Jump to content

RadiAngelova

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

RadiAngelova's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за схемата. Аз вече и реших проблема, но все пак може по-нататък да и сложа и реле 😁 (то само това още го няма 🤣)
  2. Ще съм мнооого благодарна ако сътворите такава темичка и за АБТ мотора, че няма откриване на моя проблем......
  3. RadiAngelova

    Климатроник

    Здравейте, бихте ли ми изпратили схемите, тъй като линковете са неактивни? Благодаря предварително на отзовалите се. Имейл: radoslavaangelova@abv.bg ?
  4. Ами АСС, нали то е за подаване на контакта. Пък и остават 3 кабела без връзка-син, сиво/жълт, червен тънък.
  5. Здравейте колеги! Искам да попитам, някой има ли схема на клемореда на Б4,по цветове на кабелите.? Или поне да ми уточни връзването по тая схема, че нещо ми се губи. Така маса хващам от купето, черния кабел АСС, Червено/черен-стартер, Постоянен+ от клема 30 на клемореда(червен)та, стоп машинката ясна. Та къде се хващат key1 и кеу2?При този тип връзване, колата разпознава чипа, дава контакт, върти стартера, но не пали. Къде пропускам нещо, кабел на бобината..?
  6. Такааа по темата-централното се връзва по първата схема,независимо че на средния кабел сменя + и - . Двата крайни кабела от буксата на машинката на водача са за сигнал откл./закл. , а средния се връзва към обединените 2 маси на модула. Единственото за което честно казано не ми се занимаваше а и нямай време е да се сложат релета за възстановяване на централното,т.е. сега като се отключва с ключа се отваря само тази врата.Някой ден и до там ще стигна,но за момента ми е достатъчно ,че зимата като ми замръзне кючалката няма да влизам првз багажника
  7. Ейй все ще се намери някой с коментар "ми купи си ново" или "отиди на майстор", за това ли е този форум или за взаимо помощ? Кой ти каза ,че няма да мога? Нали са 3 кабела в тая машинка. Пък и се обръщам към хора, които са го слагали.Нали на жичкаджия замина предния чисто нов модул за 70 лева. Благодаря колега за kaio04 !
  8. Бихте ли ми казали кой кабел от машинката на шофьорската врата, към кой на модула да свържа,като прилагам и схемата му. Централното е компресорно.
  9. Точно за това и аз се насочих,но искат около 40-50 лв минимум за нещо,което мога и аз,просто искам да знам кой е кабела на ЕКУто,че на тия един път им дадох 10лв за релета уж за ремонт на ключа,50лв за смяна на ключ,че уж от него прави така,още 110лв и за един клапан още трябва да им дам, та поне 50лв исках да си спестя....та ако може да ми помогнеш,ще съм ти много благодарна.
  10. То най-лесно да ресетна цялата метанова уредба кардинално,ма не е там работата.Искам ЕКУ-то да се ресетва. И все пак някой с идеи?
  11. Ами примерно компютъра на колата,тъй като е с метан без ламбда емулатор,ресети ,аванс процесори и всичко останало,та трупа грешки и не може да отлепи на бензин...
  12. Някой може ли да ми даде някаква схема,нещо....за поставяне на такова реле.Кой кабел трябва да се прекъсне,какво реле ,може ли вместо реле някакво ключе,има ли запознати с процеса. Колата е 2.0 АБТ 90к.с. 92год.
  13. Някви тапички,някой от винтовете ще да е,ма кой....
  14. Здравейте! Може да се повтаря темата,но не открих решение на моя проблем.Колата (Б4) е с въпросните фарове Сонар.На дълги светлини светят перфекто-ден!Но проблемът ми е на къси-светят 5метра пред колата.Та въпросът ми е от къде могат да се регулура хоризонталата на тия лупи? И по вертикала най-вече.
×
×
  • Create New...