Jump to content

turbobi_1

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW E30

turbobi_1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте пускам тема за горепосочената кола извинявам се, ако има такава подобна, но съм нов във форума. Та проблема е със на сестра ми колата 2.0 tdi BKD набира бавно да 2 хиляди оборота и след 2 тръгва, но като изляза на дълго примерно и я понатисна за да я поиздухам на 3-3500 обората може и повече влиза в авариен режим обикновенно го прави при по голям напън или по скоро след 140км, ако е на равно добре върви ако я натискам плавно, но ако е на баир дори и със 80 ако и подавам лекичко не до долу пак влиза в авариен режим. Колата е със премахнато средно и крайно гърне и е на правя генерация, катализатора и дпф-а не си пипани. Понеже тогава не разполагах със хубава диагностика и я закачих със обд емулатор и ми излезе това P0234 и P0401. Скоро ми дойде ваг-кома понеже съм във Англия за това пиша тук и я закачих гледах на 13-ти канал изглеждаше всичко наред единственно ми се стори странно Maf сензора на място даваше около 455mg/s което беше над нормата и не знам. Ще видя тези дни да я закача пак ако мога да кача някой лог да видите да знам на къде да се насоча. Предстои ми премахване на егр и затапване та се чудя дали N75 клапана прави тези въртели или актуатора не отваря и затваря добре геометрията или самата геометрия може да се е запекла.
×
×
  • Create New...