Jump to content

Pe6o__

Members
  • Мнения

    166
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Pe6o__

  • Рожден ден 25.08.1982

Друго

  • Kaра
    AUDI А4 2.0 TDI 170

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Ботевград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Pe6o__'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Най - вероятно е заминала мембраната на клапана и губи вакуум от там и вместо да го смени с нов е запушил маркуча. Ако е така ще разбереш веднага ще имаш проблем с мощността и със спирачките. Но има и вариант да е с чип и той да е дезактивиран и за по - сигурно да е запушил и вакуума.
  2. Това е управлението на вихровите клапи , а не на ЕГР-а!
  3. С троиник на маркуча между помпата и дюзите където позволява. Теста трябва да е в движение с пълна газ, а не на място. За да се види горивото с какво налягане се подава.
  4. Провери тандем помпата.
  5. Голф 2 той вече филтъра им се води универсален. Аз с такъв си реших проблема и така вече 80к км.
  6. Ако софта ти е писан от грамотен човек, ще са ти променени картите и в двата кодинга.
  7. Щом си от Варна, защо не се уговориш с Ифидик да я погледне?
  8. Диагностиката е задължителна! И след това се преценява какво да се прави по колата.
  9. Pe6o__

    Липсва масло

    Провери си клапана за картерната вентилация.
  10. Ти кола с разбит маховик карал ли си или само си чувал за симптомите? Моят правеше същите номера. При ускорение тресеше цялата кола, а при спиране се усещаше доста по-слабо. Но мисля, че има доста написано по този въпрос за това, аз спирам!
  11. А маховика къде го забравихте? Описаните проблеми сочът към него.
×
×
  • Create New...