Jump to content

piton78

Members
  • Мнения

    78
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

piton78's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега,заглъхването най вероятно се получава когато се пусне перката на вентилатора.Ако обдухва по някакъв начин изпарителя се получава обедняване на сместа и затова започва да глъхне.Може да пробваш да сложиш някакъв картон или нещо с което да няма пряк достъп на въздуха до изпарителя.
  2. Здрасти колега,стъклоповдигача с машинката на шофьорската врата колко пари.
  3. Колега здрасти, дай някакъв телефон за връзка.Имат ли ел.стъкла че ми трябва машинката за шофьорската врата. и маската за ангренажния ремък.
  4. piton78

    Няма ток на свещите

    Здравей колега,защо не пробваш да смениш въпросния датчик.Или да провериш комутатора,може той да е.Имах подобен проблем с abk мотор 115 к. и се оказа едно реле под волана което прехвърляше сигнала от комутатора към датчика за обороти.Обаче не знам при този мотор има ли подобно нещо.Иначе беше реле номер 30 под волана студени спойки.
  5. Здавейте колеги покрай някои други проблеми случайно се натъкнах и на един скрит ,който вероятно засяга всички с този модел карбуратор.Даже е по скоро конструктивен дефект на мембраната която би трябвало да при пълна газ чрез вакуум отваря клапата на втората камера. Дефекта се изразява в това че корпуса в който се намира въпросната мембрана е леко смачкана за да не опира в тялото на карбуратора.Това обаче създава следния проблем. Когато се създаде вакуум и мембраната опъне клапата тя контактува с закривената част на корпуса и се протрива,защото мембраната е гумена. В следствие на това се получава загуба на вакуум а от там и втората клапа не се отваря ,и съответно липса на мощност във високите обороти. Тук се вижда къде е протритото. Има и много малки дупчици които пропускаха въздух. Не мога да кача другата снимка на която се вижда дупката.За сега решението кето измислих е да намажа мястото със силикон който остава еластичен. Ако някой има идея къде се продава такъв чарк да пише.
  6. Здравейте колеги,наскоро ровейки се в мрежата да търся решения за разни проблеми по любимото Ауди,попаднах на питане за монтаж на амортисьор от б4 на предния капак на б3.И така без много да му мисля закупих от мегапартс амортисьор и с подходящи планки работата се получи.Резултата е повече от добър. Необходимите материали нужни за монтажа-Амортисьор от б4(дали нов или втора употреба си е ваше решение) 3 подходящи планки.В случая аз използвах такива от газов клапан на БРЦ ,2 втулки (медни или месингови) ползват се като един вид лагери,6-милимитрови болтове,гайки и малко шайби. И ето какво се получи.
  7. piton78

    Проблем с Audi 80 1.8s NE

    Намира се под волана.Като свалиш кората то е първото което виждаш.с номер 68 дълго около 8-10 см.
  8. piton78

    Проблем с Audi 80 1.8s NE

    Намерих въпросното блокче номер 68,отворих го проверих под лупа за студени спойки ама не открих такива,а и видимо няма изгорели елементи обаче понеже не съм по електрическата част само толкова мога.Сега ще трябва да проверявам за прекъснати кабели може би някъде по трасето.
  9. piton78

    Проблем с Audi 80 1.8s NE

    При бушоните проверих няма такова нещо,сега ще залягам под волана.То тогава ще да е някакво по специално реле един вид може би.
  10. piton78

    Проблем с Audi 80 1.8s NE

    Здравейте колеги,за да не пускам нова тема понеже проблемът ми е пряко свързан с тази,направо на въпроса. Колата е абсолютно същата като на колегата пуснал темата(1,8s NE-мотор карбуратор кейхин 1). Проблема е със електроклапана който управлява вакума за празен ход.Спря да работи.Свалих го пуснах му ток работи,което означава че нещото което го управлява не работи ама не знам къде се намира. Колегата И.Николов споменава за някакво блокче с номер 68 ама къде седи тая пущина.
  11. Оправих проблема.Имаше студени спойки които на луминисцентна светлина не си личаха.Сега всичко свети.
  12. Пробвай с датчика на обороти(който е в делкото). Старата ми кола беше б4 правеше такъв проблем от време на време.Датчика се беше сцепил по средата и като загрееше и явно се поразшери пукнатината нямаше палене.
  13. Ами и той не е защото имам друго табло но от б4 и то не свети.Пробвах да сменя реостата но ефект няма.Мисля че е някоя жица ама като нямам схема ша отнеме време.
  14. Здравейте колеги,надявам се на малко помощ.От вчера таблото на колата спря да свети,изчезна и осветлението на парното.Проверих всичко за което се сетих и не можах да намеря решение на проблема. Първо започнах от бушоните,после таблото(имаше изгоряла писта) след това и лостчето за светлините. Всичко изглежда наред но осветление няма.Иначе всичко друго работи (без дневния километраж заради изронено колелце) Някакви насоки къде да ровя.Предварително благодаря. Таблото е VDO,колата е б3 1,8 карбуратор.
×
×
  • Create New...