти го гори,ама я си сложи едно хубаво масълце да ти е мирна главицата-че ти и турбина мажеш
  4. Най-изгодно винаги е това което не е станало масово,навремето дизела беше без пари защото карахме бензинови жигулита.... В момента преобладават дизелаци и дизела е по-скъп. Газта беше евтинджос докато не наслагахме една камара уредби за по много пари и айде гЪзтЪ нагоре. Метана още не е стнал масовка за стане и той скъп Каквото и да изпишем всичко си е лаладжийска история,щото умеем да пишем ама не умеем да протестираме и ни е достатъчно комшията да е по-зле от нас за да се поуспокоим. Та извода е - на каквото и да караме винаги ще ни го слагат,щото сме
  5. Тея с C-то отпред бяха за дизелаци и 10/40 обикновенно е CF ,маслата които са за дизел и бензин 10в40 обикновенно са SL/CF .....
  6. Аз съм на мнение че марката не е толкова важна колкото стандартите за качество които покрива производителя - Тув,ИСО и прочие,всичко останало е видимо -грабваш масления филтър гледаш за клапан,поглеждаш дали му е меко гуменото уплътнение-а останалото е още по-видомо-самата изработка При останалите филтри е също толкова лесно да разпознаеш дали филтъра го бива. Каръл съм с какви ли не марки и трудно мога да изкажа възражение към филтър с който съм карал,просто защото им хвърлям по 1 око в магазина и боклука си остава отново при тях..... Горе споменахте няколко много известни производителя истината е че и те вече не са това което бяха,малко хора вече дават по 20-30 лева за маслен филтър при което марката се запазва ,а производството се изнася къде ли не,но покрит ли е стандарта проблеми няма.....
  7. Ще ти свърши работа добра - твоето трябва да отговаря на тези спецификации VW 500 00 VW 501 01 VW 502 00
  8. Да от накладката зависи много често и от марката,но това както казват колегите не ги прави автоматично боклуци. Мисля че последните години е забранено използването на абразивни и канцерогенни съставки защото са вредни за природа и бозайници и заместителите им създават това малко неудобство. Мазни ги с малко медна гресчица и ще решиш проблема за доста време !
  9. Скърцането при съвсем леко натискане на педала на спирачките според специалистите в чуждестранните сайтове идва от резонанс създаден от вибрации при лягане на буталцето върху накладката.Когато караме с обикновенни дискове част от праха от накладките попада между буталцето и накладката и при натискане леко на спирачка се получава това неприятно свирукане...... Това което препоръчват е поставянето на фин слой медна грес в задната част на накладката където ляга буталцето... Успех!
  10. Със маслото задължително сменям и всички филтри,тоест на всеки 10к километра-ето поради тая гняс.............
  11. Мдааа,като гледам каябата е сред най-евтините читави варианти,ама нали точно те са блокирали,защо пак искаш да сложиш такива?
  12. Това мяза да е като номер на Каяба http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=17&model=196&modif=1155&cat=34&subcat=36∏=8563&numenkl=2&show=1
  13. Май въпроса трябваше да го пуснеш преди да дадеш парите
×
×
  • Create New...