Jump to content

lqskata

Members
  • Мнения

    83
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lqskata

  • Рожден ден 11.08.1986

Друго

  • Kaра
    АУДИ D2

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    В.ТЪРНОВО

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lqskata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте съфорумци,успях в начинанието като само добавих компютъра от феслифтовата кутия свързан паралелно с оригиналния(без да връзвам комуникацият по кан), Така извадих оборотите от проблемния датчик описан по горе в темата,съответно имаше несъответствие в оборотите заради различната позиция на четене от сензора ако мотора е на 1000 оборота в кутията се четяха 500,за за да изравня разликата използвах цифров удвоител на честота реализиран с чип 74HC00,съответно труда е възнаграден имаме кола 1998г с кутия от 2001, Поздрави,
  2. Никой нищо не каза, ще водя монолог,дано бъда полезен за други. Така спрямо довуди и съвете на доста хора се оказа че ще трябва да наредя фейстлифтска ел.моторна инсталация. Така сега ще опитаме да приложим компоненти на моя ACK ел.дросел сензори и др.Ще пиша за напредък ако има такъв,поздрави.
  3. Здравейте фенове на марката! Имам нужда от помощ! Колата е ауди а8 1998г.2.8 ACK Колеги влязох голямо приключение като смених автомата със такъв но от фаслифт със същия мотор но(2001),код на старата кутия DRN,новата FBR. Oказа се че главната разлика е в датчика който чете оборотите в кутията (прилагам изображения) Проблема е следния когато сложа компютъра от новата кутия колата влиза директно в авариен режим но на диагностика се виждат оборотите на кутията,но тогава моторният отказва да приема информацията от него като определя че софтуера е променен. Когато ползвам компютъра от старата кутия няма информация за оборотите от кутията,като колата не стартира в авариен режим но след при каране след 2000 оборота или вдигане над 50км.вкарва отново авариен режим!(което е нормално защото не вижда оборотите от ск.кутия) Прилагам и линк с подробно описани разлики на сензорите -https://www.transmissiondigest.com/september-2006-issue/ Някой минавал ли е през това? Софтуерна промяна ли трябва? Или да се направи емулатор който да преобразува сигнала от новия сензор в такъв че да е разпознаваем от стария компютър. На диагностика освен сензора колата не записва други грешки. Благодаря предварително за отделеното внимание и време!
  4. Проблема се реши без рециклиране на помпа,реконектнах релето на сервотроника и сега е ок. Благодаря на всички за отделеното внимание. ПОздрави.
  5. Благодаря за отделението време, не знам сега сякаш остана на 50%няма шумове, но волана е вцепен,мисля да рециклирам едната помпа тест и ще пиша.
  6. Здравей колега, Имам абсолютно същия проблем, на същия мотор. На каква цена намери помпа и от къде я закупи,благодаря предварително за отделеното време.
  7. lqskata

    Имобилайзер?

    Проблема е решен с почистване на буксата захранваща антенката която чете ключа
  8. lqskata

    Имобилайзер?

    Здравейте колеги днес смених маслото на колата и след това я закачих да зануля 1-вата инспекция та там ме изненада следната грешка прикачена към темата в два файла,като предния ден колата в два последователни пъти запали и угасна след това не е имало проблеми,та трябва ли да предприема някакви действия,модела е audi a8 d2 код на мотора ACK
  9. Здравейте колеги така и не намерих инфо пасват ли апарати и дискове от 4.2 на шенкела на 2.8 1998г.някой правил ли е ъбгрейда? и мен вече ме нерви потропването.
  10. Здравейте наскоро се здобих със D2 2.8 куатро автомат изчетох мн.теми за подобни проблеми но не открих подобен на моя,а имено бензиномера си показва и работи нормално без да прекъсва и др.бъгове,проблема се появява при външна темперетура над 25° а имено празен резервоар при положение че е над половината,пробах да налея още 20 литра при наличието на плоблема изобщо неги отрази.Ако имате идей моля да ги споделите
  11. Невъзможно е ! Колата няма да запали.
  12. А как може да занулим маслото на таблото без закачане на ПС има ли начин само от врътките
  13. Някой имал ли е проблем със штракането на аванса на този двигател колкото и защъснение да му дам от реголажа се чува много
  14. Има вероятнос новата плочка на гаста да е със по малък отвор и затова да е искала по богата смес,тоест да и прави по слап вакум незнам. Адатчика на хол ще го следя незнам причината за изчезването днес ще проверя пак ако имам време.
×
×
  • Create New...