Jump to content

MaRcHeV

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4

Персонална информация

  • Пол
    Male

MaRcHeV's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да и на мен ми трябва такава, обиколих доста но са дефицит
  2. Колеги, моля ви прегледах целия форум но не намерих спешно е, колата мени обороти и няма сила във високите, ако някой има такъв маркуч моля да пише. Поздрави
  3. Колега може ли снимка на гофрирания маркуч, както и наличен ли е страничния мигач, който стои на калника?
  4. Забравих да спомена, че става въпрос за 2.0 АБК 115к.с.
  5. Здравейте колеги, не видях подобна обява за това реших да пусна отделна тема, Става въпрос за маркуч който влиза във въздушният филтър единият край е правоъгълен а другият е кръгъл има и 2 входа, които мисля, че са за конденз. Ако някой има такова моля да пише, защото не мога да си карам колата нормално тъй като маркуча е спукан и смуче много въздух. Поздрави.
  6. Смених релето и вече всичко е ОК
  7. Ами за сега по всичко личи, че е то като го махна и завъртя жуженето изчезва и колата работи на газ безпроблемно странна работа утре мисля да ходя при един луд жичкаджия да видим какво ще каже и ще споделя ако някой има същия проблем.
  8. Май се оказва реле за горивната помпа което струва 60лв. Някой знае ли как мога да проверя дали самата помпа не е изгоряла, защото и тя издава странни звуци?!
  9. А къде се намира този предпазител и какво представлява някакъв бушон или ..
  10. Здравейте колеги, от скоро съм във форума и моля да ме извините ако има такава тема но потърсих и не намерих точно това което искам да разбера. Вече втори ден когато се кача и завъртя ключа /понякога трябва да натисна копчето за алармата за да мога да запаля/, проблема ,че понякога се чува много странен звук под волана когато съм на контакт /нещо като бръмчене/ и автомобилът не може да запали нито на газ нито на бензин. Четох тук, че е възможно да е бензинова помпа, но това пречи ли на колата да пали на газ, защото до сега палеше безпроблемно и на двете. Друг интересен факт е, че докато завъртя да запаля и се включва машинката за централното. Не мога да си го обясня дори не знам от къде да започна за това ако някой може да даде мнение или съвет ще съм му благодарен. Автомобила е Audi 80 B4 2.0 E Поздрави.
  11. Колега, аз мога да ти предложа моята Б4-ка 2.0 Авант, 115к.с, 196 000км, газ/бенз, музика, приличен вид, всичко си е супер, има само 1-2 дребни забележки и амортисьор за смяна. Цена 3000лв или лек коментар на място п.п. 1994 година 0877 177 349 гр. Велико Търново
  12. MaRcHeV

    Задна чистачка

    Здравейте колеги от скоро карам Ауди 80 2.0 АБК авант, и забелязах, че задната ми чистачка вече не работи, ако някой е имал същият проблем моля да сподели или ако имате представа от какво може да е от бушон или нещо такова?!? и ако е така как да разбера кой е бушона? Благодаря ви предварително.
  13. Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Ауди Б4 Авант 2.0 АБК мотор. Всичко е ок за сега, но имам странен проблем с централното. Едната част от проблема ми е ясна, а именно: някакъв кабел на помпата за въздух на централното е прецакан и като го поразмърдам проработва. По-страшното за мен, е това, че когато помпичката работи колата се отключва без проблем, но когато я заключвам с дистанционното чувам помпичката да работи лостчетата на вратите леко се прибират, след което пак се отключва. Струва ми се, че има някакъв спукан маркуч, ако може да ми кажете някакъв по-лесен начин за това как да разбера кой и къде точно е спукан, а ако не къде могат да ми го оправят, живея във Велико Търново. Благодаря предварително :-)
×
×
  • Create New...