-
Мнения
341 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi a6 c5
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
okolo sf
Последни посетители
2099 профилни разглеждания
stefan_teko's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
смених я със друга помпа моята завършваше на d а новата която взех на dx
-
а тази центровка влияе ли на автомата след като е в границите на допустимото. В смисъл има ли някаква разлика според градусите скоростната кутия как ще превключва
-
никой нищо не може да каже 😕
-
никой ли не е правил сам центрове на автомат тук да каже кога му е най хубаво на автомата най-добре превключва в какви граници
-
Здравейте карам ауди а6 2.5 афб от 11г и със скоростите никакви ядове след смяна на гнп колата я усещам по динамична а скоростната кутия държи по високи обороти преди да превключи. Кажете за автомат на колко градуса трая е зацепена,че да върви и пали добре както топла така и студена. В момента е над средната черта по диаграмата но на колко градуса е ще ви излъжа мисля , че ми казаха че е на 4 градуса .Мерси предварително
-
цената вече е 2600 за форумните абоняти !!!
-
падат и оборотите на 810 и все едно освобождава на свободна като я карам надолу без газ. Преди 2 седмици и правиха диагностика на колата казаха, че мап сензора не работел възможно ли е той да прави тези магарии
-
здравейте колеги и за много години. Днес запалих колата и подкарах по едно нанадолнище забелязах ,че и при 100км освобождава от скорост нормално ли е това.Държа да подчертая ,че преди това колата е карана мудно бавно !
-
Аз го усещам само от втора на трета предавка и само когато я карам по мудно. Ако колата е под 50км и включи 3та предавка само тогава го прави .А в ръчен режим изобщо го няма, оборотите си спадат и си ги задържа така ако не подам повече газ съответно да вдигне оборотите
-
колеги lock up на автомат типтроник между втора и трета всеки път ли ви се включва и в какво се изразява. Нещо като междинна скорост ли е на втора усещам как вдига оборотите и изведвъж падат с 300 оборота това ли е локъп прави го между втора и трета и всеки пък когато съм с по-малко газ. Така ли трябва да е винаги. При по агресивно каране не го прави така а директно от втора от едни обороти си минава на трета без да играят така оборотите
-
колеги смених маслото на с.кутия и преди това го имаше това между 2-ра и 3-та предавка нормално ли е ? Държа да подчертая ,че го прави ако иска да вкара трета преди 50 км ако я карам по динамично не го прави нещо като полусъединител все едно е натиснат. Това не е моята кола а само примерен клип
-
Колеги скоростната кутия се ебава след подмяна на стартер динамо и уплатненията на капаците . На диагностика показа грешка в мап сензора възможно ли е от него скоростната кутия да се побърква. На стоп пподавам газ забавя вдига обороти и тръгва изведнъж, в движение между 2,3 та предавка същата работа вдига оборотите и превключи на 3та. Прави го само на студено възможно ли е да е от мап сензора или някоя букса отпред при мотора да не са сложили. Преди да дам колата нямаше никакви забележки от към скоростна кутия мерси предварително. Да подчертая че колата е седяла там 1 седмица без акомулатор. Възможно ли е да е загубила някакви настройки не знам вече и аз какво да мисля. Маса с пари дадох да я постегна и накрая и ссоростна кутия
-
Проблем с паленето, а6, ц5, 2.5 тди, 150 к.с., 98г.
stefan_teko отговори в темата на svdunov - тип С5
по дяволите този форум си остава все така зад.... решен ли е проблема и къде беше ,ако е решен. Тук се пише да останат отговори и за други хора с този проблем ако е нещо подобно както при мен в случая да проверя и аз това което се е оказало при теб. Подобни теми без развитие би трябвало да се трият след като не е дадено решение на въпроса -
никакви надежди. Свързах се с едно момче от горна баня софия ми го препоръчаха Тодор Митев той само диагностик ли е или ги и прави
-
Здравейте колеги!!! Идва зима и по студено време и при 2.5тди започват проблемите с паленето 😁 Преди 2г. смених 6 свещи проверено е гнп в норми сменени всички маркучи за горивото и върти и едвам пали сутрини при по сериозни студове. За сега горе долу се държи до -1,-2 градуса ,в реномиран сервиз ми казаха ,ми стара кола е така ще палиш с леко гас да ама не същата работа. Въпроса ми е следния преди 5г сменях едно лято темп.датчик този на охладителната течност. Възможно ли е тои да не дава правилни стойности и да бърка колата. Другото което знам е ,че дебитомера не дава хубави стоиности възможно ли е да е от него. Преди 2г сменях валове и майстора и даде предварение в най-големите Януарски студове палеше от половин оборот но много ми риташе кутията и си я върна както си беше в някакви си тяхни стоиности и започна пак така зле да пали. Има ли вариант някой от тези 3 неща колата така трудно да пали ??? Благодаря много и ако има разбирачи от Софийска област да ми пишат да я прегледат. Хубава вечер